AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg mener ikke å være ondsinnet , jeg er bare oppriktig nysgjerrig på hvordan Caroline Berg Eriksen, aka Fotballfrue kan gå fra å så og si ikke ha lepper til å ha store, kanskje tre ganger så store lepper????? Jeg så et gammelt intervju og hun så HELT annerledes ut? Kan man virkelig plumpe leppene sine så mye, eller er det en type plastisk kirurgi jeg ennå ikke er kjent med? Føler meg litt teit, men lurer faktisk veldig på dette....
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Restylan mest sannsynligvis :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Tipper det er restylan. I tillegg finnes det sminketriks for å få leppene til å se større ut: lipliner i ytterkanten/like utenfor leppene, leppestift og lipgloss kan få leppene til å se mye større ut. Jeg tipper det er begge deler. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Ok da er det sikkert restylane, helt utrolig at en kan forandre det så mye!! Takk for svar, da slipper jeg å lure lenger:)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Flere enn meg som føler at de egentlig ikke vet hvordan ansiktet til Caroline Berg Eriksen ser ut? Hun viser bare bilder fra siden på en eller annen måte, eller bilder der hun ser ned. Aldri bilder der man ser ansiktet hennes rett forfra slik man gjør i virkeligheten. Samme med Livingdoll..
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Flere enn meg som føler at de egentlig ikke vet hvordan ansiktet til Caroline Berg Eriksen ser ut? Hun viser bare bilder fra siden på en eller annen måte, eller bilder der hun ser ned. Aldri bilder der man ser ansiktet hennes rett forfra slik man gjør i virkeligheten. Samme med Livingdoll.. 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Flere enn meg som føler at de egentlig ikke vet hvordan ansiktet til Caroline Berg Eriksen ser ut? Flere enn meg som ikke har den helt store interesse av å finne det ut? Det er så mange jenter som sminker seg til det ugjenkjennelige i våre dager. Jeg vet knapt hvordan mine egne venninner egentlig ser ut. 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Flere enn meg som føler at de egentlig ikke vet hvordan ansiktet til Caroline Berg Eriksen ser ut? Hun viser bare bilder fra siden på en eller annen måte, eller bilder der hun ser ned. Aldri bilder der man ser ansiktet hennes rett forfra slik man gjør i virkeligheten. Samme med Livingdoll.. Hun synes vel at hun ser best ut på de bildene. Er ikke rart at hun poster de bildene hun er mest fornøyd med. Jeg hadde gjort det samme (uten at jeg over hodet kan sammenligne meg med Caroline eller Livingdoll).
bootylicious Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Jeg vet knapt hvordan mine egne venninner egentlig ser ut.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Hun la ut et bilde av seg rett foran, og jeg kjente hun ikke igjen. Mye penere rett foran.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #11 Skrevet 18. august 2011 Jeg blir også veldig overrasket når jeg ser bilder av henne forfra. Fra siden ser det ut som om hun har litt spisst ansikt, men forfra ser det litt rundt og "flatt" ut? Merkelig. Hun er ei vakker jente, så det er ikke ment som kritikk, jeg bare synes det er så snedig.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #12 Skrevet 18. august 2011 Kan du vise eksempler på hva du mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå