Gjest paulime Skrevet 25. november 2003 #1 Del Skrevet 25. november 2003 har sett en sånn knaggrekke som en ikke festa på veggen, men liksom hang over dørkarmen på en måte. Disse har jeg sett i et interiørblad, og hos ei venninne, men ikke i Ikea katalogen. Betyr dette at de er utgått fra ikeas sortiment? Eller betyr det at de er i butikken , men ikke i katalogen? Og i tilfelle det siste, hvordan skal jeg mitt arme nordlendingskrek DA få tak i en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. november 2003 #2 Del Skrevet 25. november 2003 ikea pleier å ha en del ting på varehusene som ikke finnes i katalogen, særlig 'småting'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 25. november 2003 #3 Del Skrevet 25. november 2003 Er det ikke fryktelig upraktisk med en knaggrekke som skal henge over dørkarmen - vil ikke da klærne/håndklærne (eller hva man måtte finne på å henge opp) henge ned over døråpningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 25. november 2003 #4 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg vet hva du mener - den skal henges over døra, ikke sant? Er på leting etter en sånn en jeg også - håper noen vet hvor den er å få tak i! Si fra hvis du finner en på IKEA da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pauline Skrevet 25. november 2003 #5 Del Skrevet 25. november 2003 ja, over døra! har vært på ikea i oslo, der var det utsolgt. si fra hvis det fins i trondheim da! ehh..ikke at det hjelper meg men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M@j@ - ikke innlogget Skrevet 27. november 2003 #6 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har flere av disse kanggene fra IKEA og de fungerer veldig bra!! Du kan på de fleste dører ikke se kanggen fra andre siden av døra når døra er lukket igjen. Jeg kjøpte mine på IKEA på Furuset for ca 6 mnd siden. Så hvis dere får tak i, så er de å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. november 2003 #7 Del Skrevet 27. november 2003 Er det ikke fryktelig upraktisk med en knaggrekke som skal henge over dørkarmen - vil ikke da klærne/håndklærne (eller hva man måtte finne på å henge opp) henge ned over døråpningen? Disse knaggene er kjempesmarte! Har en knaggrekke over en dør jeg ikke bruker så ofte i gangen, kjempebra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 27. november 2003 #8 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg kjøpte en slik knagg på IKEA og den passet ikke mine dører¨- det ble for trangt mellom dør og karm. Jeg kjøpte en annen (mye dyrere ) hos Feinschmecker eller hva det heter. Den passer perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 27. november 2003 #9 Del Skrevet 27. november 2003 Er det ikke fryktelig upraktisk med en knaggrekke som skal henge over dørkarmen - vil ikke da klærne/håndklærne (eller hva man måtte finne på å henge opp) henge ned over døråpningen? Man hekter knaggrekken (uten skruer) over toppen av døren, slik at kanggene og det som henger på følger med døren hvis den åpnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 27. november 2003 #10 Del Skrevet 27. november 2003 Man hekter knaggrekken (uten skruer) over toppen av døren' date=' slik at kanggene og det som henger på følger med døren hvis den åpnes.[/quote'] Å ja - jeg misforstod visst litt... :oops: Jeg trodde knaggrekken skulle henges over dørkarmen, og det ville jo blitt noe upraktisk når man skal gå gjennom døråpningen med klær som henger ned og er i veien. Men ettersom knaggrekken tydeligvis skal henges på selve dørbladet, høres det jo ganske smart ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pauline Skrevet 28. november 2003 #11 Del Skrevet 28. november 2003 pjusk, du vil ikke selge din til meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 28. november 2003 #12 Del Skrevet 28. november 2003 Beklager, jeg ga den til søsteren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pauline Skrevet 28. november 2003 #13 Del Skrevet 28. november 2003 ...ok men husker du hva det heter da? den er jo ikke i katalogen.. skal prøve å få ikea til å sende til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 28. november 2003 #14 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg husker ikke hva de heter. Jeg skal til Ikea neste uke og kan sikkert kjøpe og sende en eller flere slike til deg, siden du er så ivrig. Tror de kostet rett under 100-lappen (eller var det 60,. kr?) :klø: Men da vil jeg gjerne at du fører over penger til meg i forkant.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2003 #15 Del Skrevet 28. november 2003 Har sett at de har slike også på disse "ting og tang"butikkene som vi har to av på Oslo City og en av på byporten, husker ikke hva de heter, masse småplukk, glass og plast og gjennomsiktig og sjokkfarger +++ Tique eller noe slikt tror jeg kanske? har sett det på den butikke på Oslo city som ligger rett ved "til Bords" og "saabe". Ikke mange dagene siden jeg så det heller. Og de er ikke dyre i den butikken, så jeg kan ikke tenke meg det koster mange kronene for disse dør-knaggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 28. november 2003 #16 Del Skrevet 28. november 2003 På Feinscmecker koster den ca. 350 kr. !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 28. november 2003 #17 Del Skrevet 28. november 2003 Har sett at de har slike også på disse "ting og tang"butikkene som vi har to av på Oslo City og en av på byporten, husker ikke hva de heter, masse småplukk, glass og plast og gjennomsiktig og sjokkfarger +++ Tique eller noe slikt tror jeg kanske? Mique tror jeg det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2003 #18 Del Skrevet 28. november 2003 ja!! det var Mique det var ja!! Der har de sånne henge-på-døra-kroker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pauline Skrevet 28. november 2003 #19 Del Skrevet 28. november 2003 pjusk: ja, ivrig jeg får ikke fred før jeg får en dørknaggrekke! om du kan kjøpe og sende skal du få en femtilapp for bryderiet dersom du finner på ikea så skal jeg overføre penger til deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 30. november 2003 #20 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg behøver da ikke noe for "bryderiet" idenne førjulstid... Hvor mange skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå