AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Jeg og typen har vært sammen i ett år. Vi har regelmessig sex, men jeg har aldri kommet. Han har en tendens til å komme ganske fort. Begynner å bli ganske frustrert med andre ord. Vi har prøvd det meste, likevel skjer det bare ikke. Har fortalt han hva jeg liker og har igrunnen ingen problemer med å "sleppe meg løs". (Er litt sjenert når det gjelder kroppen min, men har ingen problemer med å ha sex med lyset på) Av alle personene jeg har hatt sex med er det kun èn som har fått meg til å komme, og jeg kommer hver gang jeg onanerer... Gjør jeg noe galt? Har dere noen tips? 1
trulse Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 neida..der er vi fler i samme båt...jeg kommer også bare hvis jeg får klitoris stimulert...eller onanerer selv...har hatt samme mann i 9,5 år,å kommet kun 1 gang,å det var bare på slump tror jeg..mange som foreslo for meg her inne noe vibrerende ting som hjelper på å stimulere klitoris å g-punktet samtidig som mannen er inni deg...kanksje noe å prøve?lykke til hvertfall 1
abberasjon Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 neida..der er vi fler i samme båt...jeg kommer også bare hvis jeg får klitoris stimulert...eller onanerer selv...har hatt samme mann i 9,5 år,å kommet kun 1 gang,å det var bare på slump tror jeg..mange som foreslo for meg her inne noe vibrerende ting som hjelper på å stimulere klitoris å g-punktet samtidig som mannen er inni deg...kanksje noe å prøve?lykke til hvertfall Takk for svar! Ja, jeg har også hørt at det kan hjelpe, så kanskje på tide å ta turen innom kondomeriet eller noe liknende i nærmere fremtid :-P hehe
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 neida..der er vi fler i samme båt...jeg kommer også bare hvis jeg får klitoris stimulert...eller onanerer selv...har hatt samme mann i 9,5 år,å kommet kun 1 gang,å det var bare på slump tror jeg..mange som foreslo for meg her inne noe vibrerende ting som hjelper på å stimulere klitoris å g-punktet samtidig som mannen er inni deg...kanksje noe å prøve?lykke til hvertfall hmmm.. Godt jeg ikke er den eneste. Tror jeg og kanskje må ta meg turen innom kondomeriet snart. ;P
trulse Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 det tror jeg kanskje jeg må å,for så langt har ikke jeg kommet enda..hehe
Gjest navnelapp Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Men kan ikkje han (og du) bruke fingrane, eller han bruke tunga, eller? 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Dette sliter jeg også med. Jeg har vært sammen med kjæresten min i åtte mnd og har ikke kommet en eneste gang under sex, slikking etc... det er veldig frustrerendes. Jeg er akkurat lik som deg mtp hva du føler ang kroppen og det der. Han kommer alltid, og jeg føler igrunn sexen blir mest for han, men alikavel vil jeg ha sex med han, og jeg blir kåt, men samtidig ikke sånn kåt som jeg blir når jeg onanerer selv... men virker ikke helt som om jeg slapper så mye av som jeg kan, for når han slikker meg tenker jeg på ting som: oi, må snart gi oss så han ikke blir sliten, og lukter eller smaker jeg vondt? selvom han har sagt han elsker meg der nede og blablabla. Men føler at når vi først har sex så blir d lite slikking eller fokus på meg, men tror det er litt fordi han har gidd litt opp, på en måte. blir lei meg... vet jo ikke helt hva jeg skal gjøre :/ prøvde med vibrator en gang, men den var så svak så funka ikke, trenger endel styrke, og de bråker ofte endel, så får se hva jeg finner... 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Men føler at når vi først har sex så blir d lite slikking eller fokus på meg, men tror det er litt fordi han har gidd litt opp, på en måte. blir lei meg... vet jo ikke helt hva jeg skal gjøre :/ Sånn er det her også. Da vi begynte å ha sex var jeg så glad for at han virket veldig fokusert på å få meg til å ha det best mulig i senga. Det han gjorde var fantastisk, men jeg fikk ikke orgasme... Var veldig nær mange ganger, men. Han var veldig bestemt på å prøve å få meg til å komme, og med for mye fokus på orgasme kom jeg hvertfall ikke. Deretter dabbet det mer og mer av. Jeg ronker og suger han gjerne, og han kommer. Mens han virker nesten som har gitt opp og ikke ser vitsen i å slikke/fingre, for jeg kommer sikkert ikke uansett. For meg er jo det han gjør deilig, og plutselig kan det jo løsne og jeg kommer. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Hvordan jeg skal snakke med han eller vise han hva jeg vil. Jeg tar selv initiativ for å ta på han, men han gjør ikke ofte det med meg... Mister på en måte lysten litt, når han ser ut til å ikke gidde. Seksuelt frustrert blir jeg også. Kjempekåt flere ganger, uten å komme... Jeg mener slett ikke at han har ansvar for min orgasme men...
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Dette sliter jeg også med. Jeg har vært sammen med kjæresten min i åtte mnd og har ikke kommet en eneste gang under sex, slikking etc... det er veldig frustrerendes. Jeg er akkurat lik som deg mtp hva du føler ang kroppen og det der. Han kommer alltid, og jeg føler igrunn sexen blir mest for han, men alikavel vil jeg ha sex med han, og jeg blir kåt, men samtidig ikke sånn kåt som jeg blir når jeg onanerer selv... men virker ikke helt som om jeg slapper så mye av som jeg kan, for når han slikker meg tenker jeg på ting som: oi, må snart gi oss så han ikke blir sliten, og lukter eller smaker jeg vondt? selvom han har sagt han elsker meg der nede og blablabla. Men føler at når vi først har sex så blir d lite slikking eller fokus på meg, men tror det er litt fordi han har gidd litt opp, på en måte. blir lei meg... vet jo ikke helt hva jeg skal gjøre :/ prøvde med vibrator en gang, men den var så svak så funka ikke, trenger endel styrke, og de bråker ofte endel, så får se hva jeg finner... Tror veldig mange kvinner kjenner seg igjen her...så mange menn sier de er tålmodige, men sannheten er at de ikke eier tålmodighet til å la kvinnen komme. En bråkete Duracell-ding oppe i det hele bare ødelegger. Jeezz. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #10 Skrevet 22. august 2011 Bulleten som finnes hos så og si alle erotiske foretninger gjør susen. Den er sterk, enkel og holde og ser ikke så farlig ut. Sannheten er at mange mange MANGE kvinner sliter med å oppnå orgasme, særlig ved penetrering. Som andre har nevnt kan god tid hjelpe. Jeg kan anbefale erotiske filmer, pusteøvelser (stønning hjelper!!) eller en klitorisstimulator. De som sier leketøy er noe vrøvel, har ikke truffet jackpot!!! :-)
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #11 Skrevet 22. august 2011 Bulleten som finnes hos så og si alle erotiske foretninger gjør susen. Har du link til den?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #12 Skrevet 23. august 2011 Sånn er det her også. Da vi begynte å ha sex var jeg så glad for at han virket veldig fokusert på å få meg til å ha det best mulig i senga. Det han gjorde var fantastisk, men jeg fikk ikke orgasme... Var veldig nær mange ganger, men. Han var veldig bestemt på å prøve å få meg til å komme, og med for mye fokus på orgasme kom jeg hvertfall ikke. Deretter dabbet det mer og mer av. Jeg ronker og suger han gjerne, og han kommer. Mens han virker nesten som har gitt opp og ikke ser vitsen i å slikke/fingre, for jeg kommer sikkert ikke uansett. For meg er jo det han gjør deilig, og plutselig kan det jo løsne og jeg kommer. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Hvordan jeg skal snakke med han eller vise han hva jeg vil. Jeg tar selv initiativ for å ta på han, men han gjør ikke ofte det med meg... Mister på en måte lysten litt, når han ser ut til å ikke gidde. Seksuelt frustrert blir jeg også. Kjempekåt flere ganger, uten å komme... Jeg mener slett ikke at han har ansvar for min orgasme men... Deilig å høre at det ikke bare er meg.. men kjipt for deg også da :/ .. For å si det sånn, FØR vi begynte å ha sex, når vi holdt på, eller... ja, så sendte vi endel meldinger sammen og da skrev han jo at han var ikke ego i sengen og masse sånn, men vet ikke helt jeg... han er liksom ikke den type gutten som bare tenker på seg selv, men samtidig, så gjør han jo det? .. Jeg tar det opp med han, men virker jo som at han har glemt hva jeg sa dagen etter.. Dabbet mer og mer av her, men herregud, jeg VET jeg kan klare å komme ved at han fingrer eller slikker seg, men jeg må jo i det minste føle meg vel, gjør ikke det nå lenger fordi det blir sånn her for min del: Oi, nå fingrer han meg, faen må komme må komme må komme, nei.. kommer jo ikke, æææ, prøver jo å tenke på alt mulig og blir bare teit igrunn, er nesten så jeg gir opp selv...... MEN, så kommer det du sier, det er jo deilig det han gjør uten at man får orgasme, skjønneer ikke hvorfor all vekta skal ligge på den fordømte orgasmen, fra deres side, jeg syns d er deilig når han slikker selvom jeg ikke kommer, ville heller tenkt at viss jeg kommer er det bare et pluss, kind off, og går det, så hadde jeg nok komt ofte..men sier jeg dette til han, føler jeg likavel han bare har glemt det. Men, vurd nesten å svare med samme mynt... på et eller annet vis.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #14 Skrevet 23. august 2011 Jeg tar det opp med han, men virker jo som at han har glemt hva jeg sa dagen etter.. Dabbet mer og mer av her, men herregud, jeg VET jeg kan klare å komme ved at han fingrer eller slikker seg, men jeg må jo i det minste føle meg vel, gjør ikke det nå lenger fordi det blir sånn her for min del: Oi, nå fingrer han meg, faen må komme må komme må komme, nei.. kommer jo ikke, æææ, prøver jo å tenke på alt mulig og blir bare teit igrunn, er nesten så jeg gir opp selv...... Hvordan tar du det opp da? Og hva sier han? Veldig vanskelig å fokusere på å bare nyte, ikke tenke på orgasmen, når det er sånn. Jeg ble stressa av at han stressa, og nå har han bare "gitt opp"
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #15 Skrevet 25. august 2011 Dette sliter jeg også med. Jeg har vært sammen med kjæresten min i åtte mnd og har ikke kommet en eneste gang under sex, slikking etc... det er veldig frustrerendes. Jeg er akkurat lik som deg mtp hva du føler ang kroppen og det der. Han kommer alltid, og jeg føler igrunn sexen blir mest for han, men alikavel vil jeg ha sex med han, og jeg blir kåt, men samtidig ikke sånn kåt som jeg blir når jeg onanerer selv... men virker ikke helt som om jeg slapper så mye av som jeg kan, for når han slikker meg tenker jeg på ting som: oi, må snart gi oss så han ikke blir sliten, og lukter eller smaker jeg vondt? selvom han har sagt han elsker meg der nede og blablabla. Men føler at når vi først har sex så blir d lite slikking eller fokus på meg, men tror det er litt fordi han har gidd litt opp, på en måte. blir lei meg... vet jo ikke helt hva jeg skal gjøre :/ prøvde med vibrator en gang, men den var så svak så funka ikke, trenger endel styrke, og de bråker ofte endel, så får se hva jeg finner... Føler det på HELT samme måte!!! Har ikke prøvd med vibrator enda da..
abberasjon Skrevet 25. august 2011 #16 Skrevet 25. august 2011 Jeg hadde det på heelt samme måte frem til i forgårs faktisk. Kjæresten min og jeg hadde vært borte fra hverandre i noen uker, så når vi først traff hverandre igjen hadde vi sex 3 ganger om dagen. Jeg kom 3. gangen, og det var første gangen i mitt liv. Jeg tror egentlig det handler mye om å kunne klare å "slappe av", skru av "kontroll knappen" oppe i hodet og bare puste godt å la seg rive litt med.. Helt ærlig så vet jeg ikke helt hva som skjedde, men tror nok det har noe med at jeg klarte å slappe av og la meg rive med ordentlig. Har hatt en del komplekser med kroppen min, og alltid vært konsentrert om å ikke se feit ut i den vinkelen, gjøre det godt for han, jobbe for at han skal få orgasme, og ikke minst: Stresse over at jeg ikke selv får orgasme. Typen ble veeldig stolt når jeg først kom. haha, som et lite barn på julaften! :-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå