Gå til innhold

hva har du i vinduskarmen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har jeg blomster og lys, men er litt lei det og trenger nye tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en weed-plante og en kaktus. Nå skal jeg ut og plukke sopp! :gjeiper:

Skrevet

Støv og døde fluer :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Små telysholdere, en bambus fra Ikea og en liten hengelykt i gardinstanga.

Skrevet

Jeg har en orkide, to store sølvlysestaker med lys og en figur av et par som holder rundt hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en orkide og to store sølvlysestaker. :)

Gjest snoopy_93
Skrevet

En død møll, støv, to lamper, en kaktus og en annen grønn plante.

Gjest Leonidene
Skrevet

Kjøkkenvindu: noen planter, falske blomster i vase og to små telysholdere.

Spisestuevindu: Ingenting for øyeblikket.

Stuevindu 1: 2 telysholdere i messing, 2 høge stearinglysholdere i messing.

Stuevindu 2: Ein svart kulelysholder med fire lys.

De tre siste er bare midlertidig, skal fikse litt på stua og kjøpe noen blomster til vinduene.

Badevindu: 2 bamser, 3 små kattefigurer og ei treblokk med bokstaver - midlertidig dekor - hadde ingen andre steder å putte det :gjeiper:

Soveromsvindu 1 & 2: Nada.

Ekstrarom: Nada.

Skrevet

Stuevindu: Orkidé og telysholder

Kjøkkenvindu: Orkidé, værstasjon og telysholder

Soveromsvindu: Sender til værstasjon

Baderomsvindu: Grønn plante

Gjest grønnfi
Skrevet (endret)

Stue vindu: 2 inntørka kaffi bønner som jeg hadde tenkt å plante en dag :sjenert: 1 miniorkide, 1 reagensrør med 1 fakevalmue, støv og 1 død veps.

Kjøkken vindu: 1 kaffiboks med "matpenger" 1 mobillader og 5 sprøytespisser.

:sjenert:

Edit: Hmmmm, ser at det ligger en rull med Mcgyver tape i vinduskarmen, må seriøst ta en prat med samboeren om hvor han legger fra seg tingene.

Endret av grønnfi
Skrevet

Er ikke så glad i å ha for mye ting i vinduskarmene, men jeg har en blomst eller to for å ikke gjøre det for nakent.

Skrevet

Støv og døde fluer :fnise:

Jeg og - i noen av de.

I andre har jeg planter, pyntedingser, lysestaker, serviettholder og afrikanske figurer.

Skrevet

Jeg har for lite karmer til å kaste plassen bort på nips.

1 Orkidè, 23 grønne planter/små og store kaktuser.

Resten står tett-i-tett innover i stua.

Hadde jeg bare hatt et større hus med masse vinduer... :jepp:

Skrevet

De fleste vinduene har for smale karmer til at noe kan stå der, men har jo et par vinduskarmer.

I stuevinduet har jeg to orkideer, to telysestaker (pleier å variere litt på disse) og en figur (et par som holder rundt hverandre), på kjøkkenet har jeg også noen telysestaker og noen urtepotter.

Skrevet

Har fire stuevinduer, to av dem er enorme, men med veldig smal kant, der er det ingenting som skygger for den fantastiske utsikten. :)

Har et vanlig vindu med karm, der har jeg ei lampe.

Det siste vinduet er et blyglassvindu og der har vi heller ingenting. Det er jo nok "dekor" i seg selv. Kan ikke si jeg synes det er særlig pent, akkurat!

På kjøkkenet har vi krydderurter, et glass med kulepenner, et glass med hvitløk og en krukke med tomater.

På soverommet, kontoret, gjesterommet og barnerommene er det ingenting og i gangen er det en rull med hundeposer... :P

Vurderer å finne noe pynt til det vinduet i stua som bare har lampe, men jeg liker det litt enkelt. Har jo pynt mange andre steder.

Skrevet

Har fire planter fordelt på to vinduskarmer. Synes det er veldig fint med planter, så lenge de blir tatt vare på og de står i noen fine blomsterpotter :-)

Skrevet

En sovende kattunge, og en våken :)

Åh, så heldig du er!

Jeg har tre vinduer totalt i leiligheten min. I det ene har jeg ei lampe, noen bøker og blader. I det andre har jeg diverse rusk jeg ikke har ryddet vekk, blant annet nettverkskabler, sminke, og reklame. I det tredje har jeg en enslig potteplante.

Skrevet

Har bare vanlige/smale vinduskarmer, bortsett fra i kjøkkenet, der benkeplaten er under vinduene. Synes det kan se litt rotete ut med ting i vinduskarm, særlig smale, må isåfall ikke være i alle vinduene isåfall :)

I 2 stuevindu henger det pendler, og i et kjøkkenvindu har vi en henge-telys-holder, (måtte dele ordet opp, vet ikke om noen forstår hva jeg mener). Ellers har jeg en orkidê i et annet. Innimellom kan jeg sette lysestaker der, men blir fort lei av for mye dill, selv om jeg ser mye fin pynt hos andre :)

Skrevet

Er ikke dette en tråd som trenger bilder egentlig?

Jeg har to vinduer på stua mi. I det ene står det en ramme med håndavtrykk av datteren og et dikt. En boks som inneholder en vinflaske, vinåpner og sånn helletut. En tom karaffel, en par nipsting og et bilde. Noen ganger ligger det en doven katt der også.

I det andre ligger en temperaturmåler, og en vase med to callaliljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...