AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg liker ikke fingre meg selv.. Men når kjæresten min gjør det, fy så deilig! Hvorfor føles det godt når kjæresten min fingrer meg, men ikke når jeg gjør det selv?
Sophie-Ann Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Vel, jeg fingrer sjelden meg selv fordi det er ikke noe spesielt spennende. Men når kjæresten min gjør det er det super digg!! Har nok med følelsen av at noen andre tar på deg på private steder, eller noe i den dur..hehe :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Det er også enklere for oss å komme til de gode punktene, enn for dere selv
Gjest Høne Pøne Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Jeg har det likt som deg, gjør det aldri alene, syns det er så sinnsykt kjedelig, det er ikke de minste godt syns jeg. Men når typen gjør det derimot, det er en heeelt annen verden! Bra vi er flere som har det slik, trodde en stund jeg var den eneste som ikke gjorde det hehe
Gjest Per Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Synes dere er heldige jeg ! Fruen vil ikke ha noe som helst inni seg utenom kuken min da Fingere eller leketøy er helt uaktuellt for hennes vedkommende.
minipusen Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Jeg elsker å bli fingret men stikker sjelden egne fingre inni meg selv. Det er ikke like opphissende/digg, rett og slett. Og ja, det som Katten sier.
Gjest fireflies Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 (endret) Jeg gjør det heller aldri selv. Føler bestandig at jeg skraper meg opp der nede med neglene (selv om de ikke er lange). Ubehagelig. Endret 18. august 2011 av fireflies
Gjest fjosa Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Elsker å bli fingret, ikke så fan av slikking. Fingrer ikke meg selv. Har prøvd, men synes det kjennes rart ut.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Synes det er best å gjøre det selv jeg
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Jeg pleier å ligge på magen mens jeg bruker høyre langefinger til å massere g-punktet mens venstre hånd støtter om den høyre , og jeg elsker det ! (: Synes heller det er kjedelig å få "vanlige" orgasmer for de er ikke halvparten så deilige som de jeg kan gi meg selv
Gjest mats Skrevet 19. august 2011 #11 Skrevet 19. august 2011 Jeg liker ikke fingre meg selv.. Men når kjæresten min gjør det, fy så deilig! Hvorfor føles det godt når kjæresten min fingrer meg, men ikke når jeg gjør det selv? Kanskje du har vokst opp i et kristent hjem? I slike trangsynte miljøer betraktes fingring som en av de verste syndene som finnes. Hvorfor kan forresten ikke dere jenter kalle fingring for ronking? Er det for grovt for dere?
Gjest Eurodice Skrevet 19. august 2011 #13 Skrevet 19. august 2011 Kanskje du har vokst opp i et kristent hjem? I slike trangsynte miljøer betraktes fingring som en av de verste syndene som finnes. Dette var en bastant påstand, synes jeg. Kunne du utdype dette? Hva slags seksualliv ser du for deg at kristne har? Hvor finner du belegg for at selvstimulering er en av de verste syndene som finnes?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #14 Skrevet 19. august 2011 Jeg tenker litt at dette er som kiling. Kjedelig når man gjør det på seg selv, godt når andre gjør det. Og som noen sier, jeg tror ikke jeg kommer godt nok til selv heller.
louise1 Skrevet 19. august 2011 #15 Skrevet 19. august 2011 Kanskje du har vokst opp i et kristent hjem? I slike trangsynte miljøer betraktes fingring som en av de verste syndene som finnes. Hvorfor kan forresten ikke dere jenter kalle fingring for ronking? Er det for grovt for dere? Hahaha, okey ; jeg RUNKER sjeldent meg selv, får ingenting ut av det. Fingring, runking, poteto potato.
Gjest fox Skrevet 19. august 2011 #16 Skrevet 19. august 2011 Jeg synes det er deilig når jeg fingrer meg selv. Både to og tre fingre oppi er kjempedeilig. Elsker når mannen min slikker meg. Herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå