Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg så ei forside på nett og der sto det noe om at Marit Christensen advarer mot slankeoperasjon og hadde krympet 10 cm - er det i lengden? Det kan da ikke være i bredden, i såfall var jo det forskrekkelig lite etter en op. Noen som vet hva dette dreier seg om?
Spirali Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 (endret) Fant dette klippet: http://www.tv2.no/play/underholdning/gkn/c2/siste/?progId=461469 Vil påstå at det er betraktelig fler enn ti cm..... Endret 18. august 2011 av Spirali
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Jeg så forsiden på Se&Hør ja, og kikket så vidt inne i bladet. Kan ikke forstå at det kun r 10 cm. Ser jo betraktelig mye mer ut?
Moscato Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 På seher.no er det bilde av forsiden, og det står jo i en sånn liten stjerne at hun ble rammet av beinskjørhet. Så jeg regner med at de 10 cm er i høyden, faktisk..
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2011 Vil påstå at det er betraktelig fler enn ti cm.....Takk for link. Der sto det jo at hun hadde rast 90 kilo og da snakker vi ikke ti cm i bredden, nei. Det må være i høyden. Jaja, det skal ikke være lett å være menneske.
Spirali Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Takk for link. Der sto det jo at hun hadde rast 90 kilo og da snakker vi ikke ti cm i bredden, nei. Det må være i høyden. Jaja, det skal ikke være lett å være menneske. Som Moscato sier her må det nok være i høyden ja. Stakkars Moskva-Marit! har alltid hatt inntrykk av at hun ikke har det så greit.
She_Leiva Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Jeg tenkte mer i retning av at Se&Hør må GRUSOMT lite og skrive om fortiden ettersom dette var hovedsaken deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå