Gå til innhold

Spille PS3 på Pc-skjerm - hvordan og hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av alle lisenstrådene her inne lager jeg min egen :sjenert: Skal snart flytte ut av kollektiv med tv og tar da med PS3en min. Jeg har ikke tv selv og sitter nå og ser på løsninger. Jeg skal kun spille, ikke noe behov for tv og derfor heller ikke behov for tuner. Jeg har hørt at man kan spille PS3 på en PC-skjerm, men jeg har ikke helt fortsått hvordan dette fungerer. Må jeg bare ha en HDMI-kabel og en skjerm med høytalere, så er alt i orden?

Noen som kan forklare meg (jeg har virkelig ikke peiling på noe!) hvordan dette gjøres, hva som trengs og eventuelt komme med tips til skjermer og det jeg ev. må ha av ekstra utstyr og kabler? Flytter om en mnd og vil gjerne ha det klart til da, så jeg vet hva jeg skal kjøpe meg :) Må ha det inn med tskje :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er veldig enkelt, du trenger ikke noe ekstra utstyr. Hvis du har HDMI-kabel, skjerm og høyttalere så går det kjempefint. Får kjøpt alt det ganske billig på flere ulike nettsider; Netonnet, Komplett, Mpx o.l. Kan anbefale skjermene fra BenQ - selges på Komplett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...