Iset Skrevet 25. november 2003 #1 Del Skrevet 25. november 2003 jeg har aldri likt de andre typene, de er tørre og ekle og smaker kunstig. men herregud så god denne nye karamellbaren var da!!! var ikke tørr som de andre, og smakte god karamellsmak. nam nam. nå har jeg noe godt å kose meg med på kveldene, istedetfor vanlig sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. november 2003 #2 Del Skrevet 25. november 2003 Oj, så bra. Den må jeg prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #3 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har slike liggende på jobben - greit å ha hvis jeg ikke har tid til lunsj eller hvis jeg skal jobbe overtid eller avgårde på noe rett etter arbeidstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. november 2003 #4 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har slike liggende på jobben - greit å ha hvis jeg ikke har tid til lunsj eller hvis jeg skal jobbe overtid eller avgårde på noe rett etter arbeidstid. Samme her. Fint å ha når det er lenge til neste vanlige måltid f.eks når jeg er på reise, jobber overtid o.l. De andre nutrilett "sjokoladene" har stort sett smakt mørtel og sagflis, men den nye med karamell er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 26. november 2003 #5 Del Skrevet 26. november 2003 Er ikke disse veldig dyre? Tror jeg så på en slik i butikken her om dagen og det kostet jo nesten 30kr for en liten en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. november 2003 #6 Del Skrevet 26. november 2003 Det bruker å være to i pakken Mrs.B. Har ikke kjøpt slike barer på aldri så lenge så aner ikke hva de koster, men fikk med en slik karamellbar i et Shape-Up, kanskje jeg skal prøve den i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 26. november 2003 #7 Del Skrevet 26. november 2003 Hvor stor er forskjellen på sånn sjokolade og vanlig sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #8 Del Skrevet 26. november 2003 Husk å sjekk antall kalorier... De skal tross alt erstatte et måltid, så de trenger ikke nødvendigvis være så veldig mye sunnere enn sjokolade mtp kaloriinnhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 26. november 2003 #9 Del Skrevet 26. november 2003 herregud så god denne nye karamellbaren var da!!! var ikke tørr som de andre' date=' og smakte god karamellsmak. [/quote'] Helt enig!! Problemet er bare at jeg synes de er så gode at de kan komme til å virke mot sin hensikt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 26. november 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 26. november 2003 salt: ja jeg sliter jeg og, kunne spist 3 i slengen hehhe. MRS B: forskjellen er at denne er et MÅLTID, og ikke en vanlig sjokolade. det er slankepulver i fast form:) men denne er den eneste som er god syns jeg. de andre er tørre og smakløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. november 2003 #11 Del Skrevet 26. november 2003 Men blir man virkelig mett av dem da? Hvis det skal virke som et måltid i seg selv mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #12 Del Skrevet 26. november 2003 Men blir man virkelig mett av dem da? Hvis det skal virke som et måltid i seg selv mener jeg. Nix. Like mett som etter e,5 knekkebrød. Jeg synes det er noe ordentlig tull. Spis heller frukt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #13 Del Skrevet 26. november 2003 blir iallefall ikke mett av frukt!!! ja jeg blir mett av dem, like mett som etter 2 ordentlige skiver brød. men man MÅ drikke vann til, minst et stort glass. hvorfor er det tull? det er jo ment for å stille søtsuget til de som trenger det + være mettende. syns det er flott at det er et slikt tilbud. Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #14 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg synes det er tull fordi de smaker vondt (men har ikke smakt den dere her snakker om), og har like mye energi i seg som e-2 skiver med syunt pålegg. Å ha på jobben eller som mellommåltid er jo helt ok, men det finnes mange som faktisk bytter ut eks lunsj med en slik fordi de tror det er så mye sunnere. Det er det ikke. Ei heller å spise de i tillegg til annen mat. Har ikke sagt at ikke tilbudet burde finnes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. november 2003 #15 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg synes det er tull fordi de smaker vondt (men har ikke smakt den dere her snakker om), og har like mye energi i seg som e-2 skiver med syunt pålegg. Å ha på jobben eller som mellommåltid er jo helt ok, men det finnes mange som faktisk bytter ut eks lunsj med en slik fordi de tror det er så mye sunnere. Det er det ikke. Ei heller å spise de i tillegg til annen mat. Har ikke sagt at ikke tilbudet burde finnes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #16 Del Skrevet 30. november 2003 synes den er kjempegod jeg. Smaker veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. februar 2004 #17 Del Skrevet 11. februar 2004 Jo, jeg er enig i at den var god. Jeg kommer nok ikke til å erstatte noen måltider med sånne, men som et lite mellommåltid om man er på farten eller som en erstatning for sjokolade om søtsuget kommer. Tror ikke jeg klarer å spise en hel på en gang heller. Max en halv. Litt kvalmende i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #18 Del Skrevet 11. februar 2004 Kalorimessig er det jo ikke noe poeng i å spise en proteinbar istedet for en sjokolade...ala New Energy...dersom en er på diett. Men proteinbaren er vel litt sunnere..og er smaken god i tillegg er det jo greit nok som kos av og til. Men å bruke den til måltidserstatning er fjernt. Like fjernt som å dytte innpå disse drikkene. SÅ sunn er den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå