Gå til innhold

God Morgen Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var godmorgen Norge tilbake på skjermen. Et veldig koselig program, men jeg reagerer egentlig litt på alle de upassende kommentarene til Vår Staude.

Hun sier liksom flere ganger i hvert program ting jeg ikke syns passer inn i det heletatt!

Blir helt flau jeg.

Jeg skulle komme med et konkret eksempel, men glemte det. Kommer heller tilbake med noen "gullkorn".

Hva mener dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Har møtt Vår Staude og hun var alt annet en trivelig... skikkelig bitchy faktisk. Kan være at jeg møtte henne en veldig dårlig dag, men jeg synes ikke noe om den måte hun pratet til meg på i det hele tatt.

Skrevet

Hvis du faktisk er Belle Gunnes så kan jeg forstå at hu var litt kvass mot deg =D

Skrevet

Hvis du faktisk er Belle Gunnes så kan jeg forstå at hu var litt kvass mot deg =D

Haha...

Men ærlig talt, er det lov å skrive sånt som Belle skriver om Staude her..? For alt vi vet kan det jo være noe hun finner opp. Jeg synes ikke man skal skriveom hvordan man personlig oppfatter de og de kjendisene man har møtt.

Skrevet

Jeg har mange ganger reagert på hennes væremåte og det hun sier, men kommer heller ikke på noe nå :kjefte: .

Forresten så synes jeg det må være greit å kommentere oppførsel når det gjelder en "offentlig" person.

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært greit med noen eksempler da... eller så blir det litt "jamen atte hun er så teit, jeg husker bare ikke hvorfor, men hun eeer det". :sjenert:

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Hadde vært greit med noen eksempler da... eller så blir det litt "jamen atte hun er så teit, jeg husker bare ikke hvorfor, men hun eeer det". :sjenert:

Skriver under på den!

Selv ser jeg ikke på God Morgen Norge, fordi jeg er på skolen, men har hørt at folk har sagt noe om at hun sier mye rart. Noen som har eksempler eller?

Skrevet

Skriver under på den!

Selv ser jeg ikke på God Morgen Norge, fordi jeg er på skolen, men har hørt at folk har sagt noe om at hun sier mye rart. Noen som har eksempler eller?

Jeg kommer ikke på noe konkret, men det går på at hun er spydig og litt frekk. Sånn som ikke egner seg i koselige god morgen-tv.

Skrevet

Hvis dere googler "vår staude kommentarer" så dukker det opp maaange flere som mener det samme.

Skrevet

Jeg synes hun Signe er værre.

Hun virker egentlig bare... fjern.

• Liker 2
Skrevet

Skriver under på den!

Husker en gang det var en gjest med en eller annen sykdom(?), han hadde med kona si, og Vår sa noe sånt som:

Ser du har med deg kona di ja. Litt av et støkke!

Egentlig var det jo morsomt, men det passer seg vel ikke helt å si sånn.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg synes jeg fint kunne skrive min erfaring om henne. Hun var ufin, men jeg antok at hun hadde en dårlig dag. Gjennom jobb har jeg møtt mange profilerte personer og kjendiser. Og de fleste er som de ser ut, nemlig helt normale og hyggelige mennesker. Men noen få klarer ikke helt å se at de er som oss andre men mener de har rett til å være ufine mm. At de opphøyer seg selv ovenfor andre.

Skrevet

Vår Staude avbryter jo for eksempel sine med-programledere både titt og ofte, det har jeg sett flere ganger. Ellers har hun som andre sier, noen upassende kommentarer av og til.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke Vår Staude passer helt inn. Signe Tynning og Nils Gunnar Lie og Jan Øyvind Helgesen har en kjempefin personkjemi sammen, og programmet blir et koseligt god morgen program, men Vår og Nils Gunnar / Jan Øyvind passer ikke så godt i sammen, det merkes, og dermed så blir det ikke så godt program.

Synes jeg ... :sjenert:

Skrevet

har sett på god morgen norge de gangene jeg har vært syk og hjemme, og må slå av fordi jeg liker ikke hvordan programlederne behandler hverandre det er jo to og to.. Vår staude og Jan Øyvind H og Signe og Nils Gunnar Lie. De virker heller ikke forberedt til intervjuene de har med de som kommer på besøk. Akkurat som de slenger ut noen spørsmål..

I heletatt så tror virker det som om de er shit leie hele konseptet.

Skrevet

Dette minner om en bekjent av meg.

Hun: Åhh, jeg er så irritert på typen min...

Jeg: Hvorfor?

Hun: Vi krangla litt i går, og han sa noe jævlig teit da!

Jeg: Hva sa han?

Hun: Husker ikke...

Jeg: ...

Hun: Men jeg er så sint på han nå!!

Jeg: Snakk med han da.

Hun: Nei, for jeg er så sint og husker ikke hvorfor!!

Jeg: Da er det kanskje ingen ordentlig grunn til å være sint?

Hun: Jo, jeg er sikker på han sa noe skikkelig teit.

Jeg: ...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...