Djungelvrål Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Haar/Shampo.htm
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Alt jeg har handlet der har vært real deal.
Djungelvrål Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2011 Hvordan vet du det er ekte? På de redken-flaskene jeg har bestilt er etiketten klistret på, innbiller meg at skriften på ekte flasker er trykt påselve plasten...
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Mener på de har "klistreetikett", men det er vel noen på forumet som vet det bedre enn meg.
Djungelvrål Skrevet 18. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2011 Ja klistreetikett mulig det er jeg som tar helt feil..
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Jeg lurer også på dette, for jeg har produkter hvor det står, selges kun hos frisøren på, men de selges både på blivakker, og blush.no
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Jeg har mer troen på at f.eks feelunique selger ekte ting, enn at de norske butikkene gjør det. Vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi jeg er naiv, og tror det er vanskeligere å bli avslørt her i norge, men jeg kjøper hvertfall heller der, enn i noen av de nevnte butikkene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå