Gå til innhold

Kan noen anbefale en ansiktskrem til huden min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Trenger hjelp til å velge ny fuktighetskrem til ansiktet. Huden min er fri for urenheter, men er visstnok ørlite sensitiv, har områder som trenger fukt (for eks. nese), men blir blank utover dagen (nese, kinn, panne). Bruker nå Hydra Floral, men blir dessverre blank av denne, selv om jeg synes den er super ellers. Har tidligere brukt active moist (gir ikke nok fukt), og skin smoothing cream (blir blank) fra Dermalogica. Noen som har forslag til en krem som kunne passe min hud? :) Kan legge til at den er mye tørrere på vinteren. Da våkner jeg ikke med litt blank panne ol, noe som skjer om sommeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som min hud dette. Sliter også med å finne krem som gir fukt, men ikke blankhet og kviser i perioder..

Skrevet

Denne bruker jeg for tida: Decleor, Harmonie Calm Soothing Milky Cream (Sensitive & Reactive Skin)

Synes den er super og gir veldig glatt og fin hud. Jeg har tidligere slitt med veldig tørr hud, så det kan hende denne er for fet for deg. Synes egentlig ikke den kjennes så fet ut, men jeg har ikke så veldig god peiling. :)

Ellers har jeg brukt denne: Matis Reponse Delicate SOS Intense Nutrition Face Care.

Veldig bra krem for sensitiv hud (hele den repsonse-serien til Matis er for sensitiv hud tror jeg) Denne kremen synes jeg riktignok er fetere enn den over... Dessuten er Matis dyrere enn Decleor, i hvertfall på de produktene jeg bruker. (Kjøper matis på feelunique og decleor på cheepsmells)

Hvis du ikke har noen form for renserutine, så bør du kanskje tenke på det også. Der må nok noen andre tipse deg, for jeg kan ikke annet enn hva som passer min tørre og sensitive hud. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...