AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Har hatt kontantkort det siste halvåret, ikke abonnement. Kjøpte meg et Netcom kontantkort (150) på Kiwi i sta, kommer hjem og skal fylle på tlf. Dama fra Netcom sier bare at jeg har tastet feil antall siffer. Jeg har prøvd flere ganger nå, og jeg taster akkurat de samme tallene som står på kontantkortet, men jeg får bare beskjed om at det er feil. What to do? (Bortsett fra å kanskje gå til anskaffelse av abonnement igjen - hehe)
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Ring netcom i morgen. De har mulighet til å fylle på for deg ved at du leser opp sifferne Om det ikke går da heller, kan de ved hjelp av serienummeret se om det evt er inaktivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå