Gå til innhold

Høstgarderoben - hvordan ser din ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommeren henger fortsatt igjen, men rundt om kring popper høstklærne opp i butikkvinduene og mange har allerede planlagt garderoben. Så da spør jeg dere, hva ser dere etter i år? Er det noen plagg du bare MÅ ha, noen farger du vil fokusere på eller noen sko du elsker?

Dette er tråden for å gi hverandre tips til høstgarderoben, inspirere og fortelle om hva vi satser på i år. Jeg ønsker både tekst og bilder velkommen!

Jeg kan jo starte med meg selv, som så smått har begynt å se på høstklær. Jeg er ett tights/strømpebukse med lang genser, kardigan eller skjørt-menneske og kjører den stilen i år også. Lange tykke gensre i rustrød, kamel, brun, sort og grått er på vei, samme er tykke ullstrømpebukser med struktur. Skjørt og kjoler har jeg ikke funnet enda, jeg er så lav at de pene kjolene blir for lange og mange av skjørtene jeg har sett til nå blir for korte. Leter der i mot fortsatt, jeg vil ha flere hverdagskjoler! Sko har jeg begynt å se på, men ikke funnet noen gode høst og vintersko enda som passer min stil. De jeg kjøpte i fjor ble ødelagt ved sesongslutt, så har kun wedges og høyhelte, robuste skoletter med tykk hel. Ingen ordentlige høstsko. Tips? Hva bruker dere av sko når dere går mye med skjørt og kjoler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jg har termin om litt over en mnd, så min gardeobe blir vel ikke helt optimal, men jeg har kjøpt inn noen knehøye støvletter i mokkaskinn. Ser for meg mørke jeans, kremhvite strikka cardigan, evt poncho, jeg er ikke så glad i å gå i skjørt, men strømebukser er jo deilig :)

Jeg har ingen spesielle farger, men er veldig glad i grått,sort,brunt,beige,kremhvit o.l litt jordfarver samt noe lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...