Søtpotita Skrevet 3. oktober 2005 #181 Del Skrevet 3. oktober 2005 1. Er du i godt humør i dag? Nja...både og 2. Har du noen kjæledyr? Nei, men har så lyst på ein mjuk god katt eller ein liten hund 3. Hvilken farge er det på genseren din? Lilla 4. Er du forelsket? Ja, må vel sei det 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Det går opp og ned. Kan ikkje vera noko heile tida... 6. Favoritt mat? Pizza og kylling. 7. Favoritt sang? Timbuktu med Det løser sej vil vel alltid vera ein bra låt, det samme med Oasis og Wonderwall. Akkurat no så diggar eg Klovner i kamp med Syng og Paperboys med Keep it cool. 8. Tog eller buss? Tog og litt buss. 9. Skole eller jobb? Har aldri hatt anna enn sommarjobb, så det blir litt vanskelig å sei. Men det er nok fordeler med begge.. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Først trening og så sofa 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei. 12. Hva hadde du til middag i dag? Pizza 13. Har du vært forkjøla i høst? nei, faktisk ikkje! 14. Favoritt høytid? Blir nok jula. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Tja....Ho: Henikka Han: Noah 16. Sommer eller vinter? Vinter 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Samboer 19. Gleder du deg til i morgen? Nei... 20. Hva er klokken nå? 20.19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 3. oktober 2005 #182 Del Skrevet 3. oktober 2005 1. Er du i godt humør i dag? Ja, det vil jeg si! 2. Har du noen kjæledyr? Ja, en hund og et marsvin! 3. Hvilken farge er det på genseren din? Gul! 4. Er du forelsket? Ja, er vel det. Men ikke nyforelsket! 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig! 6. Favoritt mat? Kjøttkaker i brun saus, men kålstuing til! 7. Favoritt sang? Umulig å velge, har mange! 8. Tog eller Buss? Buss! 9. Skole eller jobb? Akkurat nå, jobb. Men det er fordi jeg ikke helt vet hva jeg vil studere enda. Satser på skole til høsten! 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen! 11. Kjenner du mange her på KG IRL? Nei, kjenner bare en! 12. Hva hadde du til middag i dag? Big Mac! 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei, men det kjennes ut som om jeg brygger på noe.. 14. Favoritt høytid? Ingen spesiell! 15. Hvis du fikk et barn i morgen, hva ville du kalt han? Hmm.. Sander! 16. Sommer eller vinter? Sommer, men helst ja takk begge deler. Hvis sommmeren var lenger og vinteren kortere! 17. Roser eller liljer? Liljer! 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Samboer! 19. Gleder du deg til i morgen? Ikke mer enn vanlig! 20. Hva er klokken nå? 20:37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #183 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tror jeg har svart på denne før, men jeg kjeder meg! Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Jepp litt uggen men glad for det :D 2. Har du noen kjæledyr? Jepp en pusejente på 9 år 3. Hvilken farge er det på genseren din? Jeg sitter nok i håndkle. Towelie! HA!! Et ordspill som er ekte ;D Jeg er litt sløv i dag orker ikke kle meg. 4. Er du forelsket? Desverre 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Uuuuulykkelig 6. Favoritt mat? Pasta de parma!!! 7. Favoritt sang? I dette sekund har jeg 3 fra tre band; Tomahawk - Flashback, Faith No More - Edge of the world, og Mr Bungle - Goosebumps. Nei jeg er ikke fan av han Majk Pætten jeg!!! 8. Tog eller buss? Buss! Jeg har det med å spy på tog! 9. Skole eller jobb? Går på skole og trives sånn. JEg vil være peter pan, aldri bli voksen!! 10. Er det trening eller sofaen som frister? Faktisk trening i dag... go figure :S 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei 12. Hva hadde du til middag i dag? Jeg skal ha pasta de parma med brødskive med smør under. Nam førr fan!! 13. Har du vært forkjøla i høst? Bare 3 ganger. 14. Favoritt høytid? Jula er blitt trist i det siste siden slekta bare minsker! Så jeg vil si sommerferien selv om ikke det er noe offisiell høytid! 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Jockstrap. 16. Sommer eller vinter? Sommer! 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Altfor singel 19. Gleder du deg til i morgen? Ikke mer enn jeg pleier å glede meg til å gå med venner. Men det blir kos! 20. Hva er klokken nå? 14.28 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. desember 2005 #184 Del Skrevet 13. desember 2005 1. Er du i godt humør i dag? Tja. Midt i mellom. Trøtt. 2. Har du noen kjæledyr? Min mor har, men jeg regner det for min pus 3. Hvilken farge er det på genseren din? Svart 4. Er du forelsket? Ja! 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig 6. Favoritt mat? Italiensk og indisk mat 7. Favoritt sang? Akkurat nå: W.A.S.P. - Wild Child 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Ja, takk begge deler 10. Er det trening eller sofaen som frister? Trening 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen som jeg vet om 12. Hva hadde du til middag i dag? har ikke hatt middag enda 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei, bank i bordet! 14. Favoritt høytid? Halloween 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Loke hvis det var en gutt 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? begge deler 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Samboer 19. Gleder du deg til i morgen? Tja, litt kanskje. 20. Hva er klokken nå? 15.54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elkistikås Skrevet 13. desember 2005 #185 Del Skrevet 13. desember 2005 1. Er du i godt humør i dag? Ikke egentlig. 2. Har du noen kjæledyr? En tøff hund 3. Hvilken farge er det på genseren din? Visste det var noe jeg måtte skaffe meg. Tskjorten min er hvit 4. Er du forelsket? Nope 6. Favoritt mat? Alt mulig! Fra pannekaker til blodpølse 7. Favoritt sang? Har ingen spesielle akkurat nå 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Går skole, ville heller ha jobbet 10. Er det trening eller sofaen som frister? Trening! 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen som jeg vet om 12. Hva hadde du til middag i dag? Kommer til å ha en gryterett.. damn! visste jeg hadde glemt av noe! hvitløksbaguetter 13. Har du vært forkjøla i høst? Har ikke vært forkjøla på flere år. Helt til i dag. 14. Favoritt høytid? Jula? 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? No idea, masse navn jeg synes er fine 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel 19. Gleder du deg til i morgen? Heldags? Nei takk.. 20. Hva er klokken nå? 16 sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #186 Del Skrevet 13. desember 2005 1. Er du i godt humør i dag? Nei, ikke noe særlig. Har influensa og lengter sårt etter sengen min, men er likevel på jobb. Ingen som kunne ta vakten min 2. Har du noen kjæledyr? nei 3. Hvilken farge er det på genseren din? hvit 4. Er du forelsket? ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig 6. Favoritt mat? italiensk 7. Favoritt sang? vet ikke - det er så mange sanger jeg liker 8. Tog eller buss? tog 9. Skole eller jobb? begge deler. Mest skole 10. Er det trening eller sofaen som frister? sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? så vidt jeg vet kjenner jeg ingen 12. Hva hadde du til middag idag? Ingenting 13. Har du vært forkjøla i høst? ja 14. Favoritt høytid? julen så klart! 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Marcus 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? samboer 19. Gleder du deg til i morgen? ikke noe spesielt nei. Bare nok en vanlig dag 20. Hva er klokken nå? 16:03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola;) Skrevet 13. desember 2005 #187 Del Skrevet 13. desember 2005 1. Er du i godt humør i dag? Jepp 2. Har du noen kjæledyr? Masse fisk 3. Hvilken farge er det på genseren din? Rosa 4. Er du forelsket? Jepp 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig 6. Favoritt mat? Biff 7. Favoritt sang? Ingen spesiell 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei 12. Hva hadde du til middag i dag? Pizza 13. Har du vært forkjøla i høst? Jepp 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Vet ikke 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? Nei 20. Hva er klokken nå? 21.31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 13. desember 2005 #188 Del Skrevet 13. desember 2005 Her kommer litt tidsfordriv Takk, det passet perfekt. Er du i godt humør i dag? Ikke spesielt. Har du noen kjæledyr? Ja. Hvilken farge er det på genseren din? Hvit. Er du forelsket? Nei. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig ikke-forelsket. Favoritt mat? Røkt svinekam! Favoritt sang? Favorittekst er for tiden Bob Dylans Don't think twice - it's alright Tog eller buss? Buss. Skole eller jobb? Litt i perioder om jeg kunne valgt. Men trives bra med å studere. Er det trening eller sofaen som frister? Det varierer. Ofte trening. Kjenner du mange her på kg i rl? Ikke mange, men noen - som jeg vet om, da. Hva hadde du til middag i dag? Pølsegryte uten pølser. Har du vært forkjøla i høst? Jeg er snørrvalp numero uno i dette øyeblikk. Favoritt høytid? Jul. :-D Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Jon. Sommer eller vinter? Ja takk, begge deler. Roser eller liljer? Who cares. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel. Gleder du deg til i morgen? Litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 13. desember 2005 #189 Del Skrevet 13. desember 2005 1. Er du i godt humør i dag? Nei. 2. Har du noen kjæledyr? Nei. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Sort. 4. Er du forelsket? Ja. Veldig. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig. Veldig. 6. Favoritt mat? Fisk. 7. Favoritt sang? "Dance me to the end of love" - Leonard Cohen. 8. Tog eller buss? Tog. 9. Skole eller jobb? Jobb, men studerer. 10. Er det trening eller sofaen som frister? En fin blanding, kommer helt an på formen. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Noen få. 12. Hva hadde du til middag i dag? Grønnsaks-suppe. 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja. Flere ganger. 14. Favoritt høytid? Jeg har ingen favoritt høytid, men favoritt årstid er høsten. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Iben/Elias. 16. Sommer eller vinter? Vinter. 17. Roser eller liljer? Liljer. 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Kjæreste. 19. Gleder du deg til i morgen? Nei. 20. Hva er klokken nå? 22.03. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 14. desember 2005 #190 Del Skrevet 14. desember 2005 1. Er du i godt humør i dag? Kjempegodt 2. Har du noen kjæledyr? Hund og katt 3. Hvilken farge er det på genseren din? Har på meg en blå pyjamas med bamser. 4. Er du forelsket? Ja for 20 år på rad. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Veldig lykkelig. 6. Favoritt mat? Pita med kylling og hvitløkssaus 7. Favoritt sang? akkurat nå:push the button,my humps og rive huse 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? skulle gjerne gått på skole. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen,er helt utslitt av all jobbinga i det siste. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? 1 stk. 12. Hva hadde du til middag i dag? Pizza på dolly dimples 13. Har du vært forkjøla i høst? JA 14. Favoritt høytid? Jula. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Maria 16. Sommer eller vinter? Sommer absolutt!! 17. Roser eller liljer? Liljer og roser. 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift. 19. Gleder du deg til i morgen? Joda. 20. Hva er klokken nå? 01.50!!!Må gå å legge meg!!! -------------------- Hailie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 14. desember 2005 #191 Del Skrevet 14. desember 2005 . Er du i godt humør i dag? Er ikke sikker for jeg er så trøtt.. 2. Har du noen kjæledyr? Jepp, en terrier 3. Hvilken farge er det på genseren din? Grønn 4. Er du forelsket? Nei 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? ------ 6. Favoritt mat? Alt av skalldyr 7. Favoritt sang? Det er julekveld i skogen 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Jobb! 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei 12. Hva hadde du til middag i dag? Er tidlig på morgenen, så middagen har jeg ikke spist 13. Har du vært forkjøla i høst? To ganger 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Regine eller Espen 16. Sommer eller vinter? SOMMER!!! 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel 19. Gleder du deg til i morgen? Jepp, for da skal jeg ha "Rødvinsseminar" 20. Hva er klokken nå? 0840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funshine Skrevet 30. desember 2005 #192 Del Skrevet 30. desember 2005 1. Er du i godt humør i dag? jah 2. Har du noen kjæledyr? en pusegutt som er borte 3. Hvilken farge er det på genseren din? blå og hvit 4. Er du forelsket? ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? lykkelig 6. Favoritt mat? Champagne kylling mmmm 7. Favoritt sang? Peter Cetera & Crystal Bernard - Forever Tonight 8. Tog eller buss? buss 9. Skole eller jobb? jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? ja takk begge deler 11. Kjenner du mange her på kg i rl? ingen 12. Hva hadde du til middag i dag? kjøttkaker i lefse 13. Har du vært forkjøla i høst? ja 14. Favoritt høytid? Julen 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Thea Alette eller Sebastian 16. Sommer eller vinter? vinter 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? ja 20. Hva er klokken nå? 20:56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. desember 2005 #193 Del Skrevet 31. desember 2005 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? nei 2. Har du noen kjæledyr? undulat 3. Hvilken farge er det på genseren din? er naken 4. Er du forelsket? ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? happy 6. Favoritt mat? taco 7. Favoritt sang? sweat 8. Tog eller buss? tog 9. Skole eller jobb? jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? sofa 11. Kjenner du mange her på kg i rl? nei 12. Hva hadde du til middag i dag? kylling 13. Har du vært forkjøla i høst? ja 14. Favoritt høytid? jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? alex 16. Sommer eller vinter? sommer 17. Roser eller liljer? rose 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? samboer 19. Gleder du deg til i morgen? næh 20. Hva er klokken nå?1 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 31. desember 2005 #194 Del Skrevet 31. desember 2005 1. Er du i godt humør i dag? ja 2. Har du noen kjæledyr? 2 katter 3. Hvilken farge er det på genseren din? svart 4. Er du forelsket? nei 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? - 6. Favoritt mat? pizza 7. Favoritt sang? Wasp - Hold on to my heart 8. Tog eller buss? tog 9. Skole eller jobb? skole 10. Er det trening eller sofaen som frister? sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? nei 12. Hva hadde du til middag i dag? lasagne 13. Har du vært forkjøla i høst? nei 14. Favoritt høytid? jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Katharina eller Peter 16. Sommer eller vinter? sommer 17. Roser eller liljer? liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? singel 19. Gleder du deg til i morgen? tja 20. Hva er klokken nå? 01.47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 8. januar 2006 #195 Del Skrevet 8. januar 2006 1. Er du i godt humør i dag? Nei, i grunnen ikke... Det er jo søndag og jeg kan ikke fordra søndager! Er rastløs og stresset... 2. Har du noen kjæledyr? Ja, to katter! 3. Hvilken farge er det på genseren din? Svart 4. Er du forelsket? Ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Ulykkelig 6. Favoritt mat? Lammelår med gode grønnsaker og føtegratinerte poteter 7. Favoritt sang? Van Morrison: Days Like This 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Ingen av delene 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei, bare en 12. Hva hadde du til middag i dag? Salt kjøtt med raspeballer og kålrabistappe 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja, er det akkurat nå 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Odin eller Anna 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel 19. Gleder du deg til i morgen? Ikke noe særlig, gruer meg ikke heller da 20. Hva er klokken nå? 17:31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #196 Del Skrevet 8. januar 2006 1. Er du i godt humør i dag? Ja 2. Har du noen kjæledyr? Ja, to hunder 3. Hvilken farge er det på genseren din? Blek gul 4. Er du forelsket? Nei 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? - 6. Favoritt mat? Pizza 7. Favoritt sang? Varierer etter humør 8. Tog eller buss? Ingen av delene, men må svare buss her da 9. Skole eller jobb? Skole 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? To 12. Hva hadde du til middag i dag? Har ikke hatt middag ennå, men skal ha poteter, saus og kålstuing 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei 14. Favoritt høytid? Julen 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Det er bestemt, men er hemmelig 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? singel 19. Gleder du deg til i morgen? Nei 20. Hva er klokken nå? 17:34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christineemily Skrevet 8. januar 2006 #197 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) 1.Er du i godt humør idag: Ja, svært sjelden jeg ikke er det. 2.Har du kjæledyr: Ja, jeg driver oppdrett på hybelkaniner. 3.Hvilken farge er det på genseren din: Sort. 4.Er du forelsket: Har vært gift i 6 år nå, alikevel kjenner jeg innimellom at jeg fortsatt er forelska 5.Isåfall:Lykkelig eller ulykkelig: Veldig lykkelig. 6.Favorittmat: Italiensk. 7.Favorittsang: Richard Marx:Right Here Waiting 8.Tog eller buss?: Tog 9:Skole eller jobb: Jobb. 10:Er det trening eller sofaen som frister?: Som regel er det sofaen... 11:Kjenner du mange her på KG i rl? : For alt jeg vet, men ikke som jeg vet om. 12:Hva hadde du til middag idag? Pizza (litt av en søndagsmiddag, ja... ) 13:Har du vært forkjøla i høst? Nei, er aldri det, jeg . 14:Favoritthøytid?: Jul . 15:Hvis du fikk et barn i morgen, hva ville du kalt h*n?: Malin eller Thomas. 16:Sommer eller vinter?: Sommer? 17:Roser eller liljer?: Ja takk, begge deler :-D . 18:Kjæreste, samboer, gift eller singel? : Gift i 6,5 år nå 19:Gleder du deg til i morgen?: Ja . 20:Hva er klokka nå?: 23.39 Endret 8. januar 2006 av christineemily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marililja Skrevet 8. januar 2006 #198 Del Skrevet 8. januar 2006 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Ja, som alltid... 2. Har du noen kjæledyr? Nei, både jeg og samboer er allergiske. Heldigvis. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Grønn. 4. Er du forelsket? Jepp. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig. 6. Favoritt mat? Taco 7. Favoritt sang? Stuck in a moment you can't get out of - U2 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Akkurat i dag (søndager) er det sofaen. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen, tror jeg. 12. Hva hadde du til middag i dag? Kjøttkaker i brun saus. 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei. 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Markus eller Marie 16. Sommer eller vinter? Vår... Eh, sommer da. 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Samboer 19. Gleder du deg til i morgen? Nei, da er det jobb igjen! 20. Hva er klokken nå? 23.45 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 9. januar 2006 #199 Del Skrevet 9. januar 2006 1. Er du i godt humør i dag? Ja! 2. Har du noen kjæledyr? En hund og to fisker. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Svart. 4. Er du forelsket? Ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig! 6. Favoritt mat? Fajitas. 7. Favoritt sang? Obsesion. 8. Tog eller buss? Buss. 9. Skole eller jobb? Jobb. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen. 12. Hva hadde du til middag i dag? Moussaka. 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei. 14. Favoritt høytid? Påske. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Isabella, Isabel, Naomi, Elias, Zacarias... I really dunno... 16. Sommer eller vinter? Sommer! 17. Roser eller liljer? Begge deler, takk! 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Samboer. 19. Gleder du deg til i morgen? Ja. 20. Hva er klokken nå? 02:03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innocent Skrevet 9. februar 2006 #200 Del Skrevet 9. februar 2006 1. Er du i godt humør i dag? Vet ikke enda, det er altfor tidlig.Får se hvordan dagen blir etterhvert 2. Har du noen kjæledyr? Ja en liten nydelig Jentedachs:) 3. Hvilken farge er det på genseren din? lyseturkis 4. Er du forelsket? aldri vært så forelska før som jeg er nå!!!!!!!! 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Varierer...Ikke direkte ulykkelig, men jeg har mine øyeblikk hehe 6. Favoritt mat? Pasta 7. Favoritt sang? UMULIG. Har 120 sanger på "yndlingssanger" playlisten min 8. Tog eller buss? Buss, løst! 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Trening (yoga) 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen, som jeg vet om hvertfall 12. Hva hadde du til middag i dag? lett middag; pølse i lompe 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja, 2 ganger! 14. Favoritt høytid? Uten tvil Jul! 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Miriam / Adil (hvis jeg hadde fått barn med han jeg er sammen med nå) 16. Sommer eller vinter? Sommer (helst vår) 17. Roser eller liljer? Roser, hvite 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Kjæreste!! 19. Gleder du deg til i morgen? Tror ikke jeg har så mye å glede meg til, helt vanlig dag 20. Hva er klokken nå? 06:38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå