Gjest Leonidene Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Skal begynne på lappen til neste år, men tenkte å starte med teorien og evt ta teoriprøven før eg begynner å kjøre med kjørelærer. Hvilke bøker trenger eg? Evt. går det greit med bøker som er eit par år gamle eller er de "utdaterte"? Har nemlig fått tilbud om å kjøpe billig noen av ein som tok lappen for eit par år siden.
Gjest SelvesteTerese Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Jeg skal begynne jeg også (jammen på tide ) og bruker "veien til førerkortet" fra 2008, samt en arbeidsbok som er veldig grei
Cammilla_1986 Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Anbefaler som nevnt over, Veien til førerkortet og denne appen http://itunes.apple.com/no/app/sertifikat-klasse-b/id448620329?mt=8 Kjekk å ha med seg når man venter på tog og bussen
Gjest Leonidene Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Då skal eg ihvertfall gå til innkjøp av den boka og arbeidsbok/bøker også. Takk for svar
Gjest Toooolsen Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Boka til trafikkforum som heter Førerkortet er MYE bedre. Denne er lettere å lese, og enklere å forstå. Har lest begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå