Felia Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Hjelpes!! Jeg skal holde tale til bruden neste lørdag for 90 gjester. Og jeg gruer meg noe helt utrolig. Noen tips til hvordan jeg kan beholde roen og klare meg igjennom det hele? Jeg vet ikke om jeg må ha noe mikrofon eller slikt, hvis jeg må får jeg enda mer presentasjonsangst. Skal selvsagt øve !
Tullepia Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Hjelpes!! Jeg skal holde tale til bruden neste lørdag for 90 gjester. Og jeg gruer meg noe helt utrolig. Noen tips til hvordan jeg kan beholde roen og klare meg igjennom det hele? Jeg vet ikke om jeg må ha noe mikrofon eller slikt, hvis jeg må får jeg enda mer presentasjonsangst. Skal selvsagt øve ! Øv masse - høyt foran speilet. Få gjerne en venn til å høre deg. Hold det kort og gripende. Bruk mikrofon - alle må få høre. Tenk på bruden som er stolt av deg der du taler - se bare på henne. Det er henne du snakker til. Klyp deg i armen eller stikk deg med noe spisst hvis følelsene truer med å overmanne deg - smerte holder fokuset klart! Skriv på dikt hvis du klarer, eller fremfør et dikt - det er lettere å lese høyt på rim. Og husk: ALLE ØNSKER DEG DET BESTE OG HAR BARE VELVILJE DENNE DAGEN Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå