Alida Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Min beste venninne fikk baby i dag og jeg og samboeren skal være faddere. Drar på besøk på sykehuset i morgen, og jeg har så lyst til å finne på en spesiell gave, altså ikke babyklær o.l, men noe mer personlig. Men jeg har så dårlig fantasi.... noen som har noen gode ideer ??
Ronja_80 Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Gå på ett glassmagasin, der kan du finne søte figurer, rammer o.l til baby.
Gjest Qlio Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Eventyrbok eller sangbok med personlig hilsen inni, hvor du kanskje lover og synge en sang per måned eller noe sånt? Stol med navn, skilt til døren med navn......
Vianne Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 "Den store barnesangboken" er super. Eldstemannen min på to år elsker den boken, fikk den som baby, og den er mye brukt. Her synges det hver kveld! Det er også mange andre bøker, i den samme serien, som er bra.
Eivissa Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 Jeg fødte for to måneder siden. Den presangen jeg satte mest pris på (ikke at vi ikke satte pris på alle presangene, for det gjorde vi) var et bilde vi fikk av min søster. Det var et bilde tatt av vår sønn. Hun hadde tatt et bilde med digitalt kamera den dagen han ble født, skrvet det ut på fotopapir og rammet det inn for oss. Det er et kjempe fint bilde og det er personlig.
Cawarra Skrevet 26. november 2003 #7 Skrevet 26. november 2003 Kanskje ikke verdens mest spennende gave, men bodyer er en forbruksvare med baby i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå