Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte rettetang for første gang, forleden dag.

Plutselig begynte det å ryke av håret. Skumelt. Er dette normalt? Avsluttet prosjektet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte rettetang for første gang, forleden dag.

Plutselig begynte det å ryke av håret. Skumelt. Er dette normalt? Avsluttet prosjektet.

Hvis håret ditt er litt fuktig så vil det ryke (og lukte svidd). Derfor er det viktig å vente til håret er helt tørt, da vil det ikke skje.

Skrevet

Og husk å bruke en spray som verner håret.

Skrevet

Det er helt normalt ja :) Spesielt om du holder tangen litt for lenge på en plass.

Det er skadelig uansett om det ryker eller ikke. Bruk varmebeskyttelse, ALLTID :)

Skrevet (endret)

Jeg opplever mange ganger at det ryker selv om håret mitt er helt tørt. Pass på å ikke holde tangen på et sted altfor lenge av gangen, og varmebeskyttende spray er kjempe viktig (som nevnt)!! :)

*Skrivefeil*

Endret av Yasi
Skrevet

Jeg opplever mange ganger at det ryker selv om håret mitt er helt tørt. Pass på å ikke holde tangen på et sted altfor lenge av gangen, og varmebeskyttende spray er kjempe viktig (som nevnt)!! :)

*Skrivefeil*

Jeg har tidligere bare benyttet store hårruller for å få litt løft i håret, tror jeg vil fortsette med det. Andre med samme erfaring?
Gjest Badabing
Skrevet

Hvilken varmebeskyttende spray bruker dere andre?

Skrevet

Jeg har redken anti.snap leave in hårkurgreier som er varmebeskyttende, og så har jeg en spray fra GHD :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...