Gå til innhold

Hvordan snakke med han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden så ble jeg kjent med en kjekk gutt, han er bare så nydelig..

Vi ble kjent i en fest... også fikk vi kontakt på facebook, men så deaktiverte jeg faceboken min for en eller annen grunn... Jeg hadde glemt han helt, men nå som jeg aktiverte profilen min igjen så ser jeg at han er borte, han er ikke lenger i lista mi, har letet etter han men finner han ikke, kanskje han også har deaktivert?

jeg tror jg har fått følelser for han, jeg tenker dag natt på han hele tiden, og ønsker å ha kontakt med han, men hvor skal jeg finne han? hvordan kan jeg kontakte han????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske vanskelig hvis du ikke har navnet hans?

Hvis ikke kan du jo prøve google.com, linkdin.com?

Kanskje han har satt seg som ikke-søkbar? Kjenner du/vet du om noen av vennene hans, så kanskje du finner han hos noen av dem?

Skrevet

Det er vel ganske vanskelig hvis du ikke har navnet hans?

Hvis ikke kan du jo prøve google.com, linkdin.com?

Kanskje han har satt seg som ikke-søkbar? Kjenner du/vet du om noen av vennene hans, så kanskje du finner han hos noen av dem?

ærlig jeg kjenner ingen av venna hans, det her kom helt plutselig i hode mitt, hvordan kan jeg finne han? tenker på han hele tiden jo...

Skrevet

ærlig jeg kjenner ingen av venna hans, det her kom helt plutselig i hode mitt, hvordan kan jeg finne han? tenker på han hele tiden jo...

Har du ikke satt opp en epostadresse for varsler fra facebook? Se igjennom de gamle varslene fra FB, fra perioden før du deaktiverte fb kontoen?

Gjest fireflies
Skrevet

Personen som hadde festen dere møttes på da? Kanskje h*n vet hvem han er?

Skrevet

Fikk du plutselig følelser for han etter noen år? Hm.

Er han ikke i vennelisten din? Han har ikke slettet deg da?

Skrevet

Fikk du plutselig følelser for han etter noen år? Hm.

Tenkte akkurat det samme. Hvordan kan du plutselig etter noen år få følelser for en person du ikke har snakka med på noen år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...