Bronce Skrevet 25. november 2003 #1 Del Skrevet 25. november 2003 Hei :D Sitter her og er nysgjerrig på hva stjernene sier om løvinne med accedant i jomfruen og mannlig vær med accedant i løven :oops: Kan noen si noe om et forhold mellom disse to ??? koz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 25. november 2003 #2 Del Skrevet 25. november 2003 I utgangspunktet høres det ut som en flott kombinasjon. Dere er ild begge to. Men hva har du i Dc da? (decendant) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 25. november 2003 #3 Del Skrevet 25. november 2003 Hvorfor mener du at ild + ild er positivt, Summerprincess? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 25. november 2003 #4 Del Skrevet 25. november 2003 Ild + ild er positivt i den forstand at siden begge har samme element er man ganske like. Og man forstår hverandre bedre. Men dette er bare overfladisk sett. Er nok best å gå ut fra flere ting for å få et helhetlig bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 26. november 2003 #5 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg vil vel også tro at det kan bli for mye ild - for eksempel Løve + Løve. At f.eks. ild + jord kan fungere mer "stabiliserende"? Men, det kommer jo an på hele resten av horoskopet, som du sier. :smile: Er enig i poenget ditt også, med det lille jeg har skjønt om astrologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #6 Del Skrevet 26. november 2003 hallo igjen... Kommer med mer informasjon, er ganske "grønn" på dette området, og håper denne infoen er til nytte :oops: Løvinnen: sun in leo, moon in taurus, ascendant in virgo, merkury in the twelft house, venus in the first house, moon in the tenth house, saturn in the tenth house, sun in the twelfht house. værmannen: sun in aries, moon in gemini, ascendant in leo, sun in the tenth house, moon in the eleventh house, venus in the eleventh house, saturn in the eleventh house. Håper dette hjelper hvis noen vil svare :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronce Skrevet 26. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 26. november 2003 Den siste gjesten var selvfølgelig meg som hadde glemt å logge meg inn :oops: Klem Bronce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 26. november 2003 #8 Del Skrevet 26. november 2003 Månen i tyrens tegn Hvem er du? Forsiktig og betenksom. Dine beste egenskaper er: Sjarm og iherdighet. Dine dårligste egenskaper er: Stahet og selvgladhet. Du misliker: Alt og alle som får deg til å føle deg lite vel til mote. DU trenger: Fysisk, følelsesmessig og økonomisk trygghet. Du må : Lære deg å slippe taket. Disse er født under samme måne som deg: Elton John Diana Ross Bob Dylan Ronald Reagan Meryl Streep Joan Collins Prince Charles Gro Harlem Brundtland CG Jung Bill Clinton Mick Jagger Moder Theresa Yasser Arafat Greta Garbo Du slapper av med: En deilig aromaterapibehandling eller en omgang soneterapi. Helse: Måne-tyrer har ofte lett for å legge på seg, så vekten kan være et stort problem. Måne-tyrer har ofte pæreformet figur, og er ofte mottagelig for halsinfeksjoner, betennelser og andre sykdommer i denne delen av kroppen. Pengesaker: Du samler penger i madrassen og kommer til å spare hele livet. Du er en forsiktig investor og sørger alltid omhyggelig for å spre investeringene dine. I arbeidslivet: Du er praktisk, realistisk arbeidsom og fornuftig og er aldri redd for å gjøre en innsats. I jakten på trygghet og økonomisk fremgang har det hendt du har hatt to jobber samtidig. Alle yrker som har med musikk og kunst i en eller annen form å gjøre virker tiltrekkende på deg, selv om både finansverden og moteindustrien også kan virke fristende.Du står på og er sta i jobben, og har en tendens til å avvise enhver antydning til forandring. Du og familien: Ditt modne vesen har gjort at du alltid har kommet godt ut av det med den eldre generasjonen. Det er mulig at den ene av forelderene dine var streng mot deg, men du var smart og sjarmerende nok til å vite hvordan du skulle håndtere det. Du selv kommer til å bli en glødende stolt og beskyttende mor eller far, og jo flinkere, høfligere, mer veloppdragne og ansvarbevisste barna dine viser seg å være, jo gladere blir du. Tyren hjemme hos seg selv: Fordi du er skamløst sensuell av natur, gir du komfort, skjønnhet og luksuriøse omgivelser høyeste prioritet når hjemmet ditt skal innredes og møbleres. Slik er du: Du er kjent som pålitelig, ansvarsbevisst og fornuftig menneske. Du står med begge bena plantet på jorden og vet nøyaktig hva du ønsker å oppnå her i verden og hva som skal til for å gjøre deg tilfreds. Aller lengst inne har du et stort behov for personlig trygghet, noe som farger nesten alt du gjør i livet. Du er begavet med medfødte kunstneriske anlegg og har utpreget sjarm. Følelsesmønster. Følelsesmessig er du stabil og stø som fjell og har et pragmatisk syn på livet. Tryggheten er kansje det du setter høyest, så du har lett for å bli litt for forsiktig av deg, ikke minst fordi du er preget av en svært sterk selvoppholdelsesdrift. Trangen til trygghet er så sterk i måne-tyren at mennesker født i dette tegnet har en tendens til å omgi seg med materielle goder som de føler gir dem identitet og støtte. Enkelte blir dominerende, sjalue - nesten nevrotiske -og vokter over det (eller den) som etter deres mening tilhører dem. Du er ikke et menneske som kaster deg hodestups ut i et nytt forhold. Før du gir noe av deg selv, veier du for og i mot. Du må være ganske sikker på at dette mennesket virkelig er til å stole på, og ikke bare kan gi deg den stabiliteten du trenger, men også men den fysiske, økonomiske og følelsesmessige ballasten som betyr så mye for deg. Er du først involvert i et forhold er du lojal og hengiven. Du anstrenger for å få forholdet til å bli vellykket og fremgangsrikt,og for å gjøre hjemmet ditt til et godt sted og være. Du er sensuell av natur, liker å gjøre livet behagelig for deg selv og dine kjære så ofte du kan og vil gjerne sørge for at du selv og familien til enhver tid får alle deres ønsker og behov dekket. Du er selskapelig og sosial og glad i å være sammen med venner. Du har et velutviklet omsorgsinstinkt. Du liker og ha dine kjære rundt deg - så vet du hvor du har dem og kan passe på at de ikke kommer til skade. Detter er om kjærsten din: Månen i tvillingenes tegn Du er : Fleksibel og åpen. Dine beste egenskaper: Vidd og et ungdommelig syn på livet Dine dårlige egenskaper er: En tendens til å være overfladisk og manipulerende. Du misliker: Rutine. Du trenger: Masser av intellektuell stimulans. Du må: Lære deg å gjennomføre det du begynner på. Disse er født under samme måne som deg: Brigitte Bardott Doris Day Kjell Inge Røkke Siri Kalvig Fred Astaire Odd Børretzen T S Elliot Sigmund Freud Edith Piaf J D Rockefeller Noel Coward Dorothy Sayers Du slapper av med å : surfe på nettet. Pengesaker: Du må lære at penger ikke er noe du ukontrollert kan bruke, bruke og bruke av. Helse: Du har utpregede medfødte anlegg for nervøsitet og spenninger, derfor bør du ta deg tid til å lære deg avspenning . Husk det! I arbeidslivet: Mennesker som er født med månen i tvillingenes tegn er godt begavet og fingernemme. De lærer lynraskt og behøver bare å se noe bli gjort en gang før de fatter hvordan det skal gjøres. De er tilpasningsdyktige og allsidige og kan velge mellom en hel rekke yrker. Antagelig blir det yrker som har med kommunikasjon å gjøre, i form av media, reiseliv eller underholdning, som kommer til å friste dem mest. Du og familien: Du behandler alle som står deg nær som om de skulle være venner, brødre eller søstre. Det gjelder også barna eller foreldrene dine. Du som er født med månen i tvillingene er ung i sinn, og når det er din tur til å bli forelder, blir generasjonsforskjellen mellom deg og dine barn sikkert ikke særlig merkbar. Du liker å være sammen med unge mennesker og deler gjerne deres interesser når det gjelder musikk, sport og morro. Tvillingene hjemme hos seg selv: Dette hjemmet vil være fullt av alt det nyeste i elektronikk og teknikk- alt som kan bidra til å gjøre rutine -jobbene i huset mindre drepende. Og siden du er så rastløs og så veldig intressert i å se andre steder, kommer du antagelig til å flytte flere ganger i livet. Følelsesmønster: Det har vært sagt om mennesker født med månen i tvillingenes tegn at de er som kamelonene. Uansett hvem de i øyeblikket er sammen med, klarer de alltid å tilpasse seg. De studerer stemninger og sine medmenneskers reaksjoner, og sier det de tror andre vil høre, i stedet for å gi uttrykk for å gi uttrykk for sine egne meninger eller følelser. Derfor er det ikke rart at andre synes det kan være vanskelig å bli ordentlig kjent med dem. Variasjon er så viktig for den som er født med månen i tvillingenes tegn at han eller hun har en tendens til å virke følelsesmessig ustabil, eller skal vi heller kalle det lunefull. Du liker å føle deg fri- lett som luft. Forpliktelser har lett for å bli for mye for deg, og hvis du føler at du har for stort ansvar , har du lett for å stange i tjoret. Slik går det også i forhold som du opplever som begrensede. Det vil fort virke kveldene og uutholdelig. Sant å si er du en kjempeflørt , uansett om du lever i et fast forhold eller ikke. For mennesker som du er verken særlig trofaste eller særlig pålitelige. På samme måte som du trenger den åndelige stimulansen det gir å ha et vidt spekter av interesser, trenger du også et stort sosialt nettverk av venner og bekjente som du kan henvende deg til når du begynner å kjede deg. Du kan flagre fra det ene til det andre, eller kansje fra den ene til den andre, men du har gjerne følelsene under kontroll. Et menneske som deg miser sjelden hodet helt, og lar seg nødig styre av hjertet. En intelligent partner vil facinere deg, men hvis du vil leve i et varig forhold , må partneren også være klok nok til å innse at så lenge du får beholde følelsen av frihet, vil du alltid vende tilbake til hjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronce Skrevet 27. november 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 27. november 2003 OY, OY :o Tusen takk sommerprinsesse :D Ja, dette var interessant. Mye som stemmer, noe som jeg ikke kjenner igjen av både meg og mannen min Forsiktig tror jeg ikke jeg er :oops: Figuren min er ikke pæreformet Halseinfeksjoner er jeg ikke plaget med 8) Jeg KLARER ikke å spare penger uansett hvor mye jeg prøver, investeringer er det dårlig med Jeg HAR kastet meg hodestups ut i forhold, men har lært.. Jeg er nok kontrollerende og til tider sjalu, men med en slik mann som min så er det godt at jeg har kontroll over disse følelsene Min mann er ikke noen nettsurfer Nervøs er han heller ikke Yrkene du nevner passer ikke 8) Følelsesmessig ustabil eller lunefull passer ikke Innbiller meg at han er trofast... Utover dette tror jeg resten stemmer skremmende med oss to Klem Bronce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 27. november 2003 #10 Del Skrevet 27. november 2003 Tenkte meg at noe stemte og noe ikke stemte. Dette ble bare tolket for månen alene. Men for at man skal få et helhetlig bilde, hadde det nok blitt noe annerledes om man tolket andre aspekter ved siden av Men håper du syns det var morro å lese hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OceanQueen Skrevet 3. desember 2003 #11 Del Skrevet 3. desember 2003 Nå er det jo ikke såå avgjørende hva slags tegn man er i og hvem man passer sammen med som partner, MEN Vær og Løve passer fint sammen, de er begge energiske og levende tegn..og like barn leker jo best, som regel...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 3. desember 2003 #12 Del Skrevet 3. desember 2003 Sant nok, men ikke bra at man blir for like heller. Det beste er at man utfyller hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronce Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har vært sammen med værmannen min i 5-6 år, og opplever at vi passer godt sammen. Jeg mener også at det viktigste er at man utfyller hverandre. Jeg kunne f.eks ikke vært varig sammen med en som hadde samme kraftige temperament som meg, da ville det blitt et FOR turbulent liv enn det jeg kan trives med. Værmannen gjør meg snillere og demper mitt temperament med sin tålmodige og rolige væremåte. Dumt å krangle alene :oops: Jeg trenger en haug med oppmerksomhet, noe han av natur gir alle kvinner, men mest meg da Han er en kløpper med bil og oppussing og typiske "manneting"(slik som jeg ikke liker å drive med), god å jobbe å stå på, slipper å be han om å ta i et tak. Han liker ikke husarbeid(han gjorde det da jeg var gravid, og når han MÅ), derfor har vi en tradisjonell arbeidsfordeling - noe vi er fornøyd med begge to :oops: Men barna følger vi opp like mye! Samtidig er jeg glad at vi er såpass like at vi sosialt trives med de fleste av hverandres venner Og at vi begge er opptatt av å pleie familieforhold Da jeg ba om en astrologisk vurdering av oss, var det for fornøyelsens skyld å se hvor mye som stemmer, gøy at det faktisk var en god del som stemte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå