Gå til innhold

Jeg er den stygge veninnnen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er det man rett og slett kan kalles stygg. Virkelig ikke pen. Har veldig dårlig selvtillitt pga det, og det merkes når jeg er ute på "sjekkern etc". Jeg er ikke den sure gretne venninnen som hater at venninnene sine får de de peker på, jeg er glad på dems vegne. Men det er umulig nesten nå å være sammen med dem ute eller noe sted, fordi guttene legger overhode ikke merke til meg.

Skjønner at jeg egentlig trenger en psykolog, men dette er vel et kjent gjennomgangstema.. alle har vel den pene eller stygge venninnen...

Poenget nå er at jeg og hun pene venninnen min var på en liten ferie. Vi fikk begge god kontakt med en gutt. En veldig søt en syntes jeg. Jeg ser på han at han er keen på venninnen min, men hun likte ikke han sa hun til meg. Jeg tenker som sagt at nå får jeg en "leftover".. Skal jeg prøve meg?

Hva hadde dere tenkt hvis hun pene dama ikke ville, men hun stygge venninnen ville ha deg? Han har jo dog ikke vist tegn til interesse for meg.. Liker ikke dette jeg.

Burde jeg kvitte med meg alle venninnene mine? Vil ikke bli en som til slutt må finne seg en internettkjærste.

Gud. Er det rart im still single..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke gidda å prøve meg på en som allerede har prøvd seg på venninna mi. Det fins HELT sikkert noen der ute for deg, som syns du er fin og deilig og helt perfekt. Jeg har smellvakre og noen litt mindre attraktive venninner, og her er det sånn at hun fineste har en stygg kjæreste (sorry, men han er drittsekk i tillegg syns jeg), og hun litt lubne har en skikkelig heit en. Så det fins absolutt håp. Ikke involver dere med de samme mannfolka dere venninnene, så slipper du å sammenligne sånn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gidda å prøve meg på en som allerede har prøvd seg på venninna mi. Det fins HELT sikkert noen der ute for deg, som syns du er fin og deilig og helt perfekt. Jeg har smellvakre og noen litt mindre attraktive venninner, og her er det sånn at hun fineste har en stygg kjæreste (sorry, men han er drittsekk i tillegg syns jeg), og hun litt lubne har en skikkelig heit en. Så det fins absolutt håp. Ikke involver dere med de samme mannfolka dere venninnene, så slipper du å sammenligne sånn.

Som jeg skulle sagt det selv. For det første, slutt å sette merkelapper på folk og på deg selv, etter utseendet. Jeg er sikker på at du er ikke halvparten så "stygg" som du innbiller deg. Du har nok et mye finere vesen enn noen av disse venninnene dine. Og vil du virkelig ha menn som går kun etter utseendet?

Har vært i noenlunde samme situasjon som deg, og har slutta med å sette meg selv i den situasjonen. At ei venninne skal sitte der og få meg til å føle meg annenrangs. Aldri i livet.

For å gjøre en historie kort; jeg har nå fått meg en kjempeflott kjæreste, og den "fine" venninna mi er like singel, ensom og deprimert. Håper det samme skjer deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skulle sagt det selv. For det første, slutt å sette merkelapper på folk og på deg selv, etter utseendet. Jeg er sikker på at du er ikke halvparten så "stygg" som du innbiller deg. Du har nok et mye finere vesen enn noen av disse venninnene dine. Og vil du virkelig ha menn som går kun etter utseendet?

Har vært i noenlunde samme situasjon som deg, og har slutta med å sette meg selv i den situasjonen. At ei venninne skal sitte der og få meg til å føle meg annenrangs. Aldri i livet.

For å gjøre en historie kort; jeg har nå fått meg en kjempeflott kjæreste, og den "fine" venninna mi er like singel, ensom og deprimert. Håper det samme skjer deg!

Du høres ut som en drøm av ei venninne... :filer:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 besteveninner, og jeg er virkelig den stygge av oss 3. Jeg har vært svært overvektig og er høyere enn dem, så jeg har virkelig skillt meg ut som den minst attraktive av oss. Allikevel har da virkelig de aldri hindret mitt kjærlighetsliv på noen som helst måte, det har jeg gjort selv. Når man har dårlig selvtillit og føler seg stygg så er det det andre snapper opp, ikke nødvendigvis at du er styggere enn veninna di, men at du føler deg styggere enn henne.

Vi har forresten alle kjærester i dag, to av oss skal gifte oss neste sommer og vi skal alle være hverandres forlovere, og de er begge "tante" til datteren min. Så selv om jeg føler meg som den minst pene av oss så skal faktisk jeg som brud ha to kjempefine forlovere, noe jeg er stolt av :rodmer:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er det man rett og slett kan kalles stygg. Virkelig ikke pen.

Burde jeg kvitte med meg alle venninnene mine? Vil ikke bli en som til slutt må finne seg en internettkjærste.

Det er ganske mange pene også som finner seg internettkjæreste, som du kaller det. Faktisk er de fleste enda mer opptatt av utseende der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje ikke se på den gutten som "leftovers"...

Kan jo godt hende dere får det flott sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er det man rett og slett kan kalles stygg. Virkelig ikke pen. Har veldig dårlig selvtillitt pga det, og det merkes når jeg er ute på "sjekkern etc". Jeg er ikke den sure gretne venninnen som hater at venninnene sine får de de peker på, jeg er glad på dems vegne. Men det er umulig nesten nå å være sammen med dem ute eller noe sted, fordi guttene legger overhode ikke merke til meg.

Skjønner at jeg egentlig trenger en psykolog, men dette er vel et kjent gjennomgangstema.. alle har vel den pene eller stygge venninnen...

Poenget nå er at jeg og hun pene venninnen min var på en liten ferie. Vi fikk begge god kontakt med en gutt. En veldig søt en syntes jeg. Jeg ser på han at han er keen på venninnen min, men hun likte ikke han sa hun til meg. Jeg tenker som sagt at nå får jeg en "leftover".. Skal jeg prøve meg?

Hva hadde dere tenkt hvis hun pene dama ikke ville, men hun stygge venninnen ville ha deg? Han har jo dog ikke vist tegn til interesse for meg.. Liker ikke dette jeg.

Må du på død og liv være med venninnene dine hele tiden da?

Få deg en selvstendig hobby/fritidsaktivitet og møt nye mennesker alene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du er så stygg som det du tror selv, jeg er helt sikker på at du er en nydelig jente.

Men om dette kan trøste: Hvis alle jenter har en stygg venninne, da betyr det vel at alle gutter også har en stygg kompis?

(nå synes ikke jeg at noen mennesker er stygge i det hele tatt da). Men om du vil se sånn på det? Det er ikke sånn at du MÅ bli sammen med Brad Pitt, men kanskje en som er på "ditt nivå".

Jeg går aldri etter 10´ere, men heller de som er på mitt nivå. Jeg leter etter 6´er gutter og de er helt fantastiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Jeg er faktisk ikke et troll. Men TS i denne tråden er det helt åpenbart.

TS- Takk trengte virkelig å høre den fra en mann. :(

Og nei jeg har ingen hobbyer. Hvem har det egentlig, og som gjør ting alene og har hobbyer når man er over 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS- Takk trengte virkelig å høre den fra en mann. :(

Og nei jeg har ingen hobbyer. Hvem har det egentlig, og som gjør ting alene og har hobbyer når man er over 20.

De aller fleste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående, og jeg hadde virkelig SUPERPENE BABES til venninner. Selvtilliten min var skikkelig lav, jeg utviklet til dels anoreksi og så på meg selv som den stygge dritten. Problemet var i grunn ikke at jeg var stygg, men jeg trodde jeg var stygg og feit. Når jeg fikk bedre selvtillit greide jeg å se at jeg slettes ikke var så ille. Uansett, regner med du ikke er tenåring men uansett kan man se seg blind på de pene venninnene og tro at man selv er dårligere. Et annet tips kan jo være å finne deg noen venninner du ser på som stygge, slik at du selv kan følge deg bedre.. Høres kanskje slemt ut, men det kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ms_kwang

Jeg, er verken pen eller stygg..Men ble kalt for den stygge andungen, helt fram til U.skolen...Men

Mine venner har sagt at det de liker om meg, er ikke utsendet, men hvordan jeg behandler folk, jeg er ærlig, jeg står på, å jeg gir aldri opp. Jeg støtter mine venner, å jeg er der for dem om de virkelig trenger det

(men å ringe meg 5 på natta bare for en prat, det går jeg ikke med på!)

Det du må huske på TS, er at ingen er perfekte, selvom de pene venninnene har utsendet med seg, så er jeg 100% sikker på at de har ett eller annet som de er mindre stolte av..kanskje en deformert mus, eller skjev brystvorte?

Who knows.

Eller kanskje ett hull i hode?

Ei venninne av meg, hun er utrolig pen, men hun har ett hull i hodet, hvor hun kan stikke en q-tips inn, er litt sånn 3 cm, hull på begge sidene bak ørene ^_^

Bli mer sikker på deg selv, kan hjelpe å kjøpe deg sminke, å bare sminke deg svart i hele trynet, *pandabjørn!* ta morsomme bilder, *selv digger!* smink deg på nytt, prøv ut forskjellige ting, før du prøver å ta det mer seriøst, snakk med deg selv i speilet, øv deg på "tale"..

Blir du mer sikker på deg selv, uansett hvordan du ser ut, så blir ting lettere for deg!

Folk er så opphengt i hvordan folk ser ut..

test deg selv, lat som om du er blind en dag, *stokken og brillene*

snakk ut i løse luften, se om folk reagerer på annerledes måte.

av og til så gjør de det.

mange sliter med dårlig selvtillit, men mange *blokkerer* det, de prøver å være sterke, men de ender opp med å være kalde mennesker uten følelse for andre.

Fordi mange er redde for å høre hva andre synes om dem.

-slutter å skrive nå, før jeg detter helt ut!!-

Endret av ms_kwang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy jenter, som har alt det andre jenter bare kan drømme om, hun er den perfekta dama, drømmedama til de fleste, den jenta her er bare smellvakker-osv osv osv

de damene....er rotten innvendig.

Javel? Så du mener altså at utseendet bestemmer personlighet? Sexy jenter er vel like forskjellige som alle andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Javel? Så du mener altså at utseendet bestemmer personlighet? Sexy jenter er vel like forskjellige som alle andre.

Alle kan være sexy, det var ikke akkurat det jeg mente da.

alle de jentene jeg veit om, som jeg gikk i klasse med eller på skole, som var de mest populære jentene, fordi de hadde utsende med seg, de hadde smilet, perfekte tenner, alt var perfekt med dem.

Vel. De jentene oppførte seg som dritt mot andre.

Den typiske 10'er jenta.

Men alle er jo såklart ikke sånn.

Jeg ser ikke på meg selv som perfekt, eller vakker, men heller ikke stygg, Jeg har kroppen med meg. Å den kroppen er jeg stolt av.

Men min greie er vel det at.

Jeg vokste opp som den " stygge andungen" på grunnskolen.

at jeg ikke ser på meg selv som den pene, å blir like flau eller rørt, for hver gang noen sir noe pent eller gir ett kompliment til meg.

Men perfekt er jeg ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexy jenter, som har alt det andre jenter bare kan drømme om, hun er den perfekta dama, drømmedama til de fleste, den jenta her er bare smellvakker-osv osv osv

de damene....er rotten innvendig.

Jeg derimot, er verken pen eller stygg..Men ble kalt for den stygge andungen, helt fram til U.skolen...Men

Mine venner har sagt at det de liker om meg, er ikke utsendet, men hvordan jeg behandler folk, jeg er ærlig, jeg står på, å jeg gir aldri opp. Jeg støtter mine venner, å jeg er der for dem om de virkelig trenger det

(men å ringe meg 5 på natta bare for en prat, det går jeg ikke med på!)

Det du må huske på TS, er at ingen er perfekte, selvom de pene venninnene har utsendet med seg, så er jeg 100% sikker på at de har ett eller annet som de er mindre stolte av..kanskje en deformert mus, eller skjev brystvorte?

Who knows.

Eller kanskje ett hull i hode?

Ei venninne av meg, hun er utrolig pen, men hun har ett hull i hodet, hvor hun kan stikke en q-tips inn, er litt sånn 3 cm, hull på begge sidene bak ørene ^_^

Bli mer sikker på deg selv, kan hjelpe å kjøpe deg sminke, å bare sminke deg svart i hele trynet, *pandabjørn!* ta morsomme bilder, *selv digger!* smink deg på nytt, prøv ut forskjellige ting, før du prøver å ta det mer seriøst, snakk med deg selv i speilet, øv deg på "tale"..

Blir du mer sikker på deg selv, uansett hvordan du ser ut, så blir ting lettere for deg!

Folk er så opphengt i hvordan folk ser ut..

test deg selv, lat som om du er blind en dag, *stokken og brillene*

snakk ut i løse luften, se om folk reagerer på annerledes måte.

av og til så gjør de det.

mange sliter med dårlig selvtillit, men mange *blokkerer* det, de prøver å være sterke, men de ender opp med å være kalde mennesker uten følelse for andre.

Fordi mange er redde for å høre hva andre synes om dem.

-slutter å skrive nå, før jeg detter helt ut!!-

Hvem er det som er råtten innvendig??? De som er født vakre, eller de som dømmer dem på grunn av det? Herregud jeg er så drittlei av alle fordommene mot folk som har utseendet med seg! Det er ikke noen som helst automatikk i at vakre mennesker er dumme og slemme og egoistiske. Jeg kjenner både dumme, slemme og egoistiske folk, og ingen av de er spesielt vakre. Og de vakre menneskene jeg kjenner er som oftest ressursterke og intelligente mennesker. Så jeg skjønner bare ikke den der tullete logikken din.

Og - hull i hodet? Er du helt på stasjon?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nigiria

Hjelp. Jeg blir helt skremt av hvor mange bitre personer det finnes her inne. Det er jo helt forferdlig å kose seg over at enkelte pene mennesker ikke har det noe bra. Det er slikt man virkelig blir stygg av. Unn heller folk godt, så ser dere hvor mye lettere alt virker!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp. Jeg blir helt skremt av hvor mange bitre personer det finnes her inne. Det er jo helt forferdlig å kose seg over at enkelte pene mennesker ikke har det noe bra. Det er slikt man virkelig blir stygg av. Unn heller folk godt, så ser dere hvor mye lettere alt virker!

Helt enig. Ingenting er mer patetisk enn misunnelse og å føle seg bedre kun når andre folk har det dårlig.

Da har man ikke bare 'stygt' utseende, men en stygg personlighet as well.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

møt venninna mi først du!

hun har hatt det helt siden fødselen,

hun kan stikke inn 2 q-tips på hver sin side, inn i hode, (det er IKKE ørene jeg snakker om!)

hvorfor skal det være så vanskeli å tro, når d finnes folk med 5 tær, 3 brystvorter osv? -.-

Nei jeg bruker som oftest ikke å dømme folk etter utsende,

men når jeg har blitt tråkka på av alle de "pene" jeg har møtt, så vil jo det si noe.

Jeg hater de ikke, men å gå rundt å være sterk en hel dag bare fordi man veit at hun der ene har lagt ut ett veldig stygt rykte om deg selv, bare fordi hun skal føle seg enda bedre, det er ikke kult, hvorpå jeg igjen ender opp med å komme hjem, å gå rundt å gråte helt til dagen etterpå igjen, hvorpå jeg må være sterk igjen...

Så ille er det ikke, men var ett eksempel..eller ett eksempel hvordan jeg hadde det FØR.

Men.

Jeg har opplevd flere ganger på jobben, hvorpå de pene jentene fikk invilget ønskene sine med engang, og hvor jeg fikk bare beskjeden " nei..du jeg tror ikke du helt passer til det, er du sikker på at du vil dette? nei. Ta å vent til du modner litt, så kanskje vi skal se på det"

Jeg hadde kompentanse, jeg hadde erfaring, slutta å dro en annen plass, endte på topp etter 6mnd'er..

Men det er MANGE som prioriterer utsende først, når det er i jobb sammenheng.

dere vil kanskje nekte på det, men det er fakta.

Jeg har sett det i UTROLIG mange tilfeller.

Jeg er ikke bitter, eller sjalu, eller noe slikt, Jeg har venner som er kjempeglad i meg, en forlovede som elsker meg, å familien min er der for meg, hva mer kan jg ønske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...