Gå til innhold

Er det noen vits?

Fremhevede innlegg

Gjest Torgeir
Skrevet

Er det noen vits å slikke/beføle dere kvinner på brystene/brystvortene? De jeg ha vært sammen med og har hatt sex med har vist ingen eller liten respons når jeg har tatt meg tid til å massere/slikke brystene/brystvortene. Gir dette dere noe, eller kan man bare hoppe over brystene under vorspiel/sex?

Bare lurer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Madamen min sier at vis det ikke hade vært for den befølingen av brystvortene vile hun ikke klart og komme. Så spiller en viktig rolle der;)

• Liker 1
Skrevet

Beføling av brystene kan være veldig godt, men for mye fikling med brystvortene er bare irriterende for min del.

Det er ikke noe du automatisk skal hoppe over, for det er mange kvinner som elsker det. Du bør prøve deg frem for å se hvordan hver enkelt kvinne reagerer :)

• Liker 2
Skrevet

Kan bare svare for meg selv, og puppekos er egentlig ikke noe særlig med i bildet når jeg har sex med min mann. Får ingenting ut av det, men han får kna litt for sin egen del :P

• Liker 1
Gjest fireflies
Skrevet

Jeg får ikke noe spesielt ut av det. For min del hadde ikke det trengt å være en del av sexen.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Jeg kjenner knapt at han tar på meg når han tar på brystene og brystvortene. Andre jeg kjenner får jo nærmest orgasme bare ved at de så vidt er borti brystvortene.

Folk er forskjellige her også som med alt annet. Det finnes altså ingen fasit på hvordan og hva en kvinne liker.

Skrevet

Dette er helt individuelt. Jeg elsker iallefall å prøve meg fram for å finne det ut... ;)

Skrevet

Jeg elsker puppekos <3

How you doin'? :rodmer:

Skrevet

For meg er det i hvert fall et must. Jeg hadde aldri orket å være sammen med en fyr som ikke er "puppoman". :fnise:

Gjest snoopy_93
Skrevet

Det kommer an på åssen humør jeg er i faktisk:P

Skrevet

Must! Puppekos er orgasmisk i seg selv. Slikking, beføling og småbiting :jepp:

Skrevet

Must! Puppekos er orgasmisk i seg selv. Slikking, beføling og småbiting :jepp:

Jeg er veldig enig!

Noen ganger føles det grusomt med puppekos, og andre ganger er det det eneste riktige han kan gjøre.

Skrevet

Uten beføling av puppene klarer jeg ikke få vaginal orgasme-så JA det er vits ;)

Skrevet

Jeg elsker det!! :D (Så lenge fyren ikke tror at bryster skal knas som deig og brystvorter skal skrus på som radioknotter. Da går det fra elsk til hat.)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har vært sammen med noen kvinner/jenter som ikke fikk noe ut av det. Høres nesten litt rart ut, men hva vet jeg.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har vært sammen med noen kvinner/jenter som ikke fikk noe ut av det. Høres nesten litt rart ut, men hva vet jeg.

Ikke alle jenter er ærlige heller da.

Min mann ELSKER pupper, og selv om jeg ikke får noe ut av puppekos så spiller jeg jo med for hans skyld, nettopp fordi han elsker det såpass.

Det er jo ikke slik at jeg ikke liker at han tar meg på puppene, jeg bare kjenner ikke noe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...