Gå til innhold

Antirynkekrem, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg bladde meg gjennom et eller annet ukeblad for en stund siden, og der leste jeg at det anbefales å begynne med antirynkekremer i midten av 20-årene. Jeg er 24, og bør vel derfor tenke litt mer på det enn jeg har gjort til nå...

Problemet er at jeg er helt grønn på dette området. Jeg bruker ingen dagkremer eller nattkremer, det nærmeste jeg kommer er at jeg smører kuldekrem i ansiktet når det er under 10 kuldegrader ute.

Jeg vet ikke hva slags hudtype jeg har engang! Det eneste jeg er sikker på er at jeg får litt kviser på haka når det nærmer seg tante rød.

Kan noen tenke seg å prøve og guide meg gjennom jungelen av informasjon som finnes der ute? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du begynner å bruke hudpleie fra gode merker, får du antiage "med på kjøpet". Du kan jo også bruke produkter som er rettet mot forebygging av aldring for oss i 20-årene, men det er ingen vits i å begynne med aktive antiage-produkter før du blir 35+ :) Men husk øyekrem og solfaktor! Det er alltid rundt øynene de først aldringstegnene vises, og solen (UVA-stråler) er en versting mot huden når det kommer til tidlig aldring.

Angående hva slags hudtype du har, så kan jeg ikke si noe om det, ei heller anbefale noen produkter hvis du ikke forteller mer om hvordan huden din oppfører seg (flassende, oljete, føles stram, etc.) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...