-Fisken- Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Jeg må snart få i meg noe mat, men har ikke matlyst.. Æsj, hersens influensa. Er det noen som har noen forslag til mat som har mye smak og kan være fristende når man er syk?
-hild Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Hvis du ikke har matlyst, så er faktisk det viktigste å få i seg drikke. Masse drikke! Gjerne juice - det er det både sukker og litt næring i. Hvis ikke det frister, så hell innpå med det du har lyst på! Jeg pleier ikke å ha lyst på noe når jeg er syk - skal du lage maten selv? Kanskje rett og slett et varmt ostesmørbrød med skinke og masse krydder kan være tingen? Ellers er jeg faktisk tilhenger av at når man er syk kan man spise hva man vil - alt fra orntli mat til Tom og Jerrykjeks :-) god bedring!
-Fisken- Skrevet 25. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2003 Du sier noe der Jeg fikk nettopp ned litt makronistuing - av alle ting. Fikk plutselig lyst på det :D
Gjest Madam Felle Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Jeg spiser suppe når jeg er syk. Får liksom ikke noe annet ned, emn suppen drikker jeg av kopp, og det går bra. Mye god næring
-Fisken- Skrevet 25. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2003 Det er sant, det var det jeg fikk ned i går, fiskesuppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå