krii3 Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Hei. Dette er rett og slett bare for å få et inntrykk av andres mening om spisevegring. Hva tenker dere om tynne, tynne mennesker som sulter seg selv? Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 See, somehow, I can't feel sorry for an anorexic. you know?. Rich cunt, don't want to eat? Fuck her. Fuck her. Don't eat! I give a shit. Like I'm supposed to be concerned about this. "I DON'T WANNA EAT!" Go fuck yourself. – George Carlin Neida, jeg er ikke like nådeløs mot anorektikere som Carlin er. Jeg føler ikke at det blir rett av meg å ha så mange meninger om anorektikere siden jeg verken har opplevd anoreksi selv, eller kjenner noen som har vært anorektikere. Jeg kjenner derimot en bulimiker, og jeg ser hvor mye hun har stridd med å komme seg ut av det helvete sykdommen har vært for henne. Jeg kan tenke meg at anorektikere har det like jævlig som hun har hatt det, og det synes jeg er kjipt å tenke på. Så jeg tenker ikke noe spesielt om mennesker som lider av anoreksi, bortsett fra at jeg synes synd i dem og håper de får den hjelpen de trenger til å komme seg på rett spor igjen. 1
Giacomo_P Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Jeg synes inderlig synd på dem. Jeg har hatt å gjøre med mange, og det er en forferdelig lidelse.
Gjest Anonym Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 http://cathrinef.blogg.no/ - Blogg om veien ut av anoreksi
Cho Kon It Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tenker at de har en sykdom, og at det er kjipt. Kjenner godt til psykisk sykdom og vet at det er som å være fengslet i sitt eget private helvete.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tenker at jeg håper de en dag kommer ut av det fengselet som heter "meg". Anonym poster: cf049eb6643dc0eabdc279bb8f477a0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå