Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Jeg har en kjole i hodet mitt som jeg har så lyst på, problemet er bare å finne en sånn i virkeligheten da.. Har lyst på en kjole uten stropper, altså tubetopp, som rekker til litt under knærne. Den må være fint brun, beige eller beige med gull i. Den høres jo så enkel ut, så hvorfor finner jeg den ikke?? Har noen sett noe ala det her, så vær så snill og rop ut Evnt.kan jeg jo lage den selv, det kan da ikke være så vanselig? Noen som har erfaring med å lage kjoler? Takk for alle svar! -Tanya
Arwen Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Du finner den ikke fordi når man ser for seg klær før man går ut for å lete blir man aldri fornøyd jeg er håpløs sånn..
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 Ja, det ender vel opp sånn.. Men den jeg ser for meg er jo så enkel, det må jo være en eller annen butikk som har noe liknende?? Det hadde vært noe annet om jeg hadde etterlyst en oransje kjole med gule prikker, det fins ihvertfall ikke! (forhåpentligvis..) Jaja, får håpe jeg ser en imorgen når jeg skal til byen! -Tanya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå