Vimsevamse Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg er ped.leder, er rimelig ny så skal så klart gi det en sjangse, har også jobbet som førskolelærer tidligere (vikariat). Under vikariatet hadde jeg en følelse av at dette ikke var helt rett spor for meg, jeg vil jobbe med barn, å syns det er interessant. Men tror kanskje det er eldre barn jeg vil jobbe med. Eller at det er noe med måten bhg hverdagen blir drevet på som ikke er helt i blinken for meg, med at det f.eks er flere voksne å forholde seg til under relativt små arealer, eller noe med dagsrytmen (vet den kan endres på, å det er mange muligheter, men det er ikke dette som er vesentlig i tråden nå). Slike tvilende tanker dukker opp nå i denne jobben også. Har jo så inderlig lyst å brenne 100% i jobben jeg gjør (jeg utfører og bryr meg 100%, men vil trives 100% med meg selv i jobben også). Er det slik at det kan komme etter hvert? jeg mener at retningen av utdanningen er riktig. muligens er ønsket å jobbe med litt eldre barn da. Er det noen som har vært i lignende situasjon med seg selv? Er det er mange av dere førskolelærere som jobber med noe annet enn som førskolelærer/ped. leder i bhg? evt har dere bygget på utdanningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå