Gå til innhold

skal feelunique avvikle salg av matis produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo nesten helt tomt for matis produkter der jo...og det har vært det leeeenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det. Når du klikker på best selling på FU siden så er det masse Matis produkter. Tror heller de har et problem med å få inn produkter. Skrev meg på mail listen for en fuktighetskrem for 1 måned siden og venter fortsatt.

Skrevet

Av en eller annen grunn kommer ikke Feelunique til å ta inn nye varer fra Matis før november, leste det hos hildechristina.com tidligere i sommer.

Skrevet

Av en eller annen grunn kommer ikke Feelunique til å ta inn nye varer fra Matis før november, leste det hos hildechristina.com tidligere i sommer.

:grine:

Går jo tom for kremen min om en måned eller to. Flott.. Takk for info. :gjeiper:

Skrevet

:grine:

Går jo tom for kremen min om en måned eller to. Flott.. Takk for info. :gjeiper:

Har du sjekket eBay?

Skrevet

Er jo nesten helt tomt for matis produkter der jo...og det har vært det leeeenge.

Kan forstå det i tilfelle... Min erfaring med produktet er labert.. en fuktighetskrem uten fuktighet liksom... :kjefte:

• 3 uker senere...
Skrevet

Tar opp denne tråden igjen, jeg... Noen som vet andre steder man får kjøpt Matis? Er ebay eneste alternativ?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå er det november! Hrmf. Cheapsmells ble utsolgt for de to produktene jeg skulle ha fortere enn jeg fikk trykket på bestillknappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...