bobbi Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Synes kjolene fra LILY er så fine, men har ikke mulighet til å prøve fra der jeg bor, så lurer litt på hvilke erfaringer andre har med disse kjolene, spesielt med tanke på snøringen i ryggen? Er det mange cm å "gå på" med tanke på om den må snøres ut eller inn? Bør man gå opp eller ned en størrelse, hvis man ikke helt har de målene som er på størrelsene.... Noen som vet? Hadde satt stor pris på litt info om dette
Mistymya Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Jeg føler meg vel som en strl 42. Prøvde hos Lilly og der mente de jeg var strl 40. Kjolen satt som et skudd. Angrer på at jeg ikke kjøpte den... Men var første jeg prøvde. Snøringen la jeg ikke så merke til. Fine kjoler :D
bobbi Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2011 Jeg føler meg vel som en strl 42. Prøvde hos Lilly og der mente de jeg var strl 40. Kjolen satt som et skudd. Angrer på at jeg ikke kjøpte den... Men var første jeg prøvde. Snøringen la jeg ikke så merke til. Fine kjoler :D Var det en fra årets kolleksjon? Lyst å legge ut link :gjeiper:
Komodo Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Jeg gikk også ned én størrelse, og det gikk helt fint. Noe særlig mer enn én størrelse ville ikke jeg gått ned/opp med tanke på snøringen bak - det går sikkert, men det skal jo se pent ut også. Lykke til med kjolekjøpet, Lily har nydelige kjoler synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå