AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 1. bruker du tights som bukse UTEN å dekke til rumpa? 2. hvis ja: i hvilke sammenhenger gjør du det?
Gjest fireflies Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Jeg gjør av og til det. Liker at genserne stopper enten rett under rumpa eller midt på rumpa.
Cho Kon It Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Kun til trening her og. Føler meg naken i vanlige tights. 1
Gjest grønnfi Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Kun til trening, men da og forsøker jeg å ha lengst mulig topp. Liker ikke å vise frem min "cameltoe" Ræva kan hvemsomhelst få glo på om de har glede av det. 1
kareen Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 (endret) Etter at jeg så ei dame i 50-åra bruke hvit tights og svær mørk truse under, nei. Endret 18. august 2011 av kareen 1
Tullamore Dew Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Bruker ikke tights. Under en begravelse av et nært familiemedlem dukket et annet familiemedlem opp i tights og med topp som stoppet ved navlen. Tightsen var rimelig gjennomsiktig, og hun hadde på seg string i tillegg. Det var veldig upassende å nærmeste blotte bakenden på den måten. Det synes jeg i grunn det er uansett hvor hun hadde dukket opp, men ekstra ille i en begravelse. 3
Gjest Mahareth Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Jeg har på ingen måte en kropp som tåler at jeg går med tights og ikke dekker rumpa og øverste del av lårene mine. Gjør det likevel når jeg trener hjemme.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Nei, men har topper som akkurat dekker rumpa. Har en skinntights, den tåler kortere overdeler som kanskje slutter midt på rumpa, men aldri helt korte. Hadde en kollega som stilte opp i tights (ganske tynn variant) og kort t-skjorte. Ikkje braaa! 1
Wanita Skrevet 18. august 2011 #11 Skrevet 18. august 2011 ja, men kjole eller laaaange topper som går til låret eller lengre.
bootylicious Skrevet 18. august 2011 #12 Skrevet 18. august 2011 Jepp.. men aldri med en topp som er så kort at man ser strikken øverst! Men svart tighst og en topp som dekker strikken funker på meg, kanskje ikke alle er enige men da er det bare å ikke se
aline Skrevet 18. august 2011 #13 Skrevet 18. august 2011 nei, hovedsakelig fordi jeg synes tights er en type undertøy og ikke en bukse, og dermed synes jeg det ser ut som man har glemt ett plagg.... også når overdelen akkurat såvidt dekker rumpa slik at hver gang man gjøre noe utover å stå rett opp og ned, så vises rumpa, synes jeg det ser ut som de glemte å ta på skjørtet/buksa... har ingen problemer med at folk gjør det, og reagerer ikke på treninga, det blir andre bukser, treningstights ser på en måte ikke ut som undertøy, slik jeg synes vanlige tights gjør. Det er altså ikke trangheten jeg reagerer på, men at en vanlig tights faktisk for meg ikke er en bukse, men som en strømpebukse, og strømpebukse er for meg undertøy. 6
Djungelvrål Skrevet 18. august 2011 #14 Skrevet 18. august 2011 Ingen kler å gå i tights uten å dekke rumpa, uansett om de er så er 18 og har J-lo rumpe. Det ser ut som om man går i bare strømpebuksa. Syns det ser ûberteit ut å trene slik også. Tighs er et plagg som er ikke er ment å skulle vise rumpa i. Det er blodharry! 5
Gjest fireflies Skrevet 18. august 2011 #15 Skrevet 18. august 2011 Ingen kler å gå i tights uten å dekke rumpa, uansett om de er så er 18 og har J-lo rumpe. Det var jo en veldig bastant konklusjon. 1
Gjest Leonidene Skrevet 18. august 2011 #17 Skrevet 18. august 2011 Nei, tights er tights, ikkje bukser :gjeiper: Bruker alltid lang topp, tunika, genser, jakke eller kjole over tights - som dekker både foran og bak. 2
Djungelvrål Skrevet 18. august 2011 #18 Skrevet 18. august 2011 (endret) Det var jo en veldig bastant konklusjon. Ja og det står jeg for. Det er det dummeste jeg ser, spes fjortis jenter med gåhvitt hår, orange tryne, dekkstift-bleke lepper og edderkoppvipper som tror de er sååå deilige der de går i "strømpebuksa" si. Grøss!! Endret 18. august 2011 av Liquorice 7
Safira Skrevet 18. august 2011 #19 Skrevet 18. august 2011 For min del kommer det an på hva slags type tights det er. Hvis det er vanlige tynne, nei. Jeg har imidlertid noen buksetights (se for dere en vanlig bukse uten buksesmekk og med strikk i livet). Disse er like tykke som vanlige bukser og har lommer på rumpen, så ja, jeg kan gå i tights uten å dekke til stjerten. 3
Gjest Survival Skrevet 18. august 2011 #20 Skrevet 18. august 2011 Ja, jeg bruker tights uten å dekke til rumpa. Som regel er det til overdeler som er litt større, gjerne en ullgenser på høsten/vinteren eller en tynn, men stor topp på våren og sommeren. Jeg elsker tights, og gir faen i om noen mener det er stygt. Har aldri fått noen negative kommentarer på det, bare positive forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå