Xaphan Skrevet 18. august 2011 #1 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har arvet en flaske ferskenlikør av broren min, men jeg vet ikke helt hva som blir godt å blande det ut med? Noen som har noen gode forslag? Ellers kjøper jeg sikkert bare sprite. Jeg skal drikke det i kveld, så har ikke så innmari god tid på å samle inn forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #2 Del Skrevet 18. august 2011 Koskenkorva peach-aktig? Vi pleide i alle fall å blande det med FUNlight fersken-iste. Veldig greit å kunne variere vannmengde i forhold til smak og sånt (det kan man jo ikke på samme måte med ferdigblanda iste), og det smakte stort sett bare iste av det selv om man blanda sterkt. Men det er jo mest vits i når man skal bli full og vil ha minst mulig alkoholsmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2011 Koskenkorva peach-aktig? Vi pleide i alle fall å blande det med FUNlight fersken-iste. Veldig greit å kunne variere vannmengde i forhold til smak og sånt (det kan man jo ikke på samme måte med ferdigblanda iste), og det smakte stort sett bare iste av det selv om man blanda sterkt. Men det er jo mest vits i når man skal bli full og vil ha minst mulig alkoholsmak. Peach Tree heter den. Jeg har hørt at det ikke er lurt å blande ut sprit med vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #4 Del Skrevet 18. august 2011 Hva skal være problemet med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 19. august 2011 #5 Del Skrevet 19. august 2011 Litt ferskenlikør i prosecco er ganske godt. Drinken kalles bellini. Egentlig skal man bruke ferskenpuré, men likør er en fullgod erstatning. Pass bare på at volumprosenten i denne drinken er relativt høy! Prosecco er italiensk tørr musserende vin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 19. august 2011 #6 Del Skrevet 19. august 2011 Drikk den som den er med isbiter oppi. Eller blandes med litt vodka og spite/7-up. Evt likør og sprite/7-up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. august 2011 #7 Del Skrevet 19. august 2011 Mulig jeg er teit, men jeg ville blanda med farris. Eller iste, som noen sier her. Og til den som sier at det er dumt å blande sprit med vann; hvorfor det? Brus er jo også vann.. Grunnen til at du kanskje har hørt at man ikke skal blande ut sprit med vann, er vel når tenåringene "låner litt" av pappas spritflske, og skjuler det med å helle vann oppi fordi det har samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 19. august 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg blandet med sprite, det funka ganske bra Nei, da stemmer det vel ikke at man ikke kan blande med vann. Var noen som sa det til meg en gang da jeg var tom for blandevann og ville blande med saft, vet ikke hvor de har fått det fra :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 19. august 2011 #9 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg prøvde å blande ferskenlikør med eplejuice en gang, det var egentlig ganske kvalmende. Ellers kan man bruke ferkenlikør i Sangria. Må jeg bare nevne at det fungerer veldig fint å blande ut vodka med saft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå