AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Jeg nærmer meg 30. Plages med uren hud, ikke så mange kviser egentlig. Men ser porer over hele ansiktet som er fullstappet med hvite og svarte hudormer eller hva de kalles. Huden virker veldig ujevn men det er nok av porene. Huden blir lett rød, mulig litt sensitiv. Huden min er attpåtil fuktfattig og jeg blir veldig fet i huden over hele ansiktet. Googla decleor purete og hilde christina skriver at man ikke skal bruke decleor purete på fuktfattig hud. yasi skriver at man godt kan bruke purete på fuktfattig hud..vet ikke hvem man skal høre på. Noen som kan ramse opp hva jeg bør ha? Må ha en ansiktskrem en rens og en dyptrensende maske tenkte jeg i første omgang. Tusen tusen takk for hjelp
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Jeg ville nok hørt på HC i det tilfellet der med tanke på den dama er utdannet hudpleier og brenner for faget. Er der ikke en hudpleiesalong i nærheten du kan poppe innom og forhøre deg?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Jeg ville nok hørt på HC i det tilfellet der med tanke på den dama er utdannet hudpleier og brenner for faget. Er der ikke en hudpleiesalong i nærheten du kan poppe innom og forhøre deg? Joda,det er jo det.men føler ikke helt for å gå inn, få masse tips, for så å gå hjem og bestille varene på nettet. Om du skjønner hva jeg mener
Goldilocks Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 (endret) du kan jo også evt bestille deg et lite kit for å teste produktene? FU og cheapsmells har i alle fall noen sånne. ellers så høres det ut som om du burde gå for hydra floral emulsion (lettere enn hydra floral kremen, men gir mer fukt enn purete), evt harmonie emulsion om du har sensitiv hud. av rens er cleansing water fin å bruke for sensitiv hud. dyprens fra decleor er egentlig salongbehandling, men jeg har kjøpt fra strawberrynet, så mulig de fortsatt har, mener at den bare heter deep cleanser (edit: dette er ikke en maske). ellers er clay and herbal maske også en god maske synes jeg. fuktmasken til decleor er også veldig god, kjekt å ha når du er fuktfattig. neroli balm/essential balm er også fin å bruke som nattkrem om du skal ha det også. du kan også lese om decleor sine produkter i deres produktbrosjyre og se om du blir noe klokere av det da. jeg er veldig fornøyd med mine decleor produkter, men blander med andre merker også. lykke til! Endret 19. august 2011 av Goldilocks
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Tusen takk for tips,Goldilocks! Og takk for linken. Skal studere heftet nærmere ikveld og mulig gjøre meg litt blakk på nettshopping
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Ettersom du er så flink til å beskrive huden din, ville jeg ha tatt kontakt med noen som virkelig vet hva de snakker om... Jeg hadde valgt HC, men det er mange andre der ute også. Jeg prøvde selv Decleor Purete, og synes egentlig den var drit. Hydra floral er en trygg fuktighetskrem som anbefales til de fleste.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Tar HC imot private henvendelser? Via mail? Hmm..kanskje jeg skal "plage" henne litt da
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #8 Skrevet 20. august 2011 Tar HC imot private henvendelser? Via mail? Hmm..kanskje jeg skal "plage" henne litt da Nei, du må bestille hudpleieprogram.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #9 Skrevet 20. august 2011 Nei, du må bestille hudpleieprogram. ... Og det koster like mye som å gå til en hudpleier og ta en behandling. Og få mye bedre råd og tips av en som kan se og ta på huden. Det er mye mer for pengene. 1
andemor Skrevet 20. august 2011 #10 Skrevet 20. august 2011 ... Og det koster like mye som å gå til en hudpleier og ta en behandling. Og få mye bedre råd og tips av en som kan se og ta på huden. Det er mye mer for pengene. Kommer jo litt an på det, da. Jeg har vært hos hudpleier i salong, og fått "feil" råd, mens HC kom med tips til produkter som faktisk fungerte for meg. Tror det avhenger litt av hvilken hudpleier du støter på, og hvilke produkter denne fører. TS: Anbefaler deg egentlig å ta en titt på de forskjellige bloggene som finnes, det har i hvertfall hjulpet meg mye å lese deres erfaringer ut fra de hudtypene de har selv og har erfaring med.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #11 Skrevet 20. august 2011 ... Og det koster like mye som å gå til en hudpleier og ta en behandling. Og få mye bedre råd og tips av en som kan se og ta på huden. Det er mye mer for pengene. I beg to differ. HC tar seg tid til kundene sine, og vil man så kan man sende bilde. Og helst skal man jo tenke seg godt om og skrive ned hvordan huden er nesten dag for dag. Er man på bare en time hos hudpleier er det lett å glemme av små detaljer som kan ha endel å si, og i min erfaring har de alltid prøvd å bli raskest mulig ferdig. Men jeg har bare vært hos veldig populære hudpleiere så det har vel litt å si. Å være stamkunde hos en hudpleier derimot, det har nok mer for seg. Men det er dyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå