Gjest jente Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Hvor vanlig er dette for jenter. Føler det er flest gutter som er keen på dette. Og når jeg snakker med veninner så er det bare æsj og fy og gjøre slikt. Om de virkelig synes det eller om de ikke tør innrømme annet vet jeg ikke. Hvertfall så hender det jeg koser meg litt foran cammen , synes det er veldig opphissende. Ikke noe jeg driver med ofte, men når behovet er der så er det veldig grei måte å få ut lystene sine litt når man ikke har andre å ty til. Men jeg tør ikke si at jeg holder på med dette til noen Så hva synes dere om dette ? 1
Gjest fireflies Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Jeg synes ikke noe om det, fordi man vet aldri hvor slike ting havner. Det er ikke akkurat drømmesituasjonen å finne et printscreenbilde av meg selv i en slik situasjon, slengendes ute på internett. Hvis du ikke viser ansiktet og heller ikke oppgir hvem du er, så er det jo en annen sak da. 2
Gjest jente Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Det er en selvfølge at jeg er helt anonym på dette. For er livredd for hvor slike ting kan havne.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Hvor vanlig er dette for jenter. Føler det er flest gutter som er keen på dette. Og når jeg snakker med veninner så er det bare æsj og fy og gjøre slikt. Om de virkelig synes det eller om de ikke tør innrømme annet vet jeg ikke. Hvertfall så hender det jeg koser meg litt foran cammen , synes det er veldig opphissende. Ikke noe jeg driver med ofte, men når behovet er der så er det veldig grei måte å få ut lystene sine litt når man ikke har andre å ty til. Men jeg tør ikke si at jeg holder på med dette til noen Så hva synes dere om dette ? Tror nok at en del av begge kjønn tenner på dette selv om det ikke er noe man snakker så mye med andre om. Jeg har ikke prøvd ennå men ønsker å teste det ut. Har noen der ute tips til gode sider for å ha camsex på?
frodo76 Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Tror nok at en del av begge kjønn tenner på dette selv om det ikke er noe man snakker så mye med andre om. Jeg har ikke prøvd ennå men ønsker å teste det ut. Har noen der ute tips til gode sider for å ha camsex på? hva med parykk og solbriller / maske...... kicket vil jo være å ha sex foran noen andre uansett....og mindre mulighet for gjenkjennelse.. ( og jeg tror og at både menne og kvinner ville få noe ut av det....om man liker at andre ser deg. Gir tilbakemelding ...osv. Lykke til ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå