Gjest gjest Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Hvor mange ganger/antall knull er vanlig pr. dag når man er nyforelska? Hvor mange knull har man vanligvis i løpet av en ons?
cecwc Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 haha, det kommer jo ann på hva man vil det da. Tror vel ikke det er noe fasitsvar her.
Erotisk Flukt Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Alt fra ingen knull til konstant knulling. Hva er det som avgjør om det er EN runde, eller flere runder? Antall gang han kommer? Antall pauser man har? Hvor lang skal hver pause vare for at det skal kunne klassifiseres som en godkjent pause? Meget individuelt hvor mange runder det blir, og hva man definerer som runder. Alt er like normalt ;-) -Domino
Gjest gjest Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 haha, det kommer jo ann på hva man vil det da. Tror vel ikke det er noe fasitsvar her. Joa vet det, men hva er vanlig for dere da? Selv er jeg jomfru så er usikker på hva som forventes.
vannmannen Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Joa vet det, men hva er vanlig for dere da? Selv er jeg jomfru så er usikker på hva som forventes. vist man er forelsket å du er helt sikker på at det er han/henne du vill gjøre det med, så peiss på til du ikke klarer mer sier jeg. :gjeiper:
cecwc Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Joa vet det, men hva er vanlig for dere da? Selv er jeg jomfru så er usikker på hva som forventes. Som vannmannen sier: peis på! tar lett 2-3 omganger selv! Men noen ganger er det også bare godt med en omgang Er du jomfru er det jo ekstra spennende! Lykke til
Gjest Iah Skrevet 20. august 2011 #9 Skrevet 20. august 2011 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Iah, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå