Gjest Andora Skrevet 26. november 2003 #41 Del Skrevet 26. november 2003 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Inni der et sted, men jeg er så trøtt.. 2. Har du noen kjæledyr? Ja, en katt :kgsmil: 3. Hvilken farge er det på genseren din? Hvit.. 4. Er du forelsket? Ja.. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig.. å.. veldig lykkelig.. :D 6. Favoritt mat? Hmm.. Taco.. 7. Favoritt sang? Akkurat nå. Feeder- Piece By Piece 8. Tog eller buss? Tog.. :rosasmil: 9. Skole eller jobb? Tja.. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen.. 8) 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Kjenner Chriselia in rl.. , men ingen flere her inne.. ikke som jeg vet.. :blunke: 12. Hva hadde du til middag i dag? Har ikke spist middag enda.. 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja.. 14. Favoritt høytid? Julen :rosasmil: 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Adele.. :rosasmil: 16. Sommer eller vinter? Sommer.. Å.. :D 17. Roser eller liljer? Liljer.. 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel.. Tja.. 19. Gleder du deg til i morgen? Nei, gjør ikke det... 20. Hva er klokken nå? 17:23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 26. november 2003 #42 Del Skrevet 26. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? Ja og nei... godt humør men sliten 2. Har du noen kjæledyr? Har en katt... og en gullfisk som ikke spiser lengre så den er nok snart ferdigsvømt 3. Hvilken farge er det på genseren din? lilla 4. og 5 Er du forelsket? Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Jeg er lykkelig gift 6. Favoritt mat? Italiensk og Indisk 7. Favoritt sang? Som lekeball... Famous blue raincoat 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? sofaen nå men jeg savner trening for tiden 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Kjenner noen etter å ha vært på treff. og FOR noen flotte damer!!! (Og menn) 12. Hva hadde du til middag i dag? Kylling korma 13. Har du vært forkjøla i høst? nei...og håper jeg ikke blir det heller14. Favoritt høytid? JUUUUUUL 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Selma 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Begge deler 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? ja... har fri og mange koselige planer 20. Hva er klokken nå? 2220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 26. november 2003 #43 Del Skrevet 26. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? Ja, sånn passe 2. Har du noen kjæledyr? To deilige katter 3. Hvilken farge er det på genseren din? Mellomblå 4. og 5 Er du forelsket? Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Forelsket og lykkelig 6. Favoritt mat? Meksikansk høystakk og pasta med pesto 7. Favoritt sang? Klarer ikke velge... 8. Tog eller buss? Tog eller bil 9. Skole eller jobb? Begge deler 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen, ihvertfall nå 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen 12. Hva hadde du til middag i dag? Pasta di Parma 13. Har du vært forkjøla i høst? Er nå... 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Maria 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Begge deler! 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? Ja, greit nok 20. Hva er klokken nå? 23.01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 26. november 2003 #44 Del Skrevet 26. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? Delvis 2. Har du noen kjæledyr? Hunder, katt, fugler 3. Hvilken farge er det på genseren din? brun 4. og 5 Er du forelsket? Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Forelsket og lykkelig 6. Favoritt mat? Alltid pizza! 7. Favoritt sang? Vet ikke 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Mest skole og litt jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Tre 12. Hva hadde du til middag i dag? Kylling i sur søt saus 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei, stadig like frisk 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Det har jeg ikke tenkt på 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Forlovet samboer 19. Gleder du deg til i morgen? Jada! Alltid fint med ny dag! 20. Hva er klokken nå? 23.26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 26. november 2003 #45 Del Skrevet 26. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? - Ikke spesielt... 2. Har du noen kjæledyr? - Ja, tre stk. 3. Hvilken farge er det på genseren din? - Hvit 4. Er du forelsket? - Jaaaa... 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? - Lykkelig!!!! 6. Favoritt mat? - Pasta, fisk, kinamat 7. Favoritt sang? - hmm.. Noe med Matchbox twenty eller U2 8. Tog eller buss? - Liker ingen av delene 9. Skole eller jobb? - Begge deler 10. Er det trening eller sofaen som frister? - Helt klart sofaen... 11. Kjenner du mange her på kg i rl? - Ikke mange, noen... :D 12. Hva hadde du til middag i dag? - Rester fra Lasagnen i går 13. Har du vært forkjøla i høst? - Jepp 14. Favoritt høytid? - Julen.. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? - Emely eller Mathias tror jeg 16. Sommer eller vinter? - Helt klart sommer! 17. Roser eller liljer? - Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? - Sambo, snart gift 19. Gleder du deg til i morgen? - Tja.. 20. Hva er klokken nå? - 23.42 og leggetid for en trøtt skapning som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 26. november 2003 #46 Del Skrevet 26. november 2003 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Sånn passe 2. Har du noen kjæledyr? Ja, 10 rotter. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Mørk blå 4. Er du forelsket? Ja! 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig! 6. Favoritt mat? Lasagne og pastaretter 7. Favoritt sang? Flere sanger av Robbie Williams 8. Tog eller buss? Buss, men liker det ikke 9. Skole eller jobb? Både og, men mest skole 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen!! 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ikke mange, nei 12. Hva hadde du til middag i dag? Lapskaus 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Melissa 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Samboer 19. Gleder du deg til i morgen? Litt kanskje? 20. Hva er klokken nå? 00:40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 27. november 2003 #47 Del Skrevet 27. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? Tja.. litt opp og ned 2. Har du noen kjæledyr? Jepp, hund og hest 3. Hvilken farge er det på genseren din? Den var svart med hvitt 9 tall 4. Er du forelsket? Jess 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Happy 6. Favoritt mat? Rå indrefilé av okse, scampi, komper 7. Favoritt sang? Mange! 8. Tog eller buss? Bil 9. Skole eller jobb? Jobb. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Trening, men kommer an på humør. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Tja 5-6 stk jeg har møtt ihvertfall! 12. Hva hadde du til middag i dag? Hjemmelaget brun lapskaus. 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei, heldige meg! 14. Favoritt høytid? Jula 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Michelle 16. Sommer eller vinter? SOMMER 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? JA!! 20. Hva er klokken nå? 02.14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. november 2003 #48 Del Skrevet 27. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? Ja, temmelig blid og fornøyd. 2. Har du noen kjæledyr? Nei, dessverre ingen for tiden. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Den er svart med hvite vertikale striper. 4. Er du forelsket? Nja...Hva skal man si? Sterkt betatt? Kanskje i startgropen for å bli heftig forelsket? :oops: 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig om det utvikler seg til sterkere følelser - det vet jeg :blunke: 6. Favoritt mat? Elsker sterk mat, men spiser alt fra indisk til gresk til kinesisk til norske kjøttkaker (selv om kjøttkaker ikke er en favoritt) 7. Favoritt sang? Mange siden jeg er en stor musikkelsker, men for tiden går "Never gonna leave your side" med Daniel Beddingfield opp og opp igjen her.. 8. Tog eller buss? Foretrekker nok tog selv om buss er billigere. 9. Skole eller jobb? Jobb, definitivt. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Tja, kommer an på.. Trening om det ikke skal foregå alene, men sofaen om jeg er helt alene - hater å trene alene. Dessuten kommer det an på humøret og formen min den dagen, og hva jeg evt. skal trene eller hva jeg evt. skal gjøre i sofaen.. Jeg orker aldri sitte stille i sofaen uten å gjøre noe iallfall! 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Tja, kjenner og kjenner. Har jo møtt en del etterhvert, men det er vel bare 3-4 stykker jeg føler jeg kjenner. 12. Hva hadde du til middag i dag? Nå er det tidlig på morgenen, men i går ble jeg bedt ut på restaurant så jeg var i Oslo og spiste på indisk restaurant - kjempegodt! 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja, har hatt flere turner med forkjølelse.. Dårlig immunforsvar og mange hanglende unger i barnehagen jeg jobber i så jeg rekker knapt å bli frisk en gang før det er på'n igjen med en ny runde forkjølelse :-? 14. Favoritt høytid? Hm..Er ikke veldig fan av høytider, jeg, da.. Jula liker jeg ikke, påsken har aldri vært noe annet enn ferie for meg, osv osv... Så egentlig er det ingen høytider som betyr mer enn andre for meg - kan godt avblåse alt sammen... 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Hvis jente: Saga eller Saga Christine. Hvis gutt: Ulv. 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Er singel for første gang på 5år faktisk!! Så får man se hvor lenge det varer 19. Gleder du deg til i morgen? Tja, just same shit different day 20. Hva er klokken nå? 06.33 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 27. november 2003 #49 Del Skrevet 27. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? Ja. 2. Har du noen kjæledyr? Nei. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Hvit og svart. 4. Er du forelsket? Nei. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Ser bort ifra denne. (nei på spm. 4) 6. Favoritt mat? Fisk 7. Favoritt sang? Umulig for meg å svare på. Blir som å spørre hva er mitt beste minne er. 8. Tog eller buss? Buss. 9. Skole eller jobb? Jobb. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Trening. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei, ingen. 12. Hva hadde du til middag i dag? Gryterett. 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei. 14. Favoritt høytid? Påsken. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Gutt; Trygve, Alexander, Sindre, Lars Kristian Jente; Emma, Berit, Marit, Maren, Hege, Ida Sofie, Silje, Hilde. 16. Sommer eller vinter? Vår? Men hvis jeg må velge... vinter. 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel. 19. Gleder du deg til i morgen? Jepp. 20. Hva er klokken nå? 06.55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. november 2003 #50 Del Skrevet 27. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? nja-sånn passe, litt godt humør...vel, mer godt enn surt.. 2. Har du noen kjæledyr? nei 3. Hvilken farge er det på genseren din? svart 4. Er du forelsket? ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? happy as a pig in shit 6. Favoritt mat? Svinestek, kinamat, indisk, spagetti og pizza (og pinnekjøtt) 7. Favoritt sang? fortiden er det Someday med Nickelback og The Scientist med Coldplay 8. Tog eller buss? buss (840,- pr. mnd) 9. Skole eller jobb? jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? trening burde friste, men det er desverre sofaen som vinner hver jækla dag. neste uke, DA! 11. Kjenner du mange her på kg i rl? nei 12. Hva hadde du til middag i dag? har ikke spist noe enda, ogleast of all middag... 13. Har du vært forkjøla i høst? nei...og bank-bank for det 14. Favoritt høytid? julen? 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? i dag liker jeg Ruben for gutt og Tara for jente, i morgen, who knows? 16. Sommer eller vinter? vinter 17. Roser eller liljer? roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? gift 19. Gleder du deg til i morgen? ja, det er jo fredag 20. Hva er klokken nå? 08.02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 27. november 2003 #51 Del Skrevet 27. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? Ja, skal på konsert i kveld og gleder meg veldig!... 2. Har du noen kjæledyr? Nei, desverre! Men ønsker meg en katt! 3. Hvilken farge er det på genseren din? Har ikke henser i dag, men en blåfarget topp og beige jakke. 4. Er du forelsket? Å, ja. Er gift med verdens flotteste mann! 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig 6. Favoritt mat? Tacoform, pinnekjøtt og pølsegryte 7. Favoritt sang? Kjærlighetsvisa - Halvdan Sivertsen, I - Kurt NIlsen 8. Tog eller buss? Kjører bil jeg... 9. Skole eller jobb? Jeg jobber. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Er veldig makelig anlagt og trives i sofaen, men trenger faktisk 1-2 ganger i uka. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Kjenner ikke sånn ordentlig, men har gått på Grete Roede kurs sammen med ei og har gått klassen over ei her inne. 12. Hva hadde du til middag i dag? I dag skal vi spise noe enkel mat ute et sted, siden vi skal på konsert etter jobb. :oops: 13. Har du vært forkjøla i høst? Vært småsjuk, men ikke ordentlig forkjøla. 14. Favoritt høytid? Jul! Jeg elsker julestria! 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Lotta kanskje? 16. Sommer eller vinter? Sommer! 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? Ja, da er det helg... 20. Hva er klokken nå? 08.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 27. november 2003 #52 Del Skrevet 27. november 2003 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Sånn passe 2. Har du noen kjæledyr? Nei 3. Hvilken farge er det på genseren din? Har skjorte på meg i dag 4. Er du forelsket? Ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig 6. Favoritt mat? Kinamat, indisk, wok av ulike slag, pasta, pinnekjøtt, fisk... 7. Favoritt sang? For tiden er det Everybody hurts med REM 8. Tog eller buss? Buss eller bil 9. Skole eller jobb? Permisjon (snart jobb) 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen :oops: 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ikke som jeg vet 12. Hva hadde du til middag i dag? Skal ha fiskepudding 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei! 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Jente; Sunniva, gutt; Benjamin 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? Ja 20. Hva er klokken nå? 09.52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 27. november 2003 #53 Del Skrevet 27. november 2003 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? JA 2. Har du noen kjæledyr? Jada, en hund som er verdens søteste. 3. Hvilken farge er det på genseren din? I dag er den blå... 4. Er du forelsket? Ja, og blir mer og mer forelsket i mannen min for hver dag som går. Jeg er verdens heldigste. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig!!! 6. Favoritt mat? Akkurat nå, nystekte hvitløksbrød... 7. Favoritt sang? Master of Puppets, som alltid.... 8. Tog eller buss? Helst bare bil, men må jeg velge, tog.... 9. Skole eller jobb? Blir nok jobb det ja... 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen, det må jeg innrømme.. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nope... 12. Hva hadde du til middag i dag? Har ikke hatt middag ennå... 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja, og det var grusomt som alltid. 14. Favoritt høytid? JULA 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Funderer på navn i disse dager, men har ikke kommet frem til det endelige resultatet. 16. Sommer eller vinter? Vinter 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? Ja, da er det endelig helg! 20. Hva er klokken nå? 12:23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 27. november 2003 #54 Del Skrevet 27. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? ja 2. Har du noen kjæledyr? nei... 3. Hvilken farge er det på genseren din? sort 4. Er du forelsket? å ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Kjempelykkelig 6. Favoritt mat? Tapas 7. Favoritt sang? hmmmm.....vet ikke 8. Tog eller buss? buss 9. Skole eller jobb? jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? sofaen - uheldigvis 11. Kjenner du mange her på kg i rl? nei, ikke enda....... 12. Hva hadde du til middag i dag? Røkte kjøttpøler og potetstappe 13. Har du vært forkjøla i høst? nei 14. Favoritt høytid? er sommerferie en høytid???? 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Thea eller Martin 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Ja, takk begge deler 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? Ja 20. Hva er klokken nå? 00:26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #55 Del Skrevet 28. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? Ja det må jeg påstå. 2. Har du noen kjæledyr? Nei dessverre. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Offwhite 4. Er du forelsket? Jepp 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig 6. Favoritt mat? Det er så mye forskjellig egentlig 7. Favoritt sang? 8. Tog eller buss? Tog, uten tvil!! 9. Skole eller jobb? Ingen av delene. Venter på behandling. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ikke så mange nei 12. Hva hadde du til middag i dag? Vel, har ikke kommet så langt ennå. Klokka er jo bare 9 om morgenen. 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei. 14. Favoritt høytid? Jula 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Eline kanskje 16. Sommer eller vinter? Høst og vår 17. Roser eller liljer? Ja takk, begge deler 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Samboer 19. Gleder du deg til i morgen? JAA! Skal på hytta! :D 20. Hva er klokken nå? 08.52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marre Skrevet 28. november 2003 #56 Del Skrevet 28. november 2003 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Må jo det ...er jo Fredag !! 2. Har du noen kjæledyr? Ja...en stripete hann pus 3. Hvilken farge er det på genseren din? Hvit i dag .. 4. Er du forelsket? Javisst....forlovet...snart giftemål ...og forelsket hver dag ! 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Veldig lykkelig !! 6. Favoritt mat? Taco 7. Favoritt sang? På denne tiden av året ..."o helga natt " 8. Tog eller buss? Buss ...desverre ...men helst bil 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Alltid sofaen som frister ....men må nok motstå fristelsen i blandt 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei,ikke enda er jo helt ny jeg ... 12. Hva hadde du til middag i dag? Ikke noe enda...er så tidlig .. .men skal ha hjemmelaget pizza ! 13. Har du vært forkjøla i høst? Er det nå ...snufs snufs 14. Favoritt høytid? Helt klart JUL ! 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? "Emelie" etter min bestemor ... 16. Sommer eller vinter? SOMMER !!!!!1 7. Roser eller liljer? Røde Grand Prix roser ! 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Samboer....forlovet ...snart gift ! 19. Gleder du deg til i morgen? mmmm...deilig med lørdag ! 20. Hva er klokken nå? 09:10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 28. november 2003 #57 Del Skrevet 28. november 2003 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Ja 2. Har du noen kjæledyr? Nei 3. Hvilken farge er det på genseren din? Denne 4. Er du forelsket? Nei 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig?xxxx 6. Favoritt mat? Fisk 7. Favoritt sang? Highwell to hell/AC/DC 8. Tog eller buss? Buss 9. Skole eller jobb? xxxx 10. Er det trening eller sofaen som frister? xxxx 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei,,,5,6.. 12. Hva hadde du til middag i dag? Ikke kommet så langt enda 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Måtte fanden forby 16. Sommer eller vinter? Høst 17. Roser eller liljer? Roser & tulipaner 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Skilt & singel 19. Gleder du deg til i morgen? Nei 20. Hva er klokken nå? 09.21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 28. november 2003 #58 Del Skrevet 28. november 2003 1. Er du i godt humør i dag? Ja , sånn passe til å være såpass tidlig på dagen. 2. Har du noen kjæledyr? Ja, en grå elghund. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Offwhite 4. Er du forelsket? Ja, vil vel si det 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig 6. Favoritt mat? Elgbiff 7. Favoritt sang? Mange! bl.a Heart- Alone 8. Tog eller buss? Tog, uten tvil!! 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Vel. Kjenner jeg noen da? 12. Hva skal du ha til middag i dag? har ikke peiling enda! 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei. 14. Favoritt høytid? i allefall ikke jula! 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Gunvor eller Emma. Remi. 16. Sommer eller vinter? VÅR!!! 17. Roser eller liljer? Ja takk, begge deler 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift. 19. Gleder du deg til i morgen? Ja. Det er helg! 20. Hva er klokken nå? 09.27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2003 #59 Del Skrevet 28. november 2003 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Jada, skal på Metallicakonsert til onsdag - og det blir kuli! 2. Har du noen kjæledyr? Nei, for pusen min døde for noen måneder, etter 15 år! 3. Hvilken farge er det på genseren din? Den er off-white av typen Jean Paul Femme4. Er du forelsket? Nei... 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? No comment 6. Favoritt mat? Oj... Er glad i enkle ting, som hvitløksbaguetter... men Indisk bønnegryte er nam! 7. Favoritt sang? Alt for mange! 8. Tog eller buss? Tar som regel buss, føler det er mer intimt om det er god plass der. Sitter for meg selv, da. 9. Skole eller jobb? Skole, videregående. 10. Er det trening eller sofaen som frister? SOFA'N er min venn! 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Noen, ja.. 12. Hva hadde du til middag i dag? Har ikke spist middag enda. 13. Har du vært forkjøla i høst? Nope, og det er første gang på mange år. I fjor var jeg forkjølet hver 5.uke hele året!!!! 14. Favoritt høytid? JUL 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Ferdinand eller Bergljot 16. Sommer eller vinter? Vinter! 17. Roser eller liljer? Begge deler, alt til sin tid. Finnes ikke noe mer romatisk enn langstikede, røde roser - men liljer er finere.... 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel.. Noen som trenger en date på julebordet? (Menn altså...) 19. Gleder du deg til i morgen? Nei, for jeg må skrive filmanalyse. 20. Hva er klokken nå? 09.27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. november 2003 #60 Del Skrevet 28. november 2003 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Tjaaa... bob bob 2. Har du noen kjæledyr? Nope 3. Hvilken farge er det på genseren din? Svart (mange som bruker det her, ser jeg) 4. Er du forelsket? Nope 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Blæh... 6. Favoritt mat? Min hjemmelagde biffgryte 7. Favoritt sang? "La mama morta", Maria Callas 8. Tog eller buss? Bil 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofa, dessverre.. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen 12. Hva hadde du til middag i dag? For tidlig, men skal ha pasta senere ikveld 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei, men kjenner meg litt uggen i dag, faktisk.. 14. Favoritt høytid? Jula 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Totalt usannsynlig.. 16. Sommer eller vinter? Sommer, tvert! 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel, men ikke enslig 19. Gleder du deg til i morgen? Hæ? 20. Hva er klokken nå? 09:30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå