Gå til innhold

Hvor mye mer kan jeg spise i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist:

1 Go' morgen yogurt

en halv grandiosa

2 grove skiver med magert pålegg

drukket 1 glass mozell light og 1 glass melk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i dag kan du nok absolutt ikke spise mer! I morgen tidlig må du ta førti situps før du i det hele tatt nærmer deg kjøkkenet, og hvis du spiser noe før halv ni så er det definitivt over og ut. Når du så skal spise frokost må du samtidig jogge på stedet for å unngå at magesekken sprekker, for etter et slikt inntak som i dag vil kroppen være full helt til i morgen kveld. Du kan dermed bare spise små biter av kavring frem til du legger deg i morgen.

:ironi:

Du skjønner vel selv at vi ikke kan svare deg på dette? Hva som er fornuftig inntak i løpet av en dag varierer etter aktivitetsnivå og kropp, og det finnes ingen absolutt fasit.

• Liker 1
Skrevet

Er det mye, lite, eller akkurat passe?

Skrevet

At du lager en slik detaljert liste, spør om det er mye eller lite mat og om du kan spise mer i dag, synes jeg rett og slett er litt bekymringsverdig. Du virker til å ha et anstrengt forhold til mat.

Skrevet

Akkurat litt lite.

Skrevet

At du lager en slik detaljert liste, spør om det er mye eller lite mat og om du kan spise mer i dag, synes jeg rett og slett er litt bekymringsverdig. Du virker til å ha et anstrengt forhold til mat.

Jeg begynte på min livsstilsendring i dag. Har spist veldig mye før.

Skrevet

Jeg begynte på min livsstilsendring i dag. Har spist veldig mye før.

Hvis du ønsker gode svar, så må du nesten skrive litt mer om situasjonen rundt og hvorfor du spør. Er dette mye eller lite mat i forhold til hva? Hvorfor lurer du på dette? Er dette et eksempel på hva du pleier å spise? Ønsker du å gå ned i vekt, opp i vekt eller holde en stabil vekt? Ønsker du å spise sunt? Trener du? Da er det lettere å gi gode svar som faktisk er relevant for din situasjon.

En detaljert liste over hva man har spist og spørsmål om man "kan" spise mer får varsellampene til å lyse hos meg og flere andre med en gang. Det kan du unngå ved å fortelle litt mer om hva dette gjelder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...