Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #61 Skrevet 18. august 2011 Hvorfor kan man ikke ha begge deler? Et skikkelig koneemne som også jobber. Det går faktisk ikke.
Gjest Katten. Skrevet 18. august 2011 #62 Skrevet 18. august 2011 Det går faktisk ikke. Jo. Jeg fant henne.
Gjest gjest Skrevet 18. august 2011 #64 Skrevet 18. august 2011 Jo. Jeg fant henne. Søtt. Vært sammen lenge?
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #65 Skrevet 18. august 2011 Jeg innrømmer gjerne at jeg tenner på status. No prob lissm..! Men jeg vil gjerne høre at noen menn innrømmer at de heller vil ha en søt, rengjørende og kakebakende trofékone framfor en selvstendig karrierekvinne. Vi har da sett mang en "vellykket" tulling med en pen bimbo på armen, ei slik ei som han skifter ut hvert tiende år.
Gjest Katten. Skrevet 18. august 2011 #66 Skrevet 18. august 2011 Søtt. Vært sammen lenge? Nærmer oss vel to år. Vi bor i lag
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #67 Skrevet 18. august 2011 For å komme tilbake til den opprinnelige debatten så er det så enkelt at kreative menn har The Horned One's kvaliteter. Personifisering av livskraftenergien i det animalske og det ville og og assosieres med villskap, virlitet og jakten. Han bærer også de dødes sjeler over til underverdenen. Tenk Dionysus som drakk, åt, festet og pulte alle. Rock & Mat... Det her er en maskulin energi og det handler om makt. Det å nyte kroppens gleder. På jorden. I menneskelig form i all dens skjønnhet. La grensene gå, særlig de som samfunnet har gitt oss. Vi bør ære den her kraften mer.
Erotisk Flukt Skrevet 18. august 2011 #68 Skrevet 18. august 2011 Pikene i Finnmarks-bandet Cyaneed kunne fått meg til å gå talalala ;-) -Domino
Cathrine88 Skrevet 18. august 2011 #69 Skrevet 18. august 2011 For å komme tilbake til den opprinnelige debatten så er det så enkelt at kreative menn har The Horned One's kvaliteter. Personifisering av livskraftenergien i det animalske og det ville og og assosieres med villskap, virlitet og jakten. Han bærer også de dødes sjeler over til underverdenen. Tenk Dionysus som drakk, åt, festet og pulte alle. Rock & Mat... Det her er en maskulin energi og det handler om makt. Det å nyte kroppens gleder. På jorden. I menneskelig form i all dens skjønnhet. La grensene gå, særlig de som samfunnet har gitt oss. Vi bør ære den her kraften mer. Hvilket minner meg på Jim Morrison, som jeg forgudet som ung tenåring. Han hadde selvfølgelig vært død i mange år allerede, men det gjorde han bare enda mer mystisk og tiltalende i mitt tenåringshode. Har faktisk ikke hatt noen groupie-tendenser etter at jeg ble voksen.
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #70 Skrevet 18. august 2011 Pikene i Finnmarks-bandet Cyaneed kunne fått meg til å gå talalala ;-) -Domino En mannelig groupie står frem. Herlig, herlig.
Erotisk Flukt Skrevet 18. august 2011 #71 Skrevet 18. august 2011 En mannelig groupie står frem. Herlig, herlig. En mannlig groupie med mange groupies selv står fram ;-) Er det galt av meg å kunne vært groupie for det The Blacksheeps-pikene også eller? De som er igjen fra originalbesetningen. -Domino
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #72 Skrevet 18. august 2011 Hvilket minner meg på Jim Morrison, som jeg forgudet som ung tenåring. Han hadde selvfølgelig vært død i mange år allerede, men det gjorde han bare enda mer mystisk og tiltalende i mitt tenåringshode. Har faktisk ikke hatt noen groupie-tendenser etter at jeg ble voksen. Jim var virkelig The Lord of the Hunt.
Gjest HunterLady Skrevet 18. august 2011 #73 Skrevet 18. august 2011 Hvorfor kan man ikke ha begge deler? Et skikkelig koneemne som også jobber. Fordi slike som meg er sjelden vare. (jada, den var dårlig, men likevel...)
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2011 #74 Skrevet 18. august 2011 Har ikke lest hele tråden, men med groupies så mener man vel først og fremst kvinner som tenner på en suksessrik mann (som oftest innenfor underholdningsbransjen) fordi mange andre kvinner også liker ham - selv om han ikke nødvendigvis er pen? Eller tar jeg feil? Selvsagt kan den beundringen være ekte, men ofte føler jeg at det har mer med gruppementalitet å gjøre. Selv er jeg så langt fra en groupie som man kan komme. Er en mann utrolig populær blant masse kvinner, så er det turn off for meg. Jeg foretrekker de stille, kjekke, mystiske og jordnære typene - som ikke har en arrogant eller oppmerksomhetssyk personlighet. Ofte er de mye mer attraktive også, interessant nok. Menn med masse groupies er som regel arrogante eller følelsesmessig avstumpet.
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. august 2011 #75 Skrevet 18. august 2011 (endret) Og Gorgonzola burde ikke snakke all den tid han har KoKvokalisten i avataren sin. Enten så er han den mannen eller så er han en litt vel stor fan av Torbjørn. Jeg tviler dog på at Gorgon vil pule'n... Jeg er pinadø ikke sikker, Torbjørn er skikkelig søt. Drøyt å be meg tie fordi noen innbiller seg at avataren må være et puleønske. Bildet er tøft, Torbjørn er tøff(i stemmen), han er en trivelig fyr som jeg har prata med og that's it! Stefan har helt rett, en autograf på et CD cover og handshake er greit, ikke noe pulings Bollocks. Eventuelt så er de der så fåtallige at det er helt marginalt sammenliknet med hordene av kvinner i alle aldre som legger seg etter kjendisene. Men hva kommer disse forskjellene av? *Drar opp Hjernevask-kortet igjen* Alt for mange har fokus på eksteriøret når man sammenligner og diskuterer kjønn. Det er mer som med sex, det meste sitter i hodet. Hjernene våre er til dels vesens forskjellige. Jeg tipper at den ikke bare er det at Eyvind Hellstrøm er streng og god til å lage mat som teller her, det har nok også litt å si at han har hatt betydelig suksess og regnes som en av verdens dyktigste kokker. Suksess og status er nøkkelordene her. Suksess og status gjør en mann mer attraktiv for kvinner, mens menn ofte vil foretrekke en ung vakker kvinne selv om hun er helt ukjent og ubemidlet fremfor en rik kjent kvinne med middels utseende. Kanskje hunnmenneskene i større grad har hatt nytte av den beskyttelsen og tryggheten for avkommet en rik og mektig mann kan gi, mens menn i større grad har vært henvist til å være hovedforsørger og derfor først og fremst ser etter kvinner som kan gi dem mange og sunne barn. Du har ganske så rett Cuckold, selv om mange beskylder deg for å være naivt biologisk orientert. Grunnleggende biologiske drivkrefter er såpass nedarvet i oss og betyr mer enn hva såkalt sosialiserte og norm-diggende folk tør innrømme. Dessuten passer det svært dårlig med norsk likestillingspolitikk og ambisjoner på vegne av først og fremst kvinner. Og menn går ikke etter status fordi de er misunnelig på mektige kvinner og føler seg mindre mandig når de må stå ved siden av en som tjener mer enn de. De går heller etter trofékoner slik at de kan være mann nok! Jepp, det stemmer nok for de fleste. Litt letvint oppsummert: Menn tenner på hvordan kvinner ser ut Kvinner tenner på hva menn gjør/er Endret 18. august 2011 av Gorgonzola
Gjest "gjest" Skrevet 19. august 2011 #76 Skrevet 19. august 2011 Lettvinte forklaringer fra mennene her. Naturligvis er det bare kvinner som er groupies, hva skal da gløden i øynene hos mannfolkene forklares med når Therese Johaug er på skjermen?
Flanør Skrevet 19. august 2011 #77 Skrevet 19. august 2011 Lettvinte forklaringer fra mennene her. Naturligvis er det bare kvinner som er groupies, hva skal da gløden i øynene hos mannfolkene forklares med når Therese Johaug er på skjermen? Kvinner er flokkdyr i en helt annen grad enn menn. Og groupies er bl.a. et utslag av flokkdyrmentalitet; man liker det alle andre liker, om ikke annet så fordi alle andre liker det. Det er også slik at menn liker alle mulige slags kvinner, mens kvinner stort sett trekkes mot enerne, de som skiller seg ut fra flokken ellers i kraft av sin status (ikke alle har sjans på the top dog riktignok, og da må de ta til takke med en på samme nivå som dem selv - hvor kjedelig og urettferdig dette enn måtte være). Kvinner foretrekker også å baske i gjenskinnet fra helten snarere enn å bli heltinne selv, som de unge og vakre kvinnene som sitter ved negerkongens føtter, eller kvinnene som velger en mann med høy utdannelse og toppjobb mens de bare er middels eller lavt utdannet selv i en eller annen anonym stilling. Akkurat dette siste er totalt uforståelig for meg i alle fall, men sånn er det. Sånn generelt sagt. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. august 2011 #78 Skrevet 19. august 2011 Lettvinte forklaringer fra mennene her. Naturligvis er det bare kvinner som er groupies, hva skal da gløden i øynene hos mannfolkene forklares med når Therese Johaug er på skjermen? Utseende. Sånn kort fortalt. Om hun vinner gull eller halve kongeriket er uinteressant, for oss menn, sånn generelt. Om hun blir Unicef ambassadør eller kulturminister er like underordnet. Som jeg forsøkte å forklare i tidligere innlegg, vi tenker ulikt rundt dette. Menn: 1. utseende, deretter alt mulig annet Kvinner: 1. hva han er/gjør, deretter alt mulig annet (utseende inkludert). Samma det, Flanør har egentlig forklart dette mye bedre enn meg.
Flanør Skrevet 19. august 2011 #79 Skrevet 19. august 2011 Utseende. Sånn kort fortalt. Om hun vinner gull eller halve kongeriket er uinteressant, for oss menn, sånn generelt. Om hun blir Unicef ambassadør eller kulturminister er like underordnet. Som jeg forsøkte å forklare i tidligere innlegg, vi tenker ulikt rundt dette. Menn: 1. utseende, deretter alt mulig annet Kvinner: 1. hva han er/gjør, deretter alt mulig annet (utseende inkludert). Samma det, Flanør har egentlig forklart dette mye bedre enn meg. Dette er riktig. Og det er også grunnen til at denne nesegruse beundringen for filmstjerner, idrettsstjerner får meg til å For på Majorstua ser jeg daglig jenter langt, langt penere enn noen filmstjernene. Og det er looks som betyr noe. Det hjelper selvsagt på at hun ikke har personlighet som en varan da, men det kommer i andre rekke.
Gjest "gjest" Skrevet 19. august 2011 #80 Skrevet 19. august 2011 Også kvinnelige idrettstjerner får den her nesegruse beundringen. Theresa er en helt ordinært pen blond jente, som det er flust av i Norge. Det at hun er skistjerne trekker henne opp og hun blir plutselig sexy også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå