AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 jeg tenker på å kjøpe en buttplug for å prøve noe nytt sammen med typen men vet ikke helt om jeg tør. har hatt anal-sex før, så det er kanskje ikke noe problem å få den inn, men det ser litt skummelt ut. er det godt å ha den der, og hvordan føles det? noen som har erfaringer å dele?? Hilsen kåt-kari :-)
skuggfaks Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Hei kåt-kari! Jeg kjøpte buttplugg som jeg brukte på kjæresten min, og han elsket det. Har ikke prøvd det selv enda. Bruk masse glidekrem hvis du skal ha analsex, og helst analavslappende spray.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 prøver å overtale han til å prøve også da, men han er LIVREDD for å få noe som helst oppi hølet sitt stakkars. vet ikke hva han er så redd for, sikkert noe med at han føler seg homo eller noe =p din type skulle snakka med min , hehe. men takk for tips! tror jeg skal bestille på nett, tør ikke gå i butikken det er for pinlig. men venter litt og ser om det er flere som har personlige erfaringer med det, men ser kanskje ikke helt ut som det er favoritten blant damene her inne på KG;)
Gjest Raindrops Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Jeg synes plugger er flott, både på meg og han. Du trenger jo ikke å starte med den største, det finnes mange små og søte butplugger. Bare husk glidemiddel Om man liker det eller ikke er veldig forskjellig vil jeg tro, men hvis du liker analsex så er sjangsen større for at du liker dette også.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Jeg synes plugger er flott, både på meg og han. Du trenger jo ikke å starte med den største, det finnes mange små og søte butplugger. Bare husk glidemiddel Om man liker det eller ikke er veldig forskjellig vil jeg tro, men hvis du liker analsex så er sjangsen større for at du liker dette også. okei, hvordan føles det å ha den inni? personlig så syns jeg at analsex med en ekte k*k er litt for heavy. typen min sin er ihvertfall for tykk etter min smak for å passe inni rumpa, og jeg greier ikke holde ut lenge før det gjør vondt. men jeg syns det er superdeilig hvis han bruker fingeren sin inni der, så derfor tenkte jeg at noe midt i mellom der kunne vært perfekt. (er i tillegg livredd for at fingeren hans skal lukte bæsj og at han tar med seg en liten bruning eller to på tur ut) -TS
Gjest Raindrops Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 (endret) Vet ikke hvordan jeg skal forklare hvordan det føles. Jeg synes det er digg, enkelt og greit. Edit: Og hvis man leker bak der så burde man være forbredt på at "uhell" kan skje, slik er det bare. Etter mine erfaringer, både som giver og mottaker, så er det uhyre sjeldent det er noen ekkel lukt, eller rester på fingrene. Bare tenk litt på når dere holder på i forhold til dobesøk og generell magehelse. Endret 18. august 2011 av Raindrops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå