Gå til innhold

Leie stort feriehus i varmere strøk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er 3 barnefamilier som har tenkt oss 1 eller 2 uker til varmere strøk for å feire 70 årsdagen til moren vår. Vi blir da til sammen 8 voksne og 6 barn (fra 2 til 10 år).

Planen er å finne et koselig og praktisk hus som vi kan leie. Vi vil helst være i nærheten av strand og gjerne et tettsted med restauranter mm. Og det er et pluss hvis det også er basseng der. Vi har sett litt på hus i Frankrike, Kroatia, Spania og Hellas, men det er altfor mye å velge i. Vi tenker å reise sommeren 2012.

Noen som har noen gode forslag å komme med? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hvet ikke hvordan det er med feriehus i de landene du har nevnt. Men siden jeg selv reiser mye til Egypt, får jeg hele tiden tilbud om slikt via facebook. Kunne vært en idee ;)

Skrevet

Takk for svar! :takke:

Leier dere da et stort hus og hva er prisen?

Skrevet (endret)

Takk for svar! :takke:

Leier dere da et stort hus og hva er prisen?

Jeg og kjæresten min leide når vi var i en lengere opphold der nede. Så vi leide en leilighet midt i byen (som er dyrest), og den kostet ca. 2000kr pr. månde. Den besto av skjøkken, bad, stue og balkong. I tilegg hadde den 3 store soverom, som hver hadde et dobbeltseng :) Så jeg var ganske fornøyd!

Endret av Maria M
Skrevet

Hva med Mallorca? En kollega leide et hus litt utenfor Palma i sommer og var veldig fornøyd med det.

Mallorca er jo veldig mye mer enn de store turistbyene, og en fordel er den korte flyturen og at det går rutefly med bl.a. Norwegian.

Hvis du går inn på feriehus på Finn kan du søke opp hus med mange sengeplasser.

Skrevet

Mallorca er absolutt et godt forslag. :)

Jeg har allerede brukt flere timer på finn.no. Problemet er at det er for mye å velge mellom :fnise: Jeg tenkte derfor at det er enklere å finne et sted som noen kan anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...