Gjest Gjest Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 eksperimentert seksuelt med andre gutter? En homofil kamerat av meg sa at det var overraskende lett å overtale heterofile gutter til å eksperimentere med ham (at de lar ham suge dem eller at han får dem til å suge ham, osv). Spesielt hvis de var litt fulle/brisne. Jeg vet ikke helt om jeg tror på ham, men man vet jo aldri. Finnes det noe statistikk over dette?
spinnwild Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 85% hørtes mye ut... Hvor har du hørt/lest dette? Folkehelseinstituttet kom med dette i 2003 (fra spørreundersøkelser i 1987, 1992, 1997 og 2002; litt utdater nå sikkert): "Av mennene svarte 4% i 1987, 5% i 1992 og 1997, og 11% i 2002 at de noen gang hadde hatt seksuelt samvær med en annen man" Ellers fant jeg ikke mye (lette ikke akkurat så hardt heller...)
Facepainter Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Tipper han blander tallene, og 20% er det riktige.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Tipper han blander tallene, og 20% er det riktige. 20 prosent virker litt lite da. Mener å ha lest i Magasinet (Dagbladet) at 36 prosent hadde svart at de var bifile.
Mynona Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 20 prosent virker litt lite da. Mener å ha lest i Magasinet (Dagbladet) at 36 prosent hadde svart at de var bifile. Men da er man vel ikke heteroseksuell/fil som eksprimenterer, da er man jo bifil.
Gjest Julia Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Menn er virkelig noen nysgjerrige kåtinger. 85 prosent virker litt høyt, men er det egentlig så overraskende? Homofili har aldri vært mindre tabu, og sexfokuset bli bare større og større. Det er nok langt mindre eksperimentering blant jenter, selv om det er jenters seksualitet som får mest oppmerksomhet. jeg kan ikke si at jeg stoler helt på det tallet ditt, TS, men det er nok ikke så feilaktig som man tro.
spinnwild Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 (endret) Kommer jo an på graden av eksperimentering som skal til for å bli med i %-ene. Om det er kjønnsorgankontakt eller bare klining... 1 av mine 5 mest seriøse "forhold" har vært med en som hadde klina (og kun klina) med en fyr en gang (i fylla), ellers kjenner jeg få gutter som eksperimenter (iallfall mer enn som så)... Legger til: Om de gjør det, så nevner de det ikke ihverfall... Og gjør det i det skjulte... Endret 18. august 2011 av spinnwild
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Neppe! 85% hørtes fryktelig høyt ut, noe jeg absolutt betviler stemmer.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 mulig om de regner med smågutter som har kikket på hverandre i dusjen på skolen.
Erotisk Flukt Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Tror tallet er lavere enn 85%, og høyere enn 11%, så vil tro at 20% kan være lik det eksakte antall. Mange gutter og menn som ikke vil erkjenne at de har utforsket, selv om en undersøkelse er anonym. Vanskelig egentlig.. -Domino
Gjest MADS Skrevet 19. august 2011 #12 Skrevet 19. august 2011 eksperimentert seksuelt med andre gutter? En homofil kamerat av meg sa at det var overraskende lett å overtale heterofile gutter til å eksperimentere med ham (at de lar ham suge dem eller at han får dem til å suge ham, osv). Spesielt hvis de var litt fulle/brisne. Jeg vet ikke helt om jeg tror på ham, men man vet jo aldri. Finnes det noe statistikk over dette? Selvfølgelig bare tull! Et lite tips, ikke tro på hva homofile/bifile menn sier på det området. 1
Gjest HunterLady Skrevet 19. august 2011 #13 Skrevet 19. august 2011 Selvfølgelig bare tull! Et lite tips, ikke tro på hva homofile/bifile menn sier på det området. True that! 85% er ikke bare usannsynlig, det er direkte feil.
Gjest nobilian Skrevet 19. august 2011 #14 Skrevet 19. august 2011 eksperimentert seksuelt med andre gutter? En homofil kamerat av meg sa at det var overraskende lett å overtale heterofile gutter til å eksperimentere med ham (at de lar ham suge dem eller at han får dem til å suge ham, osv). Spesielt hvis de var litt fulle/brisne. Jeg vet ikke helt om jeg tror på ham, men man vet jo aldri. Finnes det noe statistikk over dette? *** Han er fortsatt mann, vet du, og menn juger på seg..
Gjest Jone Skrevet 19. august 2011 #15 Skrevet 19. august 2011 Jeg er ganske sikker på at de fleste menn/gutter har eksprimentert med en annen gutt en eller annen gang. Værtfall når de var unge. Husker når jeg var 8-9 år, da ''eksperimenterte'' jeg med et par gutter, men jeg tenker ikke over det nå. Fordi jeg vet at er heterofil. Men når du snakker mer voksen alder så kan jeg ikke tenke meg å gjøre det nå. Bortsett fra hvis det var en kvinne selvfølgelig.
Stocking lover Skrevet 19. august 2011 #16 Skrevet 19. august 2011 85% hørtes mye ut... Hvor har du hørt/lest dette? Folkehelseinstituttet kom med dette i 2003 (fra spørreundersøkelser i 1987, 1992, 1997 og 2002; litt utdater nå sikkert): "Av mennene svarte 4% i 1987, 5% i 1992 og 1997, og 11% i 2002 at de noen gang hadde hatt seksuelt samvær med en annen man" Ellers fant jeg ikke mye (lette ikke akkurat så hardt heller...) Disse tallene er nok mere i tråd med egen erfaring. Personlig har jeg aldri gjort eller tenkt meg muligheten av gjøre seksuelle "øvelser" med en annen mann!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #17 Skrevet 19. august 2011 1) jeg tror det er vanskelig å gjøre en konkret undersøkelse på dette: mange vil trolig ikke innrømme at de har hatt en seksuell kontakt med det samme kjønn. 2) Hva man definerer som seksuell kontakt kan varriere. Noen mener det er all seksuell kontakt; kyss ol. mens andre regner kun med samleie/berøring av kjønnsorganer. 3) det er et faktum at gutter ekspreminterer mye i oppveksten, da også med hverandre. Det er ikke noe galt i dette, men for noen kan det kanskje fremstå som "ulovlig" eller noe som bør holdes hemmlig = vanskelig å få med i statestikken. 4) Jeg tror det er svært mange gutter som har seksuell kontakt med en annen gutt i løpet av livet, men hvor mange eksakt tror jeg det er umulig å si. 1
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. august 2011 #18 Skrevet 20. august 2011 1) jeg tror det er vanskelig å gjøre en konkret undersøkelse på dette: mange vil trolig ikke innrømme at de har hatt en seksuell kontakt med det samme kjønn. 2) Hva man definerer som seksuell kontakt kan varriere. Noen mener det er all seksuell kontakt; kyss ol. mens andre regner kun med samleie/berøring av kjønnsorganer. 3) det er et faktum at gutter ekspreminterer mye i oppveksten, da også med hverandre. Det er ikke noe galt i dette, men for noen kan det kanskje fremstå som "ulovlig" eller noe som bør holdes hemmlig = vanskelig å få med i statestikken. 4) Jeg tror det er svært mange gutter som har seksuell kontakt med en annen gutt i løpet av livet, men hvor mange eksakt tror jeg det er umulig å si. du har rett
Mrs. Morgan Skrevet 20. august 2011 #19 Skrevet 20. august 2011 Hah 85% var mye... Men jeg har en del kamerater som har tafset på hverandre, klint eller noe. Ikke sex. Men mest i fylletilstand. Da tør man jo som regel mer... Men ellers har jeg hørt så mye "æsj" om homofile gutter fra gutter/menn jeg kjenner. Men hvis det stemmer med denne høye prosenten, må vel en-to-tre av disse mennene jeg kjenner ha vært innom en annen mann en eller annen gang... Hm
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2011 #20 Skrevet 20. august 2011 Da er jeg en av de få 15% som er streit hetro. 85% Kan ikke stemme. Har hørt at 20% er bifile, tror jeg heller ikke på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå