Kari Grete 123 Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg brukte rettetang for første gang, forleden dag. Plutselig begynte det å ryke av håret. Skumelt. Er dette normalt? Avsluttet prosjektet.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Jeg brukte rettetang for første gang, forleden dag. Plutselig begynte det å ryke av håret. Skumelt. Er dette normalt? Avsluttet prosjektet. Hvis håret ditt er litt fuktig så vil det ryke (og lukte svidd). Derfor er det viktig å vente til håret er helt tørt, da vil det ikke skje.
sofie777 Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Og husk å bruke en spray som verner håret.
Tudeluu Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Det er helt normalt ja Spesielt om du holder tangen litt for lenge på en plass. Det er skadelig uansett om det ryker eller ikke. Bruk varmebeskyttelse, ALLTID
Yasi Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 (endret) Jeg opplever mange ganger at det ryker selv om håret mitt er helt tørt. Pass på å ikke holde tangen på et sted altfor lenge av gangen, og varmebeskyttende spray er kjempe viktig (som nevnt)!! *Skrivefeil* Endret 18. august 2011 av Yasi
Kari Grete 123 Skrevet 22. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2011 Jeg opplever mange ganger at det ryker selv om håret mitt er helt tørt. Pass på å ikke holde tangen på et sted altfor lenge av gangen, og varmebeskyttende spray er kjempe viktig (som nevnt)!! *Skrivefeil* Jeg har tidligere bare benyttet store hårruller for å få litt løft i håret, tror jeg vil fortsette med det. Andre med samme erfaring?
Gjest Badabing Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Hvilken varmebeskyttende spray bruker dere andre?
Tudeluu Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Jeg har redken anti.snap leave in hårkurgreier som er varmebeskyttende, og så har jeg en spray fra GHD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå