AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #1 Del Skrevet 17. august 2011 Ja, da har jeg møtt drømmegutten! Jeg er virkelig helt betatt og vi skal på samme vors til helgen. Er bare så fryktelig usikker på meg selv. Hva skal jeg si? Hvordan skal jeg oppføre meg? Har en tendens til å bli sjenert og trekke meg tilbake. Tenker at hvorfor skal han tenke noe om meg når det er så mange andre pene jenter på vorset? Gaaaad. Skulle ønske jeg hadde litt mer tro på meg selv ift gutter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nessy Skrevet 18. august 2011 #2 Del Skrevet 18. august 2011 Du er helt sikkert ei flott jente så bare gjør deg tilgjengelig og vis litt interesse. Ikke alle menn som er flinke til å ta hint og signaler så vær gjerne litt direkte men ikke for mye, du vil ikke virke desperat:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 18. august 2011 #3 Del Skrevet 18. august 2011 Fadderuke,,,? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå