AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Har noen gang dine drømmer skjedd i virkeligheten?
Miki Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Kanskje. For to dager siden drømte jeg at jeg var gravid. Samme dagen ble jeg skikkelig kvalm uten grunn og er kvalm også i dag. Har også lagt merke til andre symptomer, men har ikke tenkt så mye over det.
muffin26 Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Moren min gjør det og har drømt at søsteren min var gravid og ville få en gutt alt dette stemte+ en del andre ting.
Tobben70 Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Det er klart at så mye som vi drømmer, må noe av det skje i etterkant Ellers så går det ikke an å drømme om noe i fremtiden.....det har ikke skjedd ennå! 1
K.B.E Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Det var en gang noe i en drøm jeg har hatt var virkelig.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Det finnes veldig mange sanndrømte mennesker, og det er helt logisk! Jeg så en gang et regnestykke på dette (husker det dog ikke helt presist). Det finnes 4 milliarder potensielle drømmere, daglig. Gang det sammen med antall episoder i en drøm/hvor mange hendelser som skjer i et menneskes liv daglig, pluss på litt det faktum at vi gjerne drømmer om ting som skjer i livet/ting vi har i vente, og til sist en desj av menneskets behov for å dra linker mellom alt mulig = mange "sanne" drømmer. 3
Djungelvrål Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Nei, og jeg tror ikke på folk som sier de gjør det.
camze Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Hm, det hender OFTE at jeg drømmer noe, så skjer det senere, mere no sånn deja vu opplegg.. Så tenker jeg at "hmm, detta har jo skjedd før" .. men så har jeg bare drømt det
Gjest tina69 Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Har sanndrømt en god del ganger.Like ekkelt hver gang.
Gjest otrivin Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Hele tiden... Når jeg var yngre syns jeg det var så ekkelt at hver dag når jeg våknet skrev jeg ned hvilken dato det var og hva jeg drømte, så gikk jeg tilbake og så når jeg følte jeg hadde opplevd det før og skrev datoene for når jeg opplevde det. Skikkelig ekkelt, ofte så er det sånn at jeg vet jeg kommer til å si noe HELT på trynet f. eks., og jeg tenker "ikke si det ikke si det", men jeg sier det likevel!
Bloodflowers Skrevet 18. august 2011 #11 Skrevet 18. august 2011 JA, har sanndrømt flere ganger. Utrolig ekkelt!! Noen ganger tar det lang tid fra det jeg har drømt, skjer i virkeligheten. Andre ganger skjer det dagen etter at jeg har drømt det... For omtrent et år siden drømte jeg at jeg hadde fått en topp til jul, av min farmor og farfar. Jeg likte den, men det var ikke noe jeg hadde kjøpt selv. Hadde aldri sett den før. Til jul i år, åpna jeg en gave fra farmor og farfar. Det var den eksakt samme toppen som jeg hadde drømt at jeg fikk. Det var en skikkelig rar følelse. Alt som jeg hadde drømt, skjedde! Har dog aldri brukt overdelen...
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #12 Skrevet 18. august 2011 Hvert menneske har i gjennomsnitt tre drømmer hver natt. Vi husker ikke alt dagen etterpå, men opplevelser eller erfaringer som minner om drømmen kan minne oss på den slik at vi husker. ALLE mennesker vil oppleve at drømmene minner dem om noe som har skjedd på ordentlig. Men det betyr ikke på noen måte at de faktisk er sanndrømte.
louise1 Skrevet 18. august 2011 #13 Skrevet 18. august 2011 Nei, men når jeg var yngre hadde jeg ofte slike "deja vu" opplevelser, gjerne flere ganger om dagen. "Oi, dette var kjent, har jeg sagt det før?". Glad jeg ikke har sanndrømt, har stortsett bare mareritt..
Gjest Jytte Skrevet 18. august 2011 #14 Skrevet 18. august 2011 Håper for all del ikke det. Igår drømte jeg at min (eks) mann prøvde å drepe meg med en hammer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå