Gå til innhold

Hva kjøper man til ei på 24?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dette blir vår første jul sammen og er skikkelig usikker på hva hun ønsker seg. Har egentlig ingen hobbyer, og har det meste.

Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en sånn raring som blir sjeleglad for gavekort, jeg. Men, jeg har forstått det slik at det visstnok er en "kjedelig" gave..

Smykker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på hudpleie.

Nattøy

CD/DVD

Morsomme/søte topper

Billetter til stand up/teater/andre show

Fotbadekar

En flaske god vin

Bøker

Det var min ønskeliste og jeg er 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den beste gaven jeg har faat er:

jeg pleier aa bruke Cool Water (Davidorf) og typen pleier aa bruke Gucci Enve parfymen. Han overraska meg med aa bytte om paa merkene... Jeg fikk Gucci Enve for jenter selvfoelgelig og han kjoepte davidorf for menn til seg selv... Ganske soett... Fikk ogsaa med body lotion (gavepakning som alltid er populaert..)

andre tips;

- undertoey

- smykke

- nattoey

- body shop

- kokebok (men da maa du legge ved en humoristisk forklaring!!)

det for bli det for denne gang. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 og jeg hadde blitt veldig glad for smykker! Hvitt gull og diamanter...En slager! Men det kommer jo an på hvor dyrt du vil kjøpe, om hun liker smykker osv...Ellers er nok gavekort en god idè, parfyme kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Smykker ja, en slager for meg (ja, jeg er 24, og jeg elsker smykker og sånn da. I fjor fikk jeg ørepynt til bursdagen av min samboer, og derfor også hull i ørene, for det hadde jeg ikke :)

Ei god bok, om hun liker å lese (jaaaa, jeg gjør)

Musikk.

Gavekort på noe du skal gjøre (vel, funka dårlig til min samboer, jeg ga ham masasjeolje og gavekort på masasje, av MEG selvsagt, til jul i fjor, og det er ikke brukt i det hele tatt.

Klær kan funke, dersom stilen passer.

Og til kokebøker legger man ved festlige forklaringer fordi man ellers antyder at hun ikke kan lage mat, selvsagt!

Eller, som jeg fikk av min samboer til bursdagen (fordi han ikke fant noe til meg da) EN SHOPPINGDAG! Rett og slett at han blir med, ikke klager, titter i masser av butikker, og selvsagt kjøper den gaven hun bestemmer seg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til kokebøker legger man ved festlige forklaringer fordi man ellers antyder at hun ikke kan lage mat, selvsagt!

Har aldri slått meg. Jeg gir kokebøker til folk som liker å lage mat jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du ikke har gitt henne smykker av noe slag enda, så ville jeg kjøpt det. Antageligvis drømmer hun om å få det, men hun kommer aldri til å si at hun ønsker seg det. Det må du kiksom komme på av deg selv! :lol:

Så jeg ville kjøpt et enkelt smykke i hvitt gull, gjerne et sånt med et lite hjerte-anheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i smykkeforslagene her, jeg får jo inntrykk av at dere er kjærester....?

Kjøp henne noen flotte øredobber, eller en pen ring. Hun vil garantert elske det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Har aldri slått meg. Jeg gir kokebøker til folk som liker å lage mat jeg :o

Vel, dersom de ER kjempeflinke, og vet det, til å lage mat, så blir det greit. Og til venner er det helt greit etter min mening. Men hadde min samboer/kjæreste gitt meg ei kokebok... sånn helt uten videre... Ikke helt et genitrekk nei. (men jeg ER ikke en god kokk da, men det er en annen side av saken...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sorte skinnhansker med tynt cashmerefór.

Ring/smykker.

Ekslusiv morgenkåpe/ silke pysj.

Rosendahl vann, vin og olje karafler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...