Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er noen som har tatt tannregulering bak tennene? Jeg har et mellomrom mellom fortennene mine og vil bli kvitt det, men uten om det er alle tennene mine helt rette. derfor trenger jeg jo bare oppe. det jeg lurer mest på er hvor mye det vil koste. har hørt det er ekstremt dyrt når man vil ha bak tennene?

blir glad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gjøre det samme! :) Har en tann som stikker litt mer ut enn den andre.

Tannlegen mente det kunne koste ca. 15- 20 000,-! Det koster altså! :sukk: Men visst dette kan gjøre at jeg ikke lenger skjems over smilet mitt, så synst jeg det er verdt det! :)

Men visst du kun har mellomrom, så kan det være billigere å bygge på porselens fasetter der mellomrommet er! Skulle ønske jeg kunne gjøre det, men i mitt tilfelle er regulering eneste alternativ.

Itillegg må jeg bytte ut porselens fasetten jeg har på den ene halve fortanna, for den er misfarget og skjev. For bare den, ville det koste meg ca. 5 000,-!

Jada, blir et dyrt smil på meg dette her! :ler:

Skrevet

Jeg skal gjøre det samme! :) Har en tann som stikker litt mer ut enn den andre.

Tannlegen mente det kunne koste ca. 15- 20 000,-! Det koster altså! :sukk: Men visst dette kan gjøre at jeg ikke lenger skjems over smilet mitt, så synst jeg det er verdt det! :)

Men visst du kun har mellomrom, så kan det være billigere å bygge på porselens fasetter der mellomrommet er! Skulle ønske jeg kunne gjøre det, men i mitt tilfelle er regulering eneste alternativ.

Itillegg må jeg bytte ut porselens fasetten jeg har på den ene halve fortanna, for den er misfarget og skjev. For bare den, ville det koste meg ca. 5 000,-!

Jada, blir et dyrt smil på meg dette her! :ler:

å takk for svar! jeg har fått tilbud om og sette på porselen, men jeg er redd fortennene mine blir litt brede da. men dette er bak tennene sant, ikke forran? for hvis det koster 15 - 20 000 så er det faktisk billigere enn jeg trodde! men fortsatt jævlig dyrt

Skrevet

å takk for svar! jeg har fått tilbud om og sette på porselen, men jeg er redd fortennene mine blir litt brede da. men dette er bak tennene sant, ikke forran? for hvis det koster 15 - 20 000 så er det faktisk billigere enn jeg trodde! men fortsatt jævlig dyrt

Ja, dette er bak tennene! :)

Jeg tror absolutt ikke at fortennene dine vil se brede ut. Kanskje du vil føle det selv når du ser deg i speilet de første dagene... Når jeg har sett at folk har gjort det, er det som om de har byttet ut begge tennene. Resultatet blir veldig pent! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...