Jens Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg får ikke gutten min på 6 år til å sovne noe før kl 2100 uansett hva jeg gjør. Starter legging og pussing sammen med lillesøster kl 1930, dermed kan han leke/lese/spille litt på sengen til kl 2000 og etter det er det natta. Likevell kommer han tuslende, eller vi hører han romsterer rundt på rommet sitt i lang tid etter dette hver eneste kveld. Rundt 2100 sover han. Han er oppe igjen rundt 0700 hver morgen, ukedag som helger. Har jo hørt at en 6 åring burde legge seg tidligere, men gjør alle virkelig det?
Brukernavn Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Hvordan virker han på morgenen og utover dagen? Er han trøtt og sliten? Hvis han ikke er det trenger han vel bare ikke så mye søvn som mange andre barn. Mitt barn er 10 år nå, og h*n legger seg 20, og så leser h*n til 2030 og så er det natta. Jeg vekker da halv åtte morgenen etter. Altså har jeg et barn som trenger mye søvn
Jens Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2011 Han virker ofte grinete og trøtt om morgenen, selv om han selv har stått opp, og ikke blitt vekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå