AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg er totalt håpløs når det kommer til klær. Jeg velger alltid det tryggeste og føler ikke for å bruke klær som "skiller" meg ut (være seg mønster, farger, snittet eller at det ser for pyntete ut) Alt det jeg har er enten mørkeblått, sort eller hvitt. Og alt er ensfarget! Sko, ja der velger jeg også det tryggeste. Ensfarget tøysko. Er så drittlei av å se kjedelige meg i skapet, det står basic skrevet over hele meg. Litt om meg selv; Jeg fyller 29 år i år men føler meg ikke i nærheten så gammel. Folk tror ofte at jeg er bare 22-23år og blir sjokkert når de hører hvor gammel jeg egentlig er. Vet ikke om dette har noe med stilen å gjøre.. Jeg har langt mørkeblondt hår og pannelugg (utrolig nok så har jeg en frisyre) Jeg er bortimot 178 høy og veier 60kg. Jeg stod bakerst i køen da store pupper ble utdelt for å si det slik. Bruker A-cup. Men jeg relativt fornøyd med rumpa mi iallefall Jeg har vært å prøvd å shoppet i 3 dager nå og kommet hjem med nada! Jeg er ikke så veldig pyntete av meg men ønsker gjerne å være det litt mer. Men ikke noe sekretær stil. Liker litt den der "student" stilen som jeg kaller den. Litt jordfarger, cardigen, skjørt eller kjoler som ikke er for pyntete, vet ikke om noen skjønner hva jeg mener.. Jeg forventer egentlig ikke at noen her inne skal kunne hjelpe meg men noen tips og råd hadde vært kjekt. Jeg sitter mye på nettet og ser på utvalget der både på h&m, vila, veromoda, nelly, mango og zara men jeg synes det er så mye skumle klær. Er veldig glad i slike donuts-skjerf, og har et bredt utvalg av dem i ulike farger men jeg må jo nesten ha noe på meg resten av kroppen også.. Kan ikke noen bare dra meg med på shopping og pakke på med masse klær!!?? Evig takknemlig for tips og råd
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Glemte en ting. Ikke kan jeg å sminke meg heller. Jeg liker (selvfølgelig) ikke å bruke mye sminke men skulle ønske jeg kunne håndtere det litt iallefall. Kan man stikke innom f.eks makeup-store å få tips? Forventer de at jeg skal handle masse hos dem da eller? Æsj, så vanskelig alt skal være.
kanelsnurr Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Jeg synes det virker som du vet hva du liker, men bare blir litt "pysete" i butikken. Når du ser klær som appelerer til deg, så må du bare ta det med i prøverommet, ikke "sensurer" deg selv ved å tenke at den fargen eller det mønsteret er for voldsomt. Det blir ofte anderledes/ikke så framtredende når du først får det på, og ofte må man bare ta med seg ting i prøverommet som er utenfor det man vanligvis kjøper. Om man blir litt overveldet i butikken, så er det aller beste å deponere på ting (lurt å prøve uansett, så man får med seg rett størrelse), så prøver du det hjemme i ro og mak og uten uflaterende prøveromsbelysning. Da er det mye enklere å finne ut hva man er komfortabel i. Når det gjelder sminke, så går det i alle fall ann å kjøpe kurs på MakeUp Store, da får du en person som konsentrerer seg om bare deg i en hel time. Koster 500, og da får man med produkter for denne prisen også. Jeg veit ikke om du regner det som for dyrt? Jeg var i alle fall helt håpløs på sminke før, og følte jeg lærte kjempemye. Jeg, som bruker minimalt med sminke til hverdags blir jo aldri like flink med det som de jentene som "øver" hver dag. Men nå behersker jeg i alle fall å enkel og grei festsminke.
Sola^ Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Eg har i blant prøvd klær som er langt i frå kva eg vanlegvis kjøper. Nokon ganger så blir eg paff når eg ser at det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå