Gå til innhold

Gardinstenger/-oppssett i stua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en type gardinstang/gardinoppsett til en hjørneløsning i stua. Det er tilsammen 4 store vindusflater som går fra gulvlist til ca 20 cm fra tak.

Den ene veggen er ca 2 m og den andre ca 4 m. I hjørnet trenger jeg en løsning som kan knytte stengene sammen.

Ønsker at gardinstangen skal ha en helt enkel, nøytral stil.

Noen som har ideer om hva jeg kan bruke? Det jeg har kikket til nå har stengene bare hatt lengder på maks 2 m.

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Spør i gardinforretningene: det skal nemlig finnes egne "hjørnedingser" til flere gardinsystemer.

Når det gjelder lengre stenger har du spurt om, og fått svar på, dette tidligere i en annen tråd.

Skrevet

På Kid har de hvertfall hjørneløsninger. Og tror de har såpass lange stenger der også. Eventuelt kan kjøpe to stenger til firemeteren, også bruker du to tykke og en tynn del, eller to tynne og en tykk del for å få det langt nok... :)

Skrevet

Takk for tipsene! :)

Skrevet

Spør i gardinforretningene: det skal nemlig finnes egne "hjørnedingser" til flere gardinsystemer.

Når det gjelder lengre stenger har du spurt om, og fått svar på, dette tidligere i en annen tråd.

Kan ikke akkurat huske at jeg har spurt om dette tidligere. Hvilken tråd da? :klo:

Gjest Spinell
Skrevet

Sorry hvis det ikke var deg, men siden denne tråden ble opprettet to dager før herværende tråd trakk jeg en (muligens forhastet) konklusjon om at det var samme person som stilte spørsmålet på to ulike måter.

Skrevet

Sorry hvis det ikke var deg, men siden denne tråden ble opprettet to dager før herværende tråd trakk jeg en (muligens forhastet) konklusjon om at det var samme person som stilte spørsmålet på to ulike måter.

Nei, det var ikke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...