AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Ser det er mange tråder om usikkerhet i starten av en flørt, folk som ikke tar kontakt osv. Jeg er ikke i en sånn situasjon selv (dessverre!) men håper å bli det snart. Og har vært det tusen ganger (okei ikke tusen da) før. Og jeg bare VET at denne situasjonen vil dukke opp igjen. Så da lurer jeg på hva dere har å si om følgendel: Når man bytter nummer, og han sier han skal ta kontakt men ikke gjør det. Betyr det KUN at han ikke er interessert? Finnes det ingen andre unnskyldninger? Kan han være sjenert nok, usikker nok, opptatt nok til å ikke ta kontakt selv om han har fått "grønt lys"? Kanskje han vil vente til han treffer henne igjen? Er bortreist osv? Og er det da helt dust at jenta tar kontakt likevel? Ville menn tenke at hun er helt teit? Selv om de sannsynligvis har hatt kjemi nok til å bytte telefonnumre? Man deler vel ikke ut telefonnummeret sitt i øst og vest? Det jeg tidligere har syntes har vært verst, er hvis jeg har sendt melding til en fyr, og ikke fått svar (det har merkelig nok skjedd), så er det verste å møte han igjen. Da tenker jeg at han tenker "stakkars dumme henne, som trodde hun hadde sjans på meg!" Eller blir man faktisk glad uansett, siden det som sagt er et menneske han har hatt en eller annen connection med? La oss løse disse problemene en gang for alle
Filliputt Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 - Finnes det noen annen unnskyldning enn at han ikke er interessert? Ja, det tror jeg det kan gjøre. Gutter er like forskjellige som oss jenter, og noen av dem er faktisk sjenerte, usikre og like redde for å bli avvist som mange jenter er. - Er det teit om jenta tar kontakt? Nei, det synes jeg ikke. Det jeg (etter litt for mange år) endelig har lært, er at det fungerer absolutt best å bare være ærlig, hyggelig og akkurat passe direkte. Send en melding der du sier det var hyggelig å treffe ham og at du har lyst til å bli bedre kjent, og spør om han har lyst til å treffes en dag. Vær såpass direkte og ikke bare hint. Da vet du at han har skjønt hva du vil, og både du og han slipper å drive med gjetting og analysering. Svarer han ikke, er det fordi han ikke er interessert. Og det er jo faktisk bare et flott kompliment når noen sier de har lyst til å bli bedre kjent med deg! Det blir alle gutter glade for
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Jeg er enig med det filliputt sier =)=) Vær ærlig, snakk direkte, noen må vel ta første steget;) Ingenting er teit med det at en jente starter med samtalen, gutter likker eller de fleste da liker ærlige og åpne jenter, som snakker direkte, og da får du også inntrykk av personen på en ærlig måte, da slipper du å tenke på om hva fyren vil Good luck !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå