Gå til innhold

Groupies

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kreative menn er mer sexye enn sine medbrødre. Slik er det bare.

Mick Jagger var ganske kreativ før han slo gjennom også, men ifølge ham selv ble populariteten hos damene noe helt annet etter at bandet hans slo gjennom. Så det er nok litt mer enn kreativitet som teller inn her. ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stefan: You know it, I know it, everybody knows it!! Ikke prøv å fnis deg unna! ;)

Jeg har vært med flere som har hatt såkalt høyere status enn meg selv, uten noengang å bli skremt av det. Ikke noen i omgangskretsen min heller. Bortsett fra Bjarne da. Han blir skjelven bare dama klarer å snekre sammen en hel setning av seg selv.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg innrømmer gjerne at jeg tenner på status. No prob lissm..!

Men jeg vil gjerne høre at noen menn innrømmer at de heller vil ha en søt, rengjørende og kakebakende trofékone framfor en selvstendig karrierekvinne.

Skrevet

Jepp, de var ute etter modeller. Jeg kan godt tenke meg at du ble skremt borte fra å bli modell. Å gå visning for Dressmann er ikke stas. :klemmer:

Hahaha! Nå var det mer modellkvinner jeg snakket om da. Det ga ikke spesielt mersmak, så jeg kan ikke skjønne de gutta der. :fnise:

Skrevet

Men jeg vil gjerne høre at noen menn innrømmer at de heller vil ha en søt, rengjørende og kakebakende trofékone framfor en selvstendig karrierekvinne.

Det kommer an på hva du mener med en selvstendig karrierekvinne. Noen balanserer livet sitt langt bedre enn andre, for å si det slik.

Gjest "gjest"
Skrevet

Hahaha! Nå var det mer modellkvinner jeg snakket om da. Det ga ikke spesielt mersmak, så jeg kan ikke skjønne de gutta der. :fnise:

Vel, jeg skjønner den. Mange av de kan nok bli litt i selvgodeste laget.

Skrevet

Vel, jeg skjønner den. Mange av de kan nok bli litt i selvgodeste laget.

Oh, yeah... :fnise:

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, men for meg handler ikke det her om status, men om sex.

Skrevet

Joda, men tenningsmønsteret er i høyeste grad interessant. På ungdomsskolen husker jeg at omtrent alle jentene ville ha han ene. Han bad boy'en. Og jeg tror han hadde som mål å glede alle jentene på hele skolen, ved å rekke alle sammen innen skoleåret var over. Han skapte stor splid blant jentene, brukte dem, kastet dem, og gikk videre. Og selvom alle visste han var en dritt, satt hver eneste jente med følelsen at det kun var DE som kunne temme denne mannen. Og den lille stunden de fikk sammen med ham, da var de dronninger, prinsesser og whatever.

Gjest "gjest"
Skrevet

Joda, men tenningsmønsteret er i høyeste grad interessant. På ungdomsskolen husker jeg at omtrent alle jentene ville ha han ene. Han bad boy'en. Og jeg tror han hadde som mål å glede alle jentene på hele skolen, ved å rekke alle sammen innen skoleåret var over. Han skapte stor splid blant jentene, brukte dem, kastet dem, og gikk videre. Og selvom alle visste han var en dritt, satt hver eneste jente med følelsen at det kun var DE som kunne temme denne mannen. Og den lille stunden de fikk sammen med ham, da var de dronninger, prinsesser og whatever.

Vel, jeg har ingen lyst til å bli sammen med noen av de to fyrene jeg listet opp. Jeg er kun ute etter sex.

Skrevet

Vel, jeg har ingen lyst til å bli sammen med noen av de to fyrene jeg listet opp. Jeg er kun ute etter sex.

Men kan du sette fingrene på hvorfor?

Gjest "gjest"
Skrevet

Men kan du sette fingrene på hvorfor?

Grutle: Høy, langhåret, flott, og er en trivelig kar. At han kan traktere bassen og synge i tillegg er intet minus. Det er noe med den stemmen og hans bevegelser også....

Eivind: Kan og koke mat og har autoritet og så er det noe med de øynene som sier meg han er rå.

Skrevet

Eivind: Kan og koke mat og har autoritet og så er det noe med de øynene som sier meg han er rå.

Kan og koke mat? Hva er det han kan i tillegg til å koke mat?

Skrevet

Grutle: Høy, langhåret, flott, og er en trivelig kar. At han kan traktere bassen og synge i tillegg er intet minus. Det er noe med den stemmen og hans bevegelser også....

Så du innrømmer at det er litt på grunn av at han er musiker. Men hva med han andre? Hadde du følt det samme om han ikke var et tv-tryne?

Nå er jeg litt på'n her, for det er veldig interessant. Jeg kan tenne på noen grunnet dyktighet jeg også. Jeg begynte plutselig å drømme om ei venninne av meg for noen år siden. Jeg ante ikke helt hvorfor, og begynte å teste ut meg selv. Hun var en fantastisk mor, og viste alle rundt seg en herlig omsorg, var ufattelig jordnær, klarte seg med lite, og klaget aldri. Det var en turn-on. Jeg gjorde aldri noe med det, men det var en interessant oppdagelse.

Skrevet

Er dette motsetninger? For du blir vel svett i glufsa av status. Er det ikke det vi diskuterer da?

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Så du innrømmer at det er litt på grunn av at han er musiker. Men hva med han andre? Hadde du følt det samme om han ikke var et tv-tryne?

Nå er jeg litt på'n her, for det er veldig interessant. Jeg kan tenne på noen grunnet dyktighet jeg også. Jeg begynte plutselig å drømme om ei venninne av meg for noen år siden. Jeg ante ikke helt hvorfor, og begynte å teste ut meg selv. Hun var en fantastisk mor, og viste alle rundt seg en herlig omsorg, var ufattelig jordnær, klarte seg med lite, og klaget aldri. Det var en turn-on. Jeg gjorde aldri noe med det, men det var en interessant oppdagelse.

Naturligvis er det pga Grutle er musiker, hvis ikke hadde han bare vært en ordinær fyr fra Vestlandet. Fyren er kreativ og dyktig på det han driver med. Samme er Eivind. Han kan lage mat. Og jeg blir helt snål når jeg ser hendene hans når han driver med kjelene sine. De er begge så sikre i den kunst de har valgt seg. Det er en fryd å se.

En dame blir helt mo i knærne.

Endret av "gjest"
Gjest "gjest"
Skrevet

Er dette motsetninger? For du blir vel svett i glufsa av status. Er det ikke det vi diskuterer da?

Høø=? Nei. Jeg blir mo i knærne av fyrer uten noe særlig status også. Den heftigste fyren jeg vet om er for tiden arbeidsledig yrkessjåfør.

Skrevet

Naturligvis er det pga Grutle er musiker, hvis ikke hadde han bare vært en ordinær fyr fra Vestlandet. Fyren er kreativ og dyktig på det han driver med. Samme er Eivind. Han kan lage mat. Og jeg blir helt snål når jeg ser hendene hans når han driver med kjelene sine. De er begge så sikre i den kunst de har valgt seg. Det er en fryd å se.

En dame blir helt mo i knærne.

Jeg er en djevel på diverse Playstation-spill. Du skulle sett hendene mine da. Bevegelsene bare oser erfaring og sikkerhet, som bare kommer av årevis med utrettelig spilling. Blir du vill i nikkersen da?

Skrevet

Har alltid hatt en liten ting for Kristian Kjelling jeg. Han er bare dødslekker! :lur:Min lenke

Gjest Katten.
Skrevet

Hvorfor kan man ikke ha begge deler?

Et skikkelig koneemne som også jobber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...