Gå til innhold

Vet noen andre om at du onanerer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på besøk hos kjæresten min, som bor sammen med ei venninne. De har rom ved siden av hverandre i en leilighet. På grunn av sommervarmen og dårlig luftsirkulasjon i leiligheten måtte vi la soveromsdørene stå på gløtt for å få gjennomtrekk, ellers ble det kokvarmt der inne. Derfor "foretok" vi oss ingen ting. Men en stund etter at vi hadde lagt oss den natta, hørte jeg at noe foregikk på naborommet. Jeg hørte at dyna der inne raslet konstant med jevnt tempo en laaaaang stund (5-10 minutter kanskje), før det stoppet, og da hørte jeg at ho som sov der snudde seg rundt, før det ble helt stille, og jeg vet selvfølgelig at hun var alene der inne. Kjæresten min hadde sovnet for lengst, og merket ingen ting. Jeg nevnte det forsiktig til kjæresten min dagen etterpå, men hun ble bare støtt og ville ikke vite noe om det. Venninnen hennes har aldri fått vite noe om det. For min egen del bryr jeg meg ikke noe om at hun gjør det, synes det er helt greit.

Til dere som er jenter (og som onanerer), så lurer jeg på:

- Vet du om at noen vet at du onanerer? (Tenker ikke på kjæreste/samboer nå). Synes du i så fall at det er helt greit at de merker det? Eller prøver du å legge skjul på det?

- Hvis du hadde vært venninna i tilfellet, hvordan hadde du reagert hvis du fikk greie på at jeg hadde merket det?

- Hvordan hadde du selv reagert hvis det var du som oppdaget/hørte at ei jente lå "diskret" og onanerte i rommet ved siden av deg? Synes du dette er helt greit?

- Har du opplevd noe slikt selv noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke viktig for meg å vite hvem som onanerer og hvem som ikke gjør det

Onani er såpass vanlig, antar derfor at det er noe de fleste gjør.

hvorfor er det så viktig for deg å få oversikt over hvem som onanerer?

• Liker 6
Skrevet

For min egen del bryr jeg meg ikke noe om at hun gjør det, synes det er helt greit.

Så fantastisk åpensinnet av deg! :klappe:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du gjør dette til en så stor sak. Venninna trodde vel sikkert dere sov begge to.

Jeg delte leilighet med tre gutter en stund og hvis jeg skulle brydd meg om å analysere alle mystiske lyder, hadde jeg ikke fått gjort noe særlig annet for å si det sånn.

• Liker 7
Skrevet

"Alle" vet at "alle" onanerer, akkurat på samme måte som at "alle" vet at "alle" har sex.

• Liker 9
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hvis noen hadde funnet ut av noe sånt om meg, og jeg visste at de visste, hadde jeg aldri i verden kunnet vært i samme rom som dem, for å si det sånn... Herregud så flaut og ubehagelig det må være...

Skrevet

Det spiller jo egentlig ikke noe rolle. Jeg hadde blitt flau om noen hadde hørt at jeg onanerte, men samtidig så gjør omtrent alle det likevel. Jeg tror det er veldig få som ikke gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan godt si at jeg gjør det - men jeg ville ikke likt at noen lå og hørte på meg :S

• Liker 2
Skrevet

:fnise: Nå har jeg hørt hun jeg bo med ha sex i naborommet, så om hun har hørt meg onanere er det vel bare til pass for henne :lol:

Nei jeg tenker ikke over det, jeg gjør det selvfølgelig stille hvis behovet melder seg, jeg bruker aldri vibratoren med mindre jeg er alene hjemme. Men jeg onanerer hvis jeg har behovet, uavhengig av om hun er hjemme eller ikke.

Vi har begge våre behov så nei det hadde ikke brydd meg, jeg flirer og fortsetter med det jeg holdt på med. Antar hun tenker det samme :ler:

• Liker 2
Skrevet

:fnise: Nå har jeg hørt hun jeg bo med ha sex i naborommet, så om hun har hørt meg onanere er det vel bare til pass for henne :lol:

Nei jeg tenker ikke over det, jeg gjør det selvfølgelig stille hvis behovet melder seg, jeg bruker aldri vibratoren med mindre jeg er alene hjemme. Men jeg onanerer hvis jeg har behovet, uavhengig av om hun er hjemme eller ikke.

Vi har begge våre behov så nei det hadde ikke brydd meg, jeg flirer og fortsetter med det jeg holdt på med. Antar hun tenker det samme :ler:

bra du og romvenninnen din har et såpass avslappet forhold til sex :fnise:

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om romvenninna mi lå i rommet ved siden av med vibratoren sin. Hadde vært litt verre om typen hennes va på besøk og hørte meg. Da ville jeg helst ikke ha fått greie på det. Venninner er en ting, men alle andre trenger ikke å vite hva jeg holder på med ;)

Skrevet

bra du og romvenninnen din har et såpass avslappet forhold til sex :fnise:

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om romvenninna mi lå i rommet ved siden av med vibratoren sin. Hadde vært litt verre om typen hennes va på besøk og hørte meg. Da ville jeg helst ikke ha fått greie på det. Venninner er en ting, men alle andre trenger ikke å vite hva jeg holder på med ;)

:ler:

Jeg tror faktisk ikke han har vært her de gangene jeg har hørt aktiviteter fra naborommet :fnise:

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Om man bor i kollektiv/deler leilighet med noen, så er det etter min erfaring best å verken analysere lyder eller spekulere i hva andre vet. :)

• Liker 1
Skrevet

"Alle" vet at "alle" onanerer, akkurat på samme måte som at "alle" vet at "alle" har sex.

Tja. Er vel et utskudd jeg da. Jeg gjør det ikke. Jeg tilfredsstilles ikke av det :)

Fikk en dildo av en mann da jeg fylte 18. Den ble vel bare brukt når han så på. Kasta den kort tid etter :lur:

• Liker 2
Skrevet

Tja. Er vel et utskudd jeg da. Jeg gjør det ikke. Jeg tilfredsstilles ikke av det :)

Fikk en dildo av en mann da jeg fylte 18. Den ble vel bare brukt når han så på. Kasta den kort tid etter :lur:

Du har rett; alle onanerer ikke - men alle BØR gjøre det!!!

Jeg skjønte heller ikke helt poenget med det - før jeg ble litt eldre og virkelig skjønte poenget. Det vil si; når jeg fikk grep om min egen orgasme. Den er ikke noe jeg vil være avhengig av andre for å få. Vil anbefale deg å gi onani en sjanse til, og bare glem dildo i første omgang; finn klitoris. Husk glidemiddel/olje.

Kan sikkert tas en egen diskusjon på det -

:lete:

Skrevet

Du har rett; alle onanerer ikke - men alle BØR gjøre det!!!

Jeg skjønte heller ikke helt poenget med det - før jeg ble litt eldre og virkelig skjønte poenget. Det vil si; når jeg fikk grep om min egen orgasme. Den er ikke noe jeg vil være avhengig av andre for å få. Vil anbefale deg å gi onani en sjanse til, og bare glem dildo i første omgang; finn klitoris. Husk glidemiddel/olje.

Kan sikkert tas en egen diskusjon på det -

:lete:

Hehe. Jeg føler virkelig ikke for det. klarer meg godt uten :)

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre, rett og slett.

Skrevet

Mtp hvor høylydt sexen vår er, tviler jeg på at noen av naboene ville brydd seg om mine onani-lyder.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i kollektiv der det er veldig lytt. Noen ganger koser jeg meg litt med vibratoren min, og det vet jeg at venninna mi på andre siden av veggen kan høre ganske så godt :O Men jeg klarer ikke dy meg ;) Og alle onanerer vel litt? :)

Skrevet

Jeg har hatt rom ved siden av foreldrene mine sitt i alle år. Som regel onanerer jeg midt på dagen, da pleier de ikke å være der, men hender det skjer om natta også. Jeg er ganske stille, tviler på at de har hørt meg, men vil jo helst ikke vite det om noen hører meg.

Husker en gang jeg var i utlandet, da våkna jeg av at noen hadde skikkelig høylytt sex i etasjen over meg. Det var jævlig irriterende å våkne til, da jeg skulle stå opp tidlig, så jeg lå med puta over ørene! Så kom jeg til å tenke på at jeg noen dager før hadde gjort nøyaktig det samme på et hotell med 90 % pensjonister :fnise: Stakkars naboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...